The effects of problem-based learning on the students’ success in physics course P Celik, F Onder, I Silay Procedia-Social and Behavioral Sciences 28, 656-660, 2011 | 153 | 2011 |
Fizik eğitiminde öğrenme stillerine dayalı öğretim yöntemlerinin öğrenci başarısı üzerindeki etkileri F Önder PQDT-Global, 2006 | 44 | 2006 |
ELEKTRONİK LABORATUARINDA BİLGİSAYAR SİMÜLASYONLARI KULLANIMININ ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ: DİYOT DENEYLERİ ÖRNEĞİ Z Tanel, F Önder Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 101-110, 2010 | 28* | 2010 |
The Effects of Misconceptions on Pre-Service Teachers' Ability to Constructing Simple Electric Circuits. F Önder, Ç Senyigit, I Silay European Journal of Physics Education 8 (1), 1-10, 2017 | 20 | 2017 |
Determination of diode characteristics by using Arduino F Önder, EB Önder, M Oğur The Physics Teacher 57 (4), 244-245, 2019 | 19 | 2019 |
İşbirlikli öğrenme yönteminin farklı öğrenme stillerine sahip öğrencilerin fizik dersi başarısına etkisi F ÖNDER, İ SILAY Kastamonu Education Journal 23 (2), 843-860, 2015 | 19 | 2015 |
İşbirlikli gruplarda öğrenme stillerinin fizik dersi başarısı ile hatırda tutma düzeyine etkisinin incelenmesi F Önder PQDT-Global, 2012 | 15 | 2012 |
ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ E-KİTAPLA DESTEKLENEN LABORATUVAR ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM YAPMAYA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ F Önder, İ Sılay Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (3), 945-960, 2016 | 13 | 2016 |
Attitude of teacher candidates toward making computer supported education F Önder, P Çeli̇k, İ Silay Procedia Computer Science 3, 967-971, 2011 | 13 | 2011 |
Effect of an inquiry-based learning method on students’ misconceptions about charging of conducting and insulating bodies F Önder, Ç Şenyiğit, İ Sılay European Journal of Physics 39 (5), 055702, 2018 | 11 | 2018 |
Development and validation of the photoelectric effect concept inventory F Önder European Journal of Physics 37 (5), 055709, 2016 | 11 | 2016 |
An Inquiry-Based Learning Approach for Effective Concept Teaching. Ç Senyigit, F Önder, I Silay ie: inquiry in education 13 (1), 10, 2021 | 7 | 2021 |
The Importance of Learning Styles to Form More Successful Cooperative Groups in Physics Course F Önder, İ Sılay Europen Journal of Physics Education 6 (4), 1-11, 2016 | 7 | 2016 |
Determining transistor characteristics with Arduino F Önder, EB Önder, M Oğur The Physics Teacher 58 (6), 422-424, 2020 | 5 | 2020 |
Simülasyon Destekli Sorgulama Temelli Etkinlikler ile Fotoelektrik Olay Öğretimi F Önder, EB Önder İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (3), 57-73, 2018 | 5 | 2018 |
Psychometric evaluation on the Turkish adaptation of the scientific attitude inventory F Önder, P Çelik, İ Silay Journal of Baltic Science Education 11 (1), 7, 2012 | 5 | 2012 |
Diyot Konularına İlişkin Bilgisayar Simülasyonları Kullanımının Öğrencilerin Laboratuvar Başarısına Etkisi Z Tanel, F Önder, İ Sılay IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 23-25, 2010 | 4 | 2010 |
The effect of learning styles on teacher candidates' academic success F Önder, P Çelik, İ Sılay Balkan Physics Letters 18, 407-413, 2010 | 4 | 2010 |
Teaching Photoelectric Effect with Simulation Supported Inquiry Based Activity. F Önder, EB Önder Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 19 (3), 2018 | 3 | 2018 |
THE EFFECT OF COMPUTER SIMULATIONS ON THE PROCESS OF STUDENTS PERFORMING DC CIRCUIT ANALYSIS EXPERIMENTS. F ÖNDER, Z TANEL Electronic Turkish Studies 13 (27), 2018 | 2 | 2018 |