Sosyal ve Eğitim Bilimleri Araştırmalarında Evren-Örneklem Sorunu/Population-Sampling Issue on Social And Educational Research Studies Y Özen, A Gül Kazım Karabekir Eğitim FakülTesi Dergisi, 394-422, 2007 | 850* | 2007 |
Yeniden Sorumluluk Eğitimi Y Özen Akademisyen Kitapevi 1, 1-206, 2024 | 161* | 2024 |
Benlik-Kavramı ve Benliğin Gelişimi Bilen Benliğe Gereksinim Var Mı?/ Self-Concept and Its Development: Need For A Conscious Self-Concept Y Özen, F Gülaçtı Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (2), 20-38, 2010 | 160* | 2010 |
Kişisel Sorumluluk Bağlamında Öznel ve Psikolojik iyi Oluş.(Sosyal Psikolojik Bir Değerlendirme) Personal Responsibility in The Context of Creating Subjective and Psychological … Y Özen Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi 4, 46-58, 2010 | 131* | 2010 |
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Cinsiyet ve Kayıtlı Olunan Programa Göre Akademik Başarı Durumlarının ve Öğrenme Stillerinin İncelenmesi HH Bahar, Y Özen, F Gülaçtı Ankara University, Journal of Faculty of Educational Sciences 42 (1), 69-86, 2009 | 128* | 2009 |
Kişisel Sorumluluk Bağlamında Kariyer Seçimini Etkileyen Sosyal Psikolojik Faktörler/Personal Responsibility in the Context of Social Psychological Factors Affecting the Career … Y Özen Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi 2 (3), 81-96, 2011 | 97* | 2011 |
Psikolojik Travmanın İnsanlık Kadar Eski Tarihi Y Özen The Journal of Social Science (TJSS) 1 (2), 104-117, 2017 | 77* | 2017 |
Algın Öğrenme Teorisi Yaşam Boyu Değişerek ve Gelişerek Öğrenme/ Informal Learning Theory: Life-Long Learning Changed and Developed Y Özen Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 3 (6), 1-16, 2011 | 66* | 2011 |
Etik Mi? Ahlak Mı? Modernite Mi? Medeniyet Mi? (Değerler Eğitimine Sosyal Psikolojik Bir Yaklaşım) Is Ethics? Is Morality? Is Modernity? Is Civilization? (Values Education … Y Özen Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 63-87, 2011 | 63 | 2011 |
Sorumluluk Duygusu ve Davranışı Ölçeğinin Geliştirilmesi, Güvenirliği ve Geçerliği/ Sense of Responsibility and Behavior Scale Development, Validity And Reliabılıty Y Özen Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi 4 (7), 352-396, 2013 | 60* | 2013 |
Eğitim Bilimleri Araştırmalarında Geçerlik ve Güvenirlik Sorunsalı/ The problem of validity and reliability in educational research Y Özen, F Gülaçtı, M Kandemir | 60* | 2006 |
İlköğretim 1–3 Sınıf Hayat Bilgisi, 4–5 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersindeki Değerler Ve Değerler Eğitiminin İncelenmesi/ Primary Class Life Science 1-3, 4-5 Class Values in Social … Y Özen, K Güleryüz, HB Özen Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 1 (4), 30, 2012 | 58* | 2012 |
Eğitim Bilimleri ve İnternet/ Sciences of Education and Internet Y Özen, F Gülaçtı, Y Çıkılı Doğu Anadolu Bölgesi Araştırmaları Dergisi 3 (1), 52-57, 2004 | 58* | 2004 |
İlköğretimde İletişim (Sınıfta Yönetim)+Kitap Y Özen Nobel Yayınları 1, 159, 2001 | 58* | 2001 |
Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmenliği Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Bunların Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi (Erzincan Üniversitesi Örneği)/ Social Studies Teacher … Y Özen Akademik Bakış Dergisi 24 (2), 1-20, 2011 | 44 | 2011 |
İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin kişisel ve sosyal sorumluluk yordayıcılarının incelenmesi Y Özen Sınıf Öğrencilerinin Kişisel Ve Sosyal Sorumluluk Yordayıcılarının …, 2009 | 40 | 2009 |
Tanrı-sen ve Ben Üçümüzün Yolu-Pastoral Psikoloji ve Danışmanlığın Gerekliliği Üzerine/ God- You and I Our Three Road Pastoral Psychology and Counseling on of Requirements Y Özen Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi 10 (2), 41-57, 2010 | 39 | 2010 |
Türk Milli Kültüründe Değerler ve Değerlerin Milletleşmeye Etkisi Y Özen Hikmet Yurdu 7 (14), 59-87, 2014 | 37* | 2014 |
Demokratik Eğitim Politikası (Eleştirel Bir Yaklaşım)/ Democratic Education Policy (A Critical Approach)/ Y Özen, A Gül, F Gülaçtı Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi; Vol 9, No 2 (2007); 111-130, 2007 | 36* | 2007 |
Değerlerin Kimlik ve Kişilik Kazanımındaki Rolü/ The Role of Values That Personality and Identity Acquisition/ Y Özen İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 1 (4), 137-181, 2012 | 35* | 2012 |