5. sınıf öğrencileriyle STEM eğitimi uygulamaları G KEÇECİ, B ALAN, F KIRBAĞ ZENGİN Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18, 3925-2, 2017 | 86* | 2017 |
5. SINIF ÖĞRENCİLERİYLE STEM EĞİTİMİ UYGULAMALARI G KEÇECİ, A Burcu, F ZENGİN Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (18), 1-17, 0 | 80* | |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bütünleşik öğretmenlik bilgilerinin desteklenmesi: STEM uygulamalarına hazırlama eğitimi/Supporting preservice science teachers' integrated … B ALAN | 48 | 2017 |
EĞİTSEL BİLGİSAYAR OYUNLARI DESTEKLİ KODLAMA ÖĞRENİMİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ: GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI G Keçeci, A Burcu, FK ZENGİN Education Sciences 11 (3), 184-194, 2016 | 41 | 2016 |
Using stem applications for supporting integrated teaching knowledge of pre-service science teachers B Alan, FK Zengin, G Keçeci Journal of Baltic Science Education 18 (2), 158, 2019 | 37 | 2019 |
AKADEMİK ÇELİŞKİ TEKNİĞİNİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KLONLAMA KAVRAMSAL ANLAMA SEVİYELERİNE VE FEN ÖZ YETERLİKLERİNE ETKİSİ. F KIRBAĞ ZENGİN, B ALAN, G KEÇECİ Journal of International Social Research 9 (46), 2016 | 15 | 2016 |
Akademik çelişki tekniğinin fen bilgisi öğretmen adaylarının klonlama kavramsal anlama seviyelerine ve fen öz yeterliklerine etkisi F Kırbağ-Zengin, B Alan, G Keçeci Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 9 (46), 1307-9581, 2016 | 15* | 2016 |
Comparing the science festival attitudes of students participating as observers in school science fairs G Keçeci, FK Zengin, B Alan Acta Didactica Napocensia 11 (3/4), 175-183, 2018 | 13 | 2018 |
Effects of Science, Technology, Engineering, and Mathematics Education Using Algodoo to Prospective Science Teachers' Scientific Process and Education Orientation Skills B Alan, FK Zengin, G Kececi Journal of Education, 00220574211044542, 2021 | 9 | 2021 |
TÜBİTAK 4004 “Küçük Bilim insanları Elâzığ Hazar Gölü Ekosistemini Keşfediyor” Projesinin Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Tutumlarına Etkisi. G KEÇECİ, F KIRBAĞ ZENGİN, B ALAN Itobiad: Journal of the Human & Social Science Researches 8 (1), 2019 | 9 | 2019 |
SCIENCE FESTIVAL ATTITUDE SCALE: VALIDITY AND RELIABILITY STUDY G KEÇECİ, F KIRBAĞ ZENGİN, B ALAN Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi 8 (27), 562-575, 2017 | 9 | 2017 |
SCIENCE FESTIVAL ATTITUDE SCALE: VALIDITY AND RELIABILITY STUDY G KEÇECİ, FK ZENGİN, B ALAN | 9* | |
Educational computer games assisted learning coding attitude scale: Validity and reliability study G Keçeci, B Alan, FK Zengin Education Sciences 11 (3), 184-194, 2016 | 7 | 2016 |
F.(2017). 5. sınıf öğrencileriyle STEM eğitimi uygulamaları G Keçeci, B Alan, Z Kırbağ Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18, 3925-2, 0 | 3 | |
Sinir sistemi konusunun simülasyon uygulamalarıyla öğretimi G KEÇECİ, FK ZENGİN, B ALAN PRESIDENT OF THE SYMPOSIUM, 195, 2016 | 2 | 2016 |
Simülasyon destekli öğretim tekniğinin fen bilgisi öğretmen adaylarının kas sistemi konusundaki akademik başarılarına ve biyoloji tutumlarına etkisi G KEÇECİ, FK ZENGİN, B ALAN PRESIDENT OF THE SYMPOSIUM, 199, 2016 | 2 | 2016 |
Ekosistem Unsurlarının Öğretildiği Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Tutumlarına Etkisi: Hazar Gölü Örneği G KEÇECİ, P YILDIRIM, S YILDIZ, A Burcu, F ZENGİN İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 1370-1391, 2023 | 1 | 2023 |
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin İklim Değişikliği, Biyoçeşitlilik ve Çevre Konularında Yenilikçi Öğretim Teknoloji Araçlarını Kullanmalarının Web 2.0 Yetkinliklerine Etkisi G KEÇECİ, S YILDIZ, P YILDIRIM, A Burcu, F ZENGİN Yükseköğretim ve Bilim Dergisi 13 (3), 370-379, 2023 | | 2023 |
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yenilikçi Öğretim Teknolojilerini Kullanarak Ders İçerikleri Hazırlamalarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliliklerine Etkisi G KEÇECİ, A Burcu, S YILDIZ, P YILDIRIM, F ZENGİN Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama 14 (28), 275-296, 2023 | | 2023 |
FEN ÖĞRETİMİNDE YAPAY ZEKÂ İLE BELİRLENEN ÇOKLU ZEKÂ ALANLARINA GÖRE HAZIRLANMIŞ E-ÖĞRENME ORTAMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ B ALAN Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2023 | | 2023 |