Takip et
ayşegül elif karagülle
ayşegül elif karagülle
ticaret.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Ağ toplumunda sosyalleşme ve yabancilaşma
AE Karagülle, B ÇAYCI
Turkish Online Journal of Design Art and Communication 4 (1), 1-9, 2014
2402014
Günümüzde değişen mahremiyet algısının sosyal ağlar bağlamında incelenmesi
AE Karagülle
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015
522015
X kuşağından Z kuşağına değişen mahremiyet algısı
B Çaycı, AE Karagülle
International Trends and Issues in Communication & Media Conference, 190-196, 2014
492014
İletişimin Dijitalleşmesi ve Kültürel Melezleşme.
B ÇAYCI, AE Karagülle
Global Media Journal: Turkish Edition 6 (12), 2016
452016
Mobil iletişim teknolojileriyle değişen örgütlenme biçimleri: Ağlarda örgütlenen toplumsal hareketler
B Çaycı, A Karagulle
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 9 (36), 6371-6380, 2014
422014
Dijital iletişim çağında teknolojinin açığa çıkardıkları: gözetim ve mahremiyet
AE Çaycı, B Çaycı
İstanbul Aydın Üniversitesi, 2017
33*2017
Küreselleşen yemek kültürünün dönüşümünde sosyal medyanın rolü: Instagram gurmeleri
AE Çayci
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
262019
Dijitalden tatmak: yemeğin “yeni” gastro mekânlardaki seyirlik gösterisinin kültürel yansımaları
AE ÇAYCI, C Aktaş
Trt Akademi 3 (6), 710-727, 2018
242018
Sosyal medya’da dijital yemek kültürü
AE Çaycı
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 5 (1), 120-136, 2019
172019
Sosyalleşme Yanılsaması: Dijital Kalabalıklar İçinde Yalnızlaşan Bireyler1
AGAE ÇAYCI, G Arş, B ÇAYCI
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI, 44, 2017
122017
Narsisizm ve selfie paylaşımı ilişkisi üzerine nicel bir araştırma
B Çaycı, AE Çaycı, İ Eken
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 60-88, 2019
72019
Türkiye’deki dergilerde QR kod kullanım pratiklerini belirlemeye yönelik bir alan araştırması
C Aktaş, B Çaycı, AE Çaycı
Intermedia International E-journal 4 (7), 220-239, 2017
52017
Sosyal Medyanın Bir İletişim Ortamı Olarak Müşteri Memnuniyetinde Kullanımı
AE Karagülle, B Çaycı
Iticam, 2014
42014
Sayısal teknolojilerin televizyon yayıncılığında meydana getirdiği dönüşüm
AE Karagülle
The Second International Symposium on Language and Communication: Exploring …, 2013
22013
ÖZÇEKİM KÜLTÜRÜNÜN YÜKSELİŞİ: DİJİTAL YERLİLERİN VE DİJİTAL GÖÇMENLERİN SOSYAL MEDYADA ÖZÇEKİM PAYLAŞIM TUTUMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
B ÇAYCI, AE ÇAYCI, E İhsan
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 10 (1), 242-267, 2022
12022
GÜNDEMİ TWİTLEMEK: TWITTER’DA ENFORMASYON GÜVENİLİRLİĞİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
AE Çaycı, B Çaycı, İ Eken
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) 6 (2 …, 2021
12021
İntihar Saldırılarının Medyada Haberleştirilmesi Üzerine Bir Analiz
AE Çaycı, B Çaycı
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018
12018
X Kuşağından Z Kuşağına Değişen Mahremiyet Algısı
AE Karagülle, B Çaycı
Iticam, 2014
12014
İLETİŞİM KURAMLARI ÇERÇEVESİNDE MEDYAYA TARİHSEL BAKIŞ
AM Kırık, S Orkan, AE Çaycı, B Çaycı
Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 11-21, 2019
2019
İNTİHAR SALDIRILARININ MEDYADA HABERLEŞTİRİLMESİ ÜZERİNE BİR ANALİZ
B Çaycı, AE Çaycı
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 6 (1), 278-304, 2018
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20