7. sınıf çözeltiler konusunda başarı testi geliştirme: Geçerlik ve güvenirlik çalışması N Demir, E Kızılay, O Bektaş Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 10 (1), 2016 | 62 | 2016 |
Ortaokul öğrencilerinin bilimin doğası hakkında algıları N Demir, B Akarsu Journal of European Education 3 (1), 2018 | 41 | 2018 |
Okul dişi öğrenme ortamlarina yönelik fen bilgisi öğretmenlerinin görüşleri: planetaryum N DEMİR, FÖ ARMAĞAN International JOURNAL OF SOCIAL HUMANITIES SCIENCES RESEARCH 5 (30), 4241-4248, 2018 | 21 | 2018 |
Modern fizik konuları ile ilgili kavram testi geliştirilmesi ve uygulanması: Modern fizik kavram testi (MKFT) N Demir, B Akarsu Journal of European Education 4 (2), 39-51, 2014 | 14 | 2014 |
Development of an achievement test about solutions for 7th graders: A validity and reliability study N Demir, E Kızılay, O Bektaş Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 10 (1 …, 2016 | 12 | 2016 |
Astronomi başarı testi geliştirme: Geçerlik ve güvenirlik çalışması FÖ ARMAĞAN, N DEMİR Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 3 (1), 52-70, 2019 | 10 | 2019 |
Astronomi konularının öğretiminde 5E öğrenme modelinin yedinci sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi N Demir Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020 | 9 | 2020 |
Ortaokul öğrencilerinin planetaryumlara yönelik görüşleri FÖ ARMAĞAN, N DEMİR The Journal of International Educational Sciences 5 (17), 118-131, 2019 | 5 | 2019 |
Lisansüstü Eğitimin Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimlerine Katkısı H Gökçe, Z Gökçe, N Demir, O Bektaş Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 42 (2), 1409-1442, 2022 | 3 | 2022 |
Astronomiye yönelik tutum ölçeği geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. FÖA Nagehan Demir Social Science Studies Journal 35 (5), 2718-2731, 2019 | 3* | 2019 |
Fen Eğitimi Alanındaki Lisansüstü Öğrencilerinin Bilim ve Bilim İnsanı Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları N Demir, Z Gökçe, H Gökçe, E Kızılay Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 108-125, 2023 | | 2023 |