Takip et
Burcu ALAN
Burcu ALAN
firat.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
5. sınıf öğrencileriyle STEM eğitimi uygulamaları
G KEÇECİ, B ALAN, F KIRBAĞ ZENGİN
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18, 3925-2, 2017
86*2017
5. SINIF ÖĞRENCİLERİYLE STEM EĞİTİMİ UYGULAMALARI
G KEÇECİ, A Burcu, F ZENGİN
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (18), 1-17, 0
80*
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bütünleşik öğretmenlik bilgilerinin desteklenmesi: STEM uygulamalarına hazırlama eğitimi/Supporting preservice science teachers' integrated …
B ALAN
482017
EĞİTSEL BİLGİSAYAR OYUNLARI DESTEKLİ KODLAMA ÖĞRENİMİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ: GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
G Keçeci, A Burcu, FK ZENGİN
Education Sciences 11 (3), 184-194, 2016
412016
Using stem applications for supporting integrated teaching knowledge of pre-service science teachers
B Alan, FK Zengin, G Keçeci
Journal of Baltic Science Education 18 (2), 158, 2019
372019
AKADEMİK ÇELİŞKİ TEKNİĞİNİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KLONLAMA KAVRAMSAL ANLAMA SEVİYELERİNE VE FEN ÖZ YETERLİKLERİNE ETKİSİ.
F KIRBAĞ ZENGİN, B ALAN, G KEÇECİ
Journal of International Social Research 9 (46), 2016
152016
Akademik çelişki tekniğinin fen bilgisi öğretmen adaylarının klonlama kavramsal anlama seviyelerine ve fen öz yeterliklerine etkisi
F Kırbağ-Zengin, B Alan, G Keçeci
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 9 (46), 1307-9581, 2016
15*2016
Comparing the science festival attitudes of students participating as observers in school science fairs
G Keçeci, FK Zengin, B Alan
Acta Didactica Napocensia 11 (3/4), 175-183, 2018
132018
Effects of Science, Technology, Engineering, and Mathematics Education Using Algodoo to Prospective Science Teachers' Scientific Process and Education Orientation Skills
B Alan, FK Zengin, G Kececi
Journal of Education, 00220574211044542, 2021
92021
TÜBİTAK 4004 “Küçük Bilim insanları Elâzığ Hazar Gölü Ekosistemini Keşfediyor” Projesinin Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Tutumlarına Etkisi.
G KEÇECİ, F KIRBAĞ ZENGİN, B ALAN
Itobiad: Journal of the Human & Social Science Researches 8 (1), 2019
92019
SCIENCE FESTIVAL ATTITUDE SCALE: VALIDITY AND RELIABILITY STUDY
G KEÇECİ, F KIRBAĞ ZENGİN, B ALAN
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi 8 (27), 562-575, 2017
92017
SCIENCE FESTIVAL ATTITUDE SCALE: VALIDITY AND RELIABILITY STUDY
G KEÇECİ, FK ZENGİN, B ALAN
9*
Educational computer games assisted learning coding attitude scale: Validity and reliability study
G Keçeci, B Alan, FK Zengin
Education Sciences 11 (3), 184-194, 2016
72016
F.(2017). 5. sınıf öğrencileriyle STEM eğitimi uygulamaları
G Keçeci, B Alan, Z Kırbağ
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18, 3925-2, 0
3
Sinir sistemi konusunun simülasyon uygulamalarıyla öğretimi
G KEÇECİ, FK ZENGİN, B ALAN
PRESIDENT OF THE SYMPOSIUM, 195, 2016
22016
Simülasyon destekli öğretim tekniğinin fen bilgisi öğretmen adaylarının kas sistemi konusundaki akademik başarılarına ve biyoloji tutumlarına etkisi
G KEÇECİ, FK ZENGİN, B ALAN
PRESIDENT OF THE SYMPOSIUM, 199, 2016
22016
Ekosistem Unsurlarının Öğretildiği Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Tutumlarına Etkisi: Hazar Gölü Örneği
G KEÇECİ, P YILDIRIM, S YILDIZ, A Burcu, F ZENGİN
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 1370-1391, 2023
12023
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin İklim Değişikliği, Biyoçeşitlilik ve Çevre Konularında Yenilikçi Öğretim Teknoloji Araçlarını Kullanmalarının Web 2.0 Yetkinliklerine Etkisi
G KEÇECİ, S YILDIZ, P YILDIRIM, A Burcu, F ZENGİN
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi 13 (3), 370-379, 2023
2023
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yenilikçi Öğretim Teknolojilerini Kullanarak Ders İçerikleri Hazırlamalarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliliklerine Etkisi
G KEÇECİ, A Burcu, S YILDIZ, P YILDIRIM, F ZENGİN
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama 14 (28), 275-296, 2023
2023
FEN ÖĞRETİMİNDE YAPAY ZEKÂ İLE BELİRLENEN ÇOKLU ZEKÂ ALANLARINA GÖRE HAZIRLANMIŞ E-ÖĞRENME ORTAMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
B ALAN
Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2023
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20