Follow
Cemalettin Işık
Cemalettin Işık
Profesör, Erciyes Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Verified email at erciyes.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
İlköğretim 6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin sayı algılama ve rutin olmayan problem çözme becerilerinin incelenmesi
C Işık, T Kar
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (1), 57-72, 2011
139*2011
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde çarpma ve bölmeye yönelik kurdukları problemlerin kavramsal analizi
C Işık
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 41, 231-243, 2011
1192011
7. sınıf öğrencilerinin kesirlerde toplama işlemine kurdukları problemlerin analizi
C Işık, T Kar
İlköğretim Online 11 (4), 2012
1082012
Öğretmen adaylarının sözel ve görsel temsillere yönelik kurdukları problemlerin analizi
C Işık, A Işık, T Kar
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (30), 39-49, 2011
902011
Temel işlem becerilerinin öğretiminde problem kurma-çözme çalışmaları
M Albayrak, AS İpek, C Işık
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 1-11, 2006
83*2006
An error analysis in division problems in fractions posed by pre-service elementary mathematics teachers.
C Isik, T Kar
Educational Sciences: Theory and Practice 12 (3), 2303-2309, 2012
752012
İlköğretim ikinci kademesinde matematik öğretmenlerinin matematik ders kitabı kullanımını etkileyen etmenler ve beklentileri
C Işık
Kastamonu Eğitim Dergisi 16 (1), 163-176, 2008
742008
The analysis of the problems posed by the preservice teachers about equations
C Isik, T Kar
Australian Journal of Teacher Education 37 (9), 92-113, 2012
592012
Sınıf öğretmeni adaylarının problem kurma becerileri
C Işık, T Kar
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (23), 190-214, 2012
572012
Matematik öğretiminde kendini gerçekleştirme
C Işık, M Albayrak, AS İpek
Kastamonu Eğitim Dergisi 13 (1), 129-138, 2005
552005
Matematik dersinde problem kurmaya yönelik öğretmen görüşleri üzerine nitel bir çalışma
C Işık, T Kar
Milli Eğitim Dergisi 42 (194), 199-215, 2012
522012
Prospective teachers’ skills in problem posing with regard to different problem posing models
C Işık, T Kar, T Yalçın, K Zehir
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 485-489, 2011
482011
Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin kesirlerle çıkarma işlemine kurdukları problemlerin analizi
T Kar, C Işık
e-İlköğretim Online (elektronik) 13 (4), 1223-1239, 2014
462014
Sınıf öğretmeni adaylarının kesir işlemleri konusundaki kavramsal performansları
AS İpek, C Işık, M Albayrak
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (11), 537-547, 2005
442005
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde bölmeye yönelik kurdukları problemlerde hata analizi
C Işık, T Kar
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 12 (3), 2289-2309, 2012
412012
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerle İlgili Açık-Uçlu Sözel Hikayeye Yönelik Kurdukları Problemlerin İncelenmesi.
C Işık, T Kar
Turkish Journal of Computer & Mathematics Education 6 (2), 2015
402015
İlköğretim matematik öğretmenlerinin öğrencilerin kurdukları problemlere yönelik görüşlerinin incelenmesi: kesirlerle toplama işlemi
T Kar, C Işık
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (1), 122-136, 2015
252015
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde toplama işlemine yönelik kurulan problemlerdeki hataları belirleyebilme becerileri
C Işık, T Kar, A Işık, G Güler
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education 3 (3), 161-182, 2012
242012
Conceptual analysis of multiplication and division in fractions posed by pre-service elementary mathematics teachers
C Işık
Hacettepe University Journal of Education Faculty 41, 231-243, 2011
232011
İlköğretim okullarının 7. sınıflarında okutulan matematik ders kitaplarının içerik, öğrenci seviyesine uygunluk ve anlamlı öğrenmeye katkısı yönünden değerlendirilmesi
C Işık
Yayınlanmamış Doktora Tezi, Atatürk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü …, 2003
232003
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20