Takip et
Baran Arslan
Baran Arslan
harran.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Kredi kartı kullanımının kompulsif satın almaya etkisi
B Arslan
AJIT-e: Academic Journal of Information Technology 6 (20), 27-40, 2015
312015
TEKNOLOJĠNĠN YENİ ÇOCUĞU: K KUŞAĞI
B Arslan, NUR Erkan
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi 6 (15), 229-347, 2018
262018
Mağaza atmosferi unsurlarının anlık satın almaya etkisi: Fiziksel mağaza ve sanal mağaza karşılaştırılması
B Arslan
PQDT-Global, 2013
262013
DEMOGRAFİK FAKTÖRLER BAĞLAMINDA ANLIK SATIN ALMA DAVRANIŞINDAKİ FARKLILIKLAR
B Arslan
Econharran 2 (2), 57-75, 2018
232018
Sanal mağaza atmosferi unsurlarının anlık satın almaya etkisi
B Arslan
Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 5 (1), 117-136, 2016
232016
TÜRK TÜKETİCİLERİNİN MOBİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARI
B Arslan, T Dursun
Electronic Journal Of Vocational Colleges 5 (6), 9-19, 2015
222015
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNİN KOMPULSİF SATIN ALMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
B Arslan, ÖZ Abdullah
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi, 341-351, 2016
182016
HİZMET KALİTESİ ALGISI İLE MEMNUNİYET DÜZEYİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: HARRAN ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
F Küçük, B Arslan, NUR Erkan
Econharran 2 (2), 40-56, 2018
162018
Eğitimcilerde tükenmişlik sendromu ve kurumsal bağlılık
K Kaya, F Küçük, B Arslan
Kriter Yayınevi, 2018
152018
TÜRKİYE’DE İKAMET EDEN TÜKETİCİLERİN ÖZEL MARKALI ÜRÜNLERE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİ EDEN FAKTÖRLER
B Arslan
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 14 (55), 125-138, 2015
152015
Pazarlama 5.0: Nesnelerin İnterneti Pazarlaması / Marketing 5.0: Internet of Things Marketing
A Öz, B Arslan
Journal of Strategic Research in Social Science 5 (1), 243-266, 2019
14*2019
THE INFLUENCE OF CREDIT CARD USAGE ON IMPULSIVE BUYING
B Arslan
International Journal of Physical and Social Sciences 5 (7), 235-251, 2015
142015
The effect of retro-looking products oriented consumer attitude on brand loyalty
B Arslan, A Oz
PressAcademia Procedia 4 (1), 158-170, 2017
132017
BEYAZ EŞYA SEKTÖRÜNDE FAALİYET GÖSTEREN KURUMLARIN UYGULADIKLARI SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİNİN TÜKETİCİLERİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ.
B Arslan
Gümüshane University Electronic Journal of the Institute of Social Science …, 2016
122016
Kurumların uyguladıkları sosyal sorumluluk projelerinin tüketicilerin marka sadakati üzerine etkileri: Otomobil markaları üzerine bir araştırma
A Çakır, B Arslan
CBÜ Sosyal Bilimler Dergisi 14 (2), 437-452, 2016
112016
Marka aşkının tüketicilerin rasyonel olmayan satın alma davranışına etkisi: hazır giyim sektöründe bir uygulama
B ARSLAN
Journal of Current Researches on Business and Economics 8 (2), 97-118, 2018
102018
ETNİK KÖKENİN HEDONİK TÜKETİME ETKİSİ: TÜRKİYE’DE YAŞAYAN FARKLI ETNİK KİMLİĞE SAHİP TÜKETİCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
B ARSLAN
AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ, 272-285, 2016
102016
MARKA SADAKATİNİN DEMOGRAFİK FAKTÖRLER BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ: TÜRKİYE BEYAZ EŞYA SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA
T DURSUN, B ARSLAN
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) 7 (1), 18-24, 2017
92017
Materyalist eğilimin kompulsif satın alma davranışına etkisi: Üniversite öğrencilerine yönelik bir araştırma
A Öz, B Arslan, T Dursun
Maltepe Üniversitesi Ekonomik, Toplumsal ve Siyasal Analiz Dergisi 1, 2-20, 2016
92016
In the framework of green marketing activities: a study to determine the tendencies of university students towards using environment-friendly products
B Arslan, H Gögce
International Journal of Information Technology 19, 2013
92013
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20