Takip et
Tüncay Tutuk
Tüncay Tutuk
ogu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İŞİTME YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE KAYNAŞTIRMA ORTAMLARINDA UYGULANAN AKICI OKUMA ÇALIŞMALARINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
T Tutuk, MA Melekoğlu
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (4), 1737–1759, 2019
132019
BİR ÖZEL EĞİTİM ANAOKULUNDA TERSİNE KAYNAŞTIRMA UYGULAMASININ İNCELENMESİ
T TUTUK, S ODLUYURT
Kesit Akademi Dergisi, 30-48, 2020
12020
Nothing has changed on the Mainstreaming Front: Classroom Teachers and Individualized Education Program (IEP)
M Çakmak, T Tutuk, Y Yılmaz
Theory and Practice in Child Development 3 (2), 1-14, 2023
2023
Investigation of Special Education Department Research Assistants' Perceptions of Teaching Practice Course
Y Yılmaz, H Gönüldaş, G Cüre, T Tutuk, AS Uçar
Journal of Qualitative Research in Education, 2023
2023
Investigation of Special Education Department Research Assistants' Perceptions of Teaching Practice Course
H Gönüldaş, T TUTUK, Y Yılmaz, A UÇAR
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 2023 (35), 2023
2023
İşitme Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik İşaret Dili Destekli Okuma Öğretimi Müdahalelerinin Kullanıldığı Araştırmaların İncelenmesi
T TUTUK, MA MELEKOĞLU
Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi 10 (4), 930-940, 2021
2021
İşitme yetersizliği olan bireylerin eğitim alanındaki lisansüstü tezlerin incelenmesi
T Tutuk, N Güner-Yıldız
İlköğretim Çalışmaları: Bütünsel Açıdan Çocuk, 353-367, 2019
2019
İletişim Becerileri Öğretiminin Önemi
T Tutuk
Ağır Yetersizliği Olan Öğrencilere İletişim Becerilerinin Öğretimi, 1-24, 2018
2018
Özel Eğitimde Fen Eğitimi Alanında Gerçekleştirilen Araştırma Örnekleri
T Tutuk, E Kayışdağ
Özel Eğitimde Fen Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi, 107-125, 2017
2017
Özel Gereksinimli Çocuklar ve Özel Eğitim
T Tutuk, N Güner-Yıldız
Tüm Öğretmenlik Programları İçin Özel Eğitime Giriş 1, 17-37, 2017
2017
İşitme yetersizliği olan öğrencilere kaynaştırma ortamlarında uygulanan akıcı okuma çalışmalarına yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi
T Tutuk
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017
2017
Organizational and Educational Problems at a Special Education Kindergarten in Turkey: Action Research
NG YILDIZ, T TUTUK, S Odluyurt
Osmangazi Journal of Educational Research 8 (1), 26-47, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–12