Buluş yoluyla fen öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına, öğrenme yaklaşımlarına ve tutumlarına etkisi G Ünal, Ö Ergin Journal of Turkish Science Education 3 (1), 36-52, 2006 | 227 | 2006 |
Fen eğitimi ve modeller GÜL ÜNAL ÇOBAN, Ö Ergin Milli Eğitim 35 (171), 188-196, 2006 | 130 | 2006 |
Modellemeye dayalı fen öğretiminin öğrencilerin kavramsal anlama düzeylerine, bilimsel süreç becerilerine, bilimsel bilgi ve varlık anlayışlarına etkisi: 7. sınıf ışık ünitesi … G Ünal Çoban Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2009 | 90 | 2009 |
To What Extent Science Teachers Are Constructivist in Their Classrooms G Unal Journal of Baltic Science Education 2 (10), 40, 2006 | 80 | 2006 |
İlköğretim öğrencilerinin feni öğrenme yaklaşımları GÜ Çoban, Ö Ergin Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2), 271-293, 2008 | 60 | 2008 |
İLKÖĞRETİM 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ENERJİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ GÜ Çoban, H Aktamış, Ö Ergin Kastamonu Eğitim Dergisi 15 (1), 175-184, 2007 | 54 | 2007 |
Elementary school students’ water awareness GÜ Çoban, E Akpınar, E Küçükcankurtaran, E Yıldız, Ö Ergin International Research in Geographical and Environmental Education 20 (1), 65-83, 2011 | 53 | 2011 |
FEN ÖĞRETİMİNDE DERİNLİĞİNE ÖĞRENME: BASINÇ KONUSUNDA MODELLEME GÜL ÜNAL DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, 2005 | 52 | 2005 |
İlköğretim öğrencilerinin bilimsel bilgiye yönelik görüşlerini belirleme ölçeği GÜ ÇOBAN, Ö ERGİN İlköğretim online 7 (3), 706-716, 2008 | 50 | 2008 |
Yetişkinler için yapılan uygulamalı çevre eğitimine bir örnek: Su farkındalığı eğitimi E Cappellaro, GÜL ÜNAL ÇOBAN, E AKPINAR, E YILDIZ FEYZİOĞLU, ... Journal of Turkish Science Education 8 (2), 157-173, 2011 | 36 | 2011 |
Modellemeye dayalı fen öğretiminin etkilerinin bilimsel bilgi açısından incelenmesi GÜ ÇOBAN, Ö ERGİN Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28-2), 505-520, 2013 | 32 | 2013 |
Modellemeye dayalı fen öğretiminin öğrencilerin kavramsal anlama düzeylerine, bilimsel süreç becerilerine, bilimsel bilgi ve varlık anlayışlarına etkisi: 7. sınıf ışık ünitesi … GÜ Çoban Sınıf Işık Ünitesi Örneği, Yayınlanmamış Doktora tezi, İzmir: Dokuz Eylül …, 2009 | 31 | 2009 |
The evaluation of" technological pedagogical content knowledge based argumentation practices" training for science teachers GÜ Çoban, E Akpınar, B Baran, MK Sağlam, E Özcan, Y Kahyaoğlu Turkish Education Assoc, 2016 | 23 | 2016 |
The instrument for determining the views of primary school students about scientific knowledge GÜ Çoban, Ö Ergin Elementary Education Online 7 (3), 706-716, 2008 | 23 | 2008 |
The effects of learning activities based on argumentation on conceptual understanding of 7th graders about “force and motion” unit and establishing thinking friendly classroom … A Buber, GU Coban European Journal of Educational Research 6 (3), 367-384, 2017 | 20 | 2017 |
The effects of inquiry supported by argument maps on science process skills and epistemological views of prospective science teachers GÜ Çoban Journal of Baltic Science Education 12 (3), 271-288, 2013 | 18 | 2013 |
Farklı alanlardan mezun fen bilgisi öğretmenlerinin fen öğretimine yönelik tutumları E Akpınar, G Ünal, Ö Ergin Milli Eğitim Dergisi 33 (168), 202-214, 2005 | 18 | 2005 |
Fen bilimleri öğretmenleri için “teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli argümantasyon uygulamaları” eğitiminin değerlendirilmesi GÜ Çoban, E Akpınar, B Baran, MK Sağlam, E Özcan, Y Kahyaoğlu Eğitim ve Bilim 41 (188), 2016 | 17 | 2016 |
Epistemological views of prospective physics teachers GÜ Çoban, SK Şengören International Online Journal of Educational Sciences 3 (3), 2020 | 15 | 2020 |
ve Ergin, Ö.(2006). Buluş yoluyla fen öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına, öğrenme yaklaşımlarına ve tutumlarına etkisi G Ünal Türk Fen Eğitimi Dergisi 3 (1), 36-52, 0 | 15 | |