Takip et
MEHMET ZAHİD ECEVİT
MEHMET ZAHİD ECEVİT
Bandırma onyedi Eylül üniversitesi
bandirma.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Yeşil Kalite Ve Yeşil İmaj Algısının Daha Fazla Ödeme Niyeti İle İlişkisi: Yeşil Göz Boyamanın Düzenleyici Rolü
MZ Ecevit
Business & Management Studies: An Internatıonal Journal 6 (3), 482-496, 2018
13*2018
Perakendeciler Ve Tüketiciler Açısından Perakendeci Markalar: Kavramsal Bir Çerçeve
MZ Ecevit, U Akturan
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 6 (5 …, 2017
62017
Tüketicilerin yenilenmiş ürün satın alma niyetine etki eden faktörlerin incelenmesi
MZ Ecevit, O DUMAN
Business & Management Studies: An International Journal 10 (3), 997-1010, 2022
42022
Sustainability Promises of Turkish Origin Apparel Brands in the Context of Greenwashing
MZ ECEVİT
GSU Managerial and Social Sciences Letters 1 (1), 30-43, 2023
22023
Tüketicilerin Market Alışveriş Davranışları
MZ ECEVİT
Academic Review of Consumer Behavior and Research 1 (1), 10-30, 2020
1*2020
Son adım teslimat yöntemi olan otonom teslimat araçlarının tüketiciler tarafından kabulü: Teknolojiye hazırlığın düzenleyici rolü
MZ Ecevit
Akıllı Ulaşım Sistemleri ve Uygulamaları Dergisi 6 (1), 166-183, 2023
2023
Müşteri İlişkileri Yönetimi Ve Yapay Zekâ
MZ Ecevit
İşletmelerde Yapay Zekâ Kullanımı, 53-81, 2022
2022
Organik Ürünlerin Sosyal Değeri Var Mıdır? Türkiye Üzerine Nitel Bir Araştırma
MZ ECEVİT, T BAŞ, MY ÖZTEK
Ekonomi İşletme ve Yönetim Dergisi 6 (1), 1-22, 2022
2022
SEKİZİNCİ BÖLÜM Pazarlama Alanındaki Dijitalleşme Çalışmaları ve Türkiye’deki Fuar Düzenleyicilerinin Sanal Fuarcılığa Yatkınlıkları Üzerine Bir Araştırma
O DUMAN, MZ ECEVİT
SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, 94, 2021
2021
Sanal/Çevrimiçi Etkinliklerin Sistem Etkinliği, Değer, Memnuniyet Ve Sadakat Açısından İncelenmesi
O Duman, A Kurnaz, MZ Ecevit
Selçuk 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 270-281, 2021
2021
Market Alışverişlerinde Düşük Fiyat Araştırmasının Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi
MZ ECEVİT
Bucak İşletme Fakültesi Dergisi 4 (2), 169-194, 2021
2021
Tüketicilerin marka genişlemesi değerlendirmelerinde marka aşkının ve marka benlik bağının düzenleyici rolü: Pilot bir araştırma
MZ Ecevit
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
2019
YEŞİL GÖZ BOYAMANIN MARKALAR VE YEŞİL TÜKETİCİLİK ÜZERİNDEKİ OLUMSUZ ETKİSİ
MZ ECEVİT
International JOURNAL OF SOCIAL HUMANITIES SCIENCES RESEARCH 5 (27), 3122-3133, 2018
2018
Düsük Fiyat Garantisi Politikasinin Satin Alma Sonrasi Fiyat Arastirmasina Etkisinde Fiyat Uzmanliginin Rolü/The Effects of Low Price Guarantee on Post-Purchase Search …
MZ Ecevit, U Akturan
Finans Politik & Ekonomik Yorumlar 52 (610), 47, 2015
2015
THE EFFECT OF SUSTAINABLE PACKAGING ON QUALITY PERCEPTION AND PURCHASE INTENTION: THE MODERATOR ROLE OF ENVIRONMENTAL CONSCIOUSNESS AND HEALTH CONSCIOUSNESS
MZ ECEVİT
Journal of Management and Economics Research 21 (3), 1-15, 0
The Effect of Sustainable Packaging on Quality Perception and Purchasing Intention: The Regulatory Effect of Environmental Awareness and Health Awareness
MZ ECEVİT
Journal of Management and Economics Research 21 (3), 1-15, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–16