Takip et
Doç. Dr. Hatice ATEŞ
Doç. Dr. Hatice ATEŞ
Emekli akademisyen
Doğrulanmış e-posta adresi yok
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Identifying the qualities of an ideal teacher in line with the opinions of teacher candidates
HK Ates, S Kadioglu
European Journal of Educational Research 7 (1), 103-111, 2018
562018
Bitişik eğik yazıya ilişkin öğrenci görüşleri
H Kadıoğlu
Akademik Bakış Dergisi 31, 1-10, 2012
462012
Projeye dayalı öğrenme yaklaşımı’nın öğrencilerin sosyal bilgiler dersine ilişkin tutumlarına ve görsel sunu uygulamalarına etkisi
S ADA, ZN BAYSAL, H KADIOĞLU
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (3), 89-96, 2009
462009
Investigation of the Work Motivation Levels of Primary School Teachers.
HK Ates, P Yilmaz
Journal of Education and Training Studies 6 (3), 184-196, 2018
372018
Türkiye’de üstün yetenekliler eğitimi ile ilgili yapılan lisansüstü tezlere genel bir bakış
HK Ateş, MG Mazı
Journal of Gifted Education and Creativity 4 (3), 33-57, 2017
372017
İlköğretim birinci sınıf öğrencilerinin bitişik eğik yazma becerisi, hızı ve tutumlarının incelenmesi
H Kadıoğlu
PQDT-Global, 2012
362012
An analysis on the relationship between primary school teachers’ self-efficacy beliefs and attitudes towards gifted education
H Vatansever Bayraktar, H Kadıoğlu Ateş, N Afat
International Journal of Eurasia Social Sciences, 2019
27*2019
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ YETERLİLİK ALGILARININ İNCELENMESİ (BAŞAKŞEHİR İLÇESİ ÖRNEĞİ)
GK Ak, B Yıldırım, HK Ateş
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi, 89-108, 2016
242016
Sınıf öğretmenlerinin okul kültürü algısı ile iş doyumu arasındaki ilişki
HK Ateş, H Vatansever Bayraktar
Turkish Studies (Elektronik), 2018
202018
Gifted children metaphor from the perspective of teachers and parents
HK Ateş
Journal for the education of gifted young scientists 6 (2), 30-41, 2018
192018
A case study investigating the language development process, early literacy experiences and educational problems of a gifted child
HK Ateş, N Afat
Journal for the Education of Gifted Young Scientists 6 (4), 36-71, 2018
172018
Türkiye’de 2005-2015 yılları arasında ilk okuma yazma alanında yapılan lisansüstü çalışmaların değerlendirilmesi
H Kadıoğlu Ateş, S Kadıoğlu
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi/ASOS Journal, 2017
132017
Öğretmen hesap verebilirlik eğilimi ölçeğinin Türkçeye uyarlama çalışması
Y Cerit, H Kadıoğlu Ateş, S Kadıoğlu
Turkish Studies, 2017
82017
İlkokul birinci sınıf öğrencilerinin bitişik eğik yazılarının yazma özelliklerinin ilişkileri açısından incelenmesi
H Kadıoğlu Ateş
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi/ASOS Journal, 2015
8*2015
Ses temelli cümle yöntemine göre ilkokuma yazma öğretimine ilişkin öğretmen görüşleri
HK Ateş, S Ada, ZN Baysal
İZÜ Sosyal Bilimler Dergisi/IZU Journal of Social Science, 2014
82014
A research on reading comprehension levels of fifth-grade students who learned to read and write for the first time with sound-based sentence method
M Sağırlı, H Kadıoğlu Ateş
Journal of Education and Training Studies, 2016
72016
Metaphorical perceptions of primary school teachers towards cursive writing
MC Doğan, HV Bayraktar, HK Ateş
İZÜ Eğitim Dergisi 1 (1), 21-50, 2019
62019
İlkokul müdürlerinin bakım liderliği davranışları ile öğretmenlerin psikolojik dayanıklılık düzeyleri arasındaki ilişki
Y Cerit, H Kadıoğlu Ateş, S Kadıoğlu
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi/ASOS Journal, 2018
62018
Etkili okul müdürlerinin liderlik nitelikleri ile öğretmenlerin değişime açık olma düzeyleri arasındaki ilişki
Y Cerit, H Kadıoğlu Ateş, S Kadıoğlu
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, 2018
62018
Projeye dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin görsel sunu uygulamalarına ve sosyal bilgiler dersine ilişkin tutumlarına etkisi
H Kadıoğlu
PQDT-Global, 2007
62007
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20