Identifying the qualities of an ideal teacher in line with the opinions of teacher candidates HK Ates, S Kadioglu European Journal of Educational Research 7 (1), 103-111, 2018 | 56 | 2018 |
Bitişik eğik yazıya ilişkin öğrenci görüşleri H Kadıoğlu Akademik Bakış Dergisi 31, 1-10, 2012 | 46 | 2012 |
Projeye dayalı öğrenme yaklaşımı’nın öğrencilerin sosyal bilgiler dersine ilişkin tutumlarına ve görsel sunu uygulamalarına etkisi S ADA, ZN BAYSAL, H KADIOĞLU Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (3), 89-96, 2009 | 46 | 2009 |
Investigation of the Work Motivation Levels of Primary School Teachers. HK Ates, P Yilmaz Journal of Education and Training Studies 6 (3), 184-196, 2018 | 37 | 2018 |
Türkiye’de üstün yetenekliler eğitimi ile ilgili yapılan lisansüstü tezlere genel bir bakış HK Ateş, MG Mazı Journal of Gifted Education and Creativity 4 (3), 33-57, 2017 | 37 | 2017 |
İlköğretim birinci sınıf öğrencilerinin bitişik eğik yazma becerisi, hızı ve tutumlarının incelenmesi H Kadıoğlu PQDT-Global, 2012 | 36 | 2012 |
An analysis on the relationship between primary school teachers’ self-efficacy beliefs and attitudes towards gifted education H Vatansever Bayraktar, H Kadıoğlu Ateş, N Afat International Journal of Eurasia Social Sciences, 2019 | 27* | 2019 |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ YETERLİLİK ALGILARININ İNCELENMESİ (BAŞAKŞEHİR İLÇESİ ÖRNEĞİ) GK Ak, B Yıldırım, HK Ateş Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi, 89-108, 2016 | 24 | 2016 |
Sınıf öğretmenlerinin okul kültürü algısı ile iş doyumu arasındaki ilişki HK Ateş, H Vatansever Bayraktar Turkish Studies (Elektronik), 2018 | 20 | 2018 |
Gifted children metaphor from the perspective of teachers and parents HK Ateş Journal for the education of gifted young scientists 6 (2), 30-41, 2018 | 19 | 2018 |
A case study investigating the language development process, early literacy experiences and educational problems of a gifted child HK Ateş, N Afat Journal for the Education of Gifted Young Scientists 6 (4), 36-71, 2018 | 17 | 2018 |
Türkiye’de 2005-2015 yılları arasında ilk okuma yazma alanında yapılan lisansüstü çalışmaların değerlendirilmesi H Kadıoğlu Ateş, S Kadıoğlu Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi/ASOS Journal, 2017 | 13 | 2017 |
Öğretmen hesap verebilirlik eğilimi ölçeğinin Türkçeye uyarlama çalışması Y Cerit, H Kadıoğlu Ateş, S Kadıoğlu Turkish Studies, 2017 | 8 | 2017 |
İlkokul birinci sınıf öğrencilerinin bitişik eğik yazılarının yazma özelliklerinin ilişkileri açısından incelenmesi H Kadıoğlu Ateş Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi/ASOS Journal, 2015 | 8* | 2015 |
Ses temelli cümle yöntemine göre ilkokuma yazma öğretimine ilişkin öğretmen görüşleri HK Ateş, S Ada, ZN Baysal İZÜ Sosyal Bilimler Dergisi/IZU Journal of Social Science, 2014 | 8 | 2014 |
A research on reading comprehension levels of fifth-grade students who learned to read and write for the first time with sound-based sentence method M Sağırlı, H Kadıoğlu Ateş Journal of Education and Training Studies, 2016 | 7 | 2016 |
Metaphorical perceptions of primary school teachers towards cursive writing MC Doğan, HV Bayraktar, HK Ateş İZÜ Eğitim Dergisi 1 (1), 21-50, 2019 | 6 | 2019 |
İlkokul müdürlerinin bakım liderliği davranışları ile öğretmenlerin psikolojik dayanıklılık düzeyleri arasındaki ilişki Y Cerit, H Kadıoğlu Ateş, S Kadıoğlu Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi/ASOS Journal, 2018 | 6 | 2018 |
Etkili okul müdürlerinin liderlik nitelikleri ile öğretmenlerin değişime açık olma düzeyleri arasındaki ilişki Y Cerit, H Kadıoğlu Ateş, S Kadıoğlu Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, 2018 | 6 | 2018 |
Projeye dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin görsel sunu uygulamalarına ve sosyal bilgiler dersine ilişkin tutumlarına etkisi H Kadıoğlu PQDT-Global, 2007 | 6 | 2007 |