Follow
EMEL ADAMIŞ
EMEL ADAMIŞ
Bursa Uludağ University
Verified email at uludag.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Unfolding visual characteristics of social media communication: reflections of smart tourism destinations
E Adamış, F Pınarbaşı
Journal of Hospitality and Tourism Technology 13 (1), 34-61, 2022
192022
KIŞ TURİZMİNİN DİJİTAL MEDYA HABERLERİNDE TEMSİLİ: ULUDAĞ KAYAK MERKEZİ ÜZERİNE BİR SÖYLEM ANALİZİ
E Adamış, E Özçoban
International Journal of Social Inquiry 13 (1), 1-26, 2020
162020
Turizmde Marka Şehir Olma: Bursa İli Üzerinden Bir Değerlendirme
E Adamış
Current Debates in Tourism and Development Studies, 13-32, 2017
62017
Investigation of Government Supports During Covid-19 Period within the Context of Sustainability in Hotel Industry: Evidence from Edirne Province
E Adamış, E İlknur
Turkish Studies 15 (7), 1-17, 2020
32020
Otel işletmelerinde çalışanların psikolojik sözleşme algısının iş tatminine etkisinde duygusal zekânın rolü: Ulusal bir otel zinciri örneği
E Adamış
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2016
32016
POSTMODERNİZM VE KLAN PAZARLAMASI: DİNSEL TOPLULUKLARA YÖNELİK BİR UYGULAMA
M Akyıldız, E Adamış
Doğuş Üniversitesi Dergisi 14 (1), 27-44, 2013
32013
İznik (Nicea) İçin Yeni Bir Alternatif Turizm Potansiyeli: Spor Turizmi
E Adamış
Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi 2 (2), 158-167, 2022
12022
İznik’te İnanç Turizminin Paydaşlar Açısından Değerlendirilmesi: GZFT Yaklaşımı ile Stratejik Bir Analiz
E Adamış, S Aydın, M Tuna
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 8 (2), 78-95, 2024
2024
TURİZM PAZARLAMASINDA BLOCKCHAIN
SB Bayar, Adamış, Emel
TURİZMDE DİJİTAL PAZARLAMA STRATEJİLERİ, 178-188, 2024
2024
TURİZMDE TERÖR EYLEMLERİNE YÖNELİK RİSK YÖNETİMİ
E Adamış, M Bahar
TURİZM VE TERÖR 1, 140-161, 2023
2023
Is Sustainability-Oriented Faith Tourism Possible? An Evaluation of Vatican Destination
E Adamış, SB Bayar
Anatolian Landscape and Faith Tourism: Ancient Times to Present 1, 401, 2023
2023
Analysis of New Applications in Hotel Enterprises Main Departments
NKAN SÖNMEZ, İA AYDEĞER, E SAYILIR, O DÜLGAROĞLU, ...
Livre de Lyon, 2022
2022
Destinasyon Markalaşmasında Yöresel Ürünlerin Rolü: Sinop Örneği
G Erkol Bayram, SB Bayar, B Kaya, M Tuna, E Adamış
22. ULUSAL TURİZM KONGRESİ 1, 1316-1327, 2022
2022
BURSA’NIN UNESCO YARATICI ŞEHİRLER AĞI KAPSAMINDA GASTRONOMİ KENTİ OLMA POTANSİYELİ: PAYDAŞLAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
E Adamış
JOURNAL OF GASTRONOMY, HOSPITALITY AND TRAVEL 5 (3), 1269-1287, 2022
2022
Avrupa Birliği Projelerinde Sağlık Turizmi Çalışmaları
E Adamış
Sürdürülebilir Termal Turizm Kongresi 1, 10-12, 2022
2022
An Evaluation of Big Data Use for Fraud Detection in Hotel Enterprises
İ Eskin, E Adamış
Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility: Evidence from …, 2022
2022
TOUR PACKAGE COST CRITERIA: EVIDENCE FROM GREECE AND TURKEY
M Diakomihalis, E Adamış, NM Diakomichalis
THE HELLENIC OPEN BUSINESS ADMINISTRATION JOURNAL 8 (1 -2), 15-36, 2022
2022
Kırsalda Turizm Gelişiminin Kadın Yaşamı Üzerine Etkileri: Bursa Misi Köyü Örneği
E Adamış
Journal of Current Debates in Social Sciences 5 (1), 29-38, 2022
2022
UNDERSTANDING THE INTERACTION BETWEEN GLOBALIZATION AND SUSTAINABLE TOURISM
E Adamış
IJOPEC Publication 8, 371-377, 2021
2021
OTEL İŞLETMELERİNDE PSİKOLOJİK SÖZLEŞME İŞ TATMİNİ VE DUYGUSAL ZEKA
E Adamış, E Tufan
Detay Yayıncılık 1, 1-138, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20