İlköğretim 6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin sayı algılama ve rutin olmayan problem çözme becerilerinin incelenmesi C Işık, T Kar Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (1), 57-72, 2011 | 139* | 2011 |
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde çarpma ve bölmeye yönelik kurdukları problemlerin kavramsal analizi C Işık Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 41, 231-243, 2011 | 119 | 2011 |
7. sınıf öğrencilerinin kesirlerde toplama işlemine kurdukları problemlerin analizi C Işık, T Kar İlköğretim Online 11 (4), 2012 | 108 | 2012 |
Öğretmen adaylarının sözel ve görsel temsillere yönelik kurdukları problemlerin analizi C Işık, A Işık, T Kar Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (30), 39-49, 2011 | 90 | 2011 |
Temel işlem becerilerinin öğretiminde problem kurma-çözme çalışmaları M Albayrak, AS İpek, C Işık Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 1-11, 2006 | 83* | 2006 |
An error analysis in division problems in fractions posed by pre-service elementary mathematics teachers. C Isik, T Kar Educational Sciences: Theory and Practice 12 (3), 2303-2309, 2012 | 75 | 2012 |
İlköğretim ikinci kademesinde matematik öğretmenlerinin matematik ders kitabı kullanımını etkileyen etmenler ve beklentileri C Işık Kastamonu Eğitim Dergisi 16 (1), 163-176, 2008 | 74 | 2008 |
The analysis of the problems posed by the preservice teachers about equations C Isik, T Kar Australian Journal of Teacher Education 37 (9), 92-113, 2012 | 59 | 2012 |
Sınıf öğretmeni adaylarının problem kurma becerileri C Işık, T Kar Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (23), 190-214, 2012 | 57 | 2012 |
Matematik öğretiminde kendini gerçekleştirme C Işık, M Albayrak, AS İpek Kastamonu Eğitim Dergisi 13 (1), 129-138, 2005 | 55 | 2005 |
Matematik dersinde problem kurmaya yönelik öğretmen görüşleri üzerine nitel bir çalışma C Işık, T Kar Milli Eğitim Dergisi 42 (194), 199-215, 2012 | 52 | 2012 |
Prospective teachers’ skills in problem posing with regard to different problem posing models C Işık, T Kar, T Yalçın, K Zehir Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 485-489, 2011 | 48 | 2011 |
Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin kesirlerle çıkarma işlemine kurdukları problemlerin analizi T Kar, C Işık e-İlköğretim Online (elektronik) 13 (4), 1223-1239, 2014 | 46 | 2014 |
Sınıf öğretmeni adaylarının kesir işlemleri konusundaki kavramsal performansları AS İpek, C Işık, M Albayrak Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (11), 537-547, 2005 | 44 | 2005 |
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde bölmeye yönelik kurdukları problemlerde hata analizi C Işık, T Kar Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 12 (3), 2289-2309, 2012 | 41 | 2012 |
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerle İlgili Açık-Uçlu Sözel Hikayeye Yönelik Kurdukları Problemlerin İncelenmesi. C Işık, T Kar Turkish Journal of Computer & Mathematics Education 6 (2), 2015 | 40 | 2015 |
İlköğretim matematik öğretmenlerinin öğrencilerin kurdukları problemlere yönelik görüşlerinin incelenmesi: kesirlerle toplama işlemi T Kar, C Işık Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (1), 122-136, 2015 | 25 | 2015 |
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde toplama işlemine yönelik kurulan problemlerdeki hataları belirleyebilme becerileri C Işık, T Kar, A Işık, G Güler Turkish Journal of Computer and Mathematics Education 3 (3), 161-182, 2012 | 24 | 2012 |
Conceptual analysis of multiplication and division in fractions posed by pre-service elementary mathematics teachers C Işık Hacettepe University Journal of Education Faculty 41, 231-243, 2011 | 23 | 2011 |
İlköğretim okullarının 7. sınıflarında okutulan matematik ders kitaplarının içerik, öğrenci seviyesine uygunluk ve anlamlı öğrenmeye katkısı yönünden değerlendirilmesi C Işık Yayınlanmamış Doktora Tezi, Atatürk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü …, 2003 | 23 | 2003 |