Follow
Selçuk Efe Küçükkambak
Selçuk Efe Küçükkambak
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme, İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Pazarlama M.Sc., Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Dr.
No verified email
Title
Cited by
Cited by
Year
Destinasyon pazarlaması ve Fethiye yöresinin algılanan imajının ölçümü üzerine ampirik bir araştırma
F Çakır, SE Küçükkambak
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 18 (2), 400-425, 2016
322016
Y kuşağı tüketicilerinin moda bloglarına yönelik tutumunun satın alma niyeti etkisi üzerine bir araştırma
E Armağan, SE Küçükkambak
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim …, 2015
312015
Y kuşağının kompulsif satın alma davranışına etki eden faktörler üzerine bir araştırma
Y Kaderli, EA Armağan, SE Küçükkambak
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 46 (2), 188-210, 2017
272017
The Mediating Role of Impulsive Buying in The Relationship Between Fear of COVID-19 and Compulsive Buying: A Research on Consumers in Turkey
SE Küçükkambak, M Süler
Sosyoekonomi 30 (51), 165-197, 2022
32022
Image and Branding in Health Tourism
SEE Küçükkambak
Global Perspectives on the Opportunities and Future Directions of Health …, 2023
22023
Çevrimiçi ve yüz yüze anket teknikleri ile toplanan verilerin geçerlilik ve güvenilirliklerinin incelenmesi
SE Küçükkambak, E Armağan
Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 14 (4 …, 2022
22022
Environmental Solutions and Alternative Policies to Energy Crises on the Basis of Renewable Energy Production and the Global Renewable Energy Market
SEE Küçükkambak
Analyzing Energy Crises and the Impact of Country Policies on the World, 37-53, 2024
12024
Adaptation of the E-Learning Service Quality Scale to Turkish: Validity and Reliability Study
SE Küçükkambak, B Huseynlı, M Süler
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 15 (3), 681-712, 2022
12022
TURİSTİK DESTİNASYONLARDA PAZAR BÖLÜMLENDİRME: FETHİYE’Yİ ZİYARET EDEN YERLİ VE YABANCI TURİSTLER ÜZERİNDE BİR ANALİZ
SE KÜÇÜKKAMBAK, E ARMAĞAN
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 303-324, 2022
12022
A Study to Determine the Mediating Effect of Novelty Seeking in the Effect of Consumers’ Personal Values on Attitudes Towards Functional Foods
SE KÜÇÜKKAMBAK
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 22 (2), 193-224, 2021
12021
The buying impulse: delving into the psychological depths of irresistible buying behavior
SE Küçükkambak, E Çelik
The Psychology and Neuroscience of Impulsivity, 231-250, 2024
2024
The International Trade Agenda of the Pandemic: Systematic Evaluation of the Global Trade Crisis in the Post-Covid-19 Era
SE Küçükkambak, F Çakır, M Çakır
World Politics in the Age of Uncertainty: The Covid-19 Pandemic, Volume 2, 53-63, 2023
2023
The mediation role of fear of COVID-19 in the relationship between ambiguity of death and intolerance of uncertainty related to holiday
S Golcheshmeh, SE Küçükkambak, M Süler
Tourism and Hospitality Research, 14673584231151899, 2023
2023
Fethiye’nin Tüketici Temelli Marka Denkliğinin Ölçümü: Yerli ve Yabancı Turistler Üzerinde Karşılaştırmalı Bir Analiz
SE Küçükkambak, E Armağan
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2022
2022
A STUDY TO DETERMINE THE MEDIATING ROLE OF TRAVEL ANXIETY AND HOLIDAY MOTIVATIONS IN THE EFFECT OF FEAR OF COVID-19 ON INTENTION TO TAKE A HOLIDAY
SE KÜÇÜKKAMBAK, FY ÇAKIR, M ÇAKIR
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 18 (2), 538-571, 2022
2022
Creating Brand Experience Based on Brand Equity in Tourism Destinations
SE Küçükkambak
Handbook of Research on Interdisciplinary Reflections of Contemporary …, 2022
2022
TÜKETİCİLERİN KİŞİSEL DEĞERLERİ İLE YENİLİKÇİLİĞE YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
SE KÜÇÜKKAMBAK, E ARMAĞAN
Finans Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 6 (2), 373-388, 2021
2021
Turistik destinasyonlarda tüketici temelli marka denkliğinin ölçümü: Fethiye'de bir araştırma
SE Küçükkambak
AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, 2020
2020
Y Kusaginin Kompulsif Satin Alma Davranisina Etki Eden Faktörler?? zerine Bir Arastirma.
Y Kaderli, EA Armagan, SE Küçükkambak
Istanbul University Journal of the School of Business 46 (2), 188-211, 2017
2017
DESTİNASYON PAZARLAMASI VE FETHİYE YÖRESİNİN ALGILANAN İMAJININ ÖLÇÜMÜ ÜZERİNE AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA
F ÇAKIR, SE KÜÇÜKKAMBAK
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 18 (2), 400-425, 2016
2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20