Follow
Hayri Tuzla
Title
Cited by
Cited by
Year
GENÇ TÜKETİCİLERİN KARAR VERME STİLLERİ İLE SMS REKLAMLARINA YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ FARKLARIN İNCELENMESİ
T ERGİN, SK Esen, H Tuzla
Journal of Management and Economics Research 14 (2), 18-40, 2016
122016
Does sex in print-ads affect perceived product specifications in conservative societies?: The case of Turkey
H Tuzla
Procedia-Social and Behavioral Sciences 62, 1133-1137, 2012
92012
Foreign Direct Investments: Asian and European Transition Economies
S Teker, H Tuzla, A Pala
International Journal of Economics and Financial Issues 4 (1), 71-82, 2014
82014
Evaluation of Retail Store Location Alternatives for Investment Decision Using The Delphi Technique and Geographic Information Systems
I Onden, H Tuzla, S Cobb
The Journal of the Academy of International Business 6 (2), 64-75, 2012
7*2012
1995-2011 Döneminde Avrasya Ekonomilerine Yapılan Doğrudan Yabancı Yatırımların Dünya Trendi ile Karşılaştırılması
H TUZLA, S TEKER
İşletme Araştırmaları Dergisi 5 (4), 20-34, 2013
2013
Üretilmesi Muhtemel Bir Türk Otomobil Markasına İlişkin Algılanan Kalitenin Tüketici Etnosentrizmi Bağlamında İncelenmesi
T Dursun, H Tuzla
18. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 353-382, 2013
2013
YÖNETİM VE EKONOMİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
AGAY KAYA, KE ERGİNER, TD ERGİN, SK ESEN, H TUZLA, ...
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–7