Takip et
mesut Gunenc
mesut Gunenc
Aydın Adnan Menderes University
adu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
OPHELIA AND GERTRUDE: VICTIMIZED WOMEN IN HAMLET.
M Günenç
Journal of International Social Research 8 (41), 2015
162015
David Hare’in oyunlarında post-truth söylem
M Günenç
Çizgi Kitapevi, 2020
52020
MARTIN CRIMP’IN ATTEMPTS ON HER LIFE OYUNUNDA (POST-TRUTH) HAKĠKATĠN DEĞERSĠZLEġMESĠ OKUMA/SI
M Günenç
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi 7 (19), 1-13, 2019
5*2019
A Paradigm of Dramatic and Postdramatic Tragedy: Simon Stephens’s Motortown
M Günenç
Folklor/Edebiyat 25 (99), 635-644, 2019
42019
Tom Stoppard’ın Rosencrantz ve Guildenstern Öldüler ve Travestiler Oyunlarında Postmodern Söylem
M Günenç
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 231-242, 2017
42017
Witnessing Trauma in Simon Stephens’ Motortown
M Günenç
Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, 129-138, 2018
32018
Reflections of the Surveillance and Oppressive Authority in Hunger Games Trilogy
M Günenç
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları …, 2022
22022
Postdramatic Aspects of Mark Ravenhill’s Faust is Dead and Pool (No Water) ⃰
M Günenç, AG Biçer
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 14 (3), 2016
22016
Post-theories in Literary and Cultural Studies
ED Adanur, B Agin, S Aktari-Sevgi, A Alkaç, G Almacioglu, N Birlik, ...
Rowman & Littlefield, 2022
12022
The Posthuman Turn in Postdramatic Theater
M Günenç
Post-Theories in Literary and Cultural Studies, 199, 2022
12022
The Role of Media on the Audience and Text in Nathan Ellis’ Play Work. Txt
M Günenç
Tiyatro Eleştirmenliği ve Dramaturji Bölümü Dergisi, 1-15, 2022
1*2022
Political violence and re-victimization in The Ferryman
M Günenç
Ars Aeterna 13 (1), 80-95, 2021
12021
HAKİKATİN KISA BİR TARİHİ: POST-HAKİKAT BİR DÜNYA İÇİN AVUNMALAR (JULIAN BAGGINI)
M Günenç
Kültür Araştırmaları Dergisi 1 (3), 427-432, 2019
12019
Yok Olan Yazar, Var olan Seyirci: Tim Crouch The Author
M GÜNENÇ
Yedi Dergisi (Dokuz Eylül Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi), 45-52, 2018
12018
Postdramatic Theatrical Signs in Contemporary British Playwrights: Postdramatic Signs and Aspects in the Plays of Martin Crimp, Simon Stephens, Sarah Kane and Mark Ravenhill
M Günenç
LAP Lambert Academic Publishing, 2017
12017
The Crisis of Masculinity: Jez Butterworth’s Mojo
AG Biçer, M Günenç
Romanian Journal of English Studies 14 (1), 22-30, 2017
12017
The Paradox of Contemporary Life and War in Mark Ravenhill’s Shoot/Get Treasure/Repeat
M Günenç, AG Biçer
International Journal of Humanities and Social Science 6 (3), 36-43, 2016
12016
BETWEEN COMEDY AND CRUELTY: TIM CROUCH'S I, MALVOLIO.
AG Biçer, M Günenç
Journal of International Social Research 8 (41), 2015
12015
The Haunted Theatre: Mark Ravenhill’s The Haunting of Susan A
M Günenç
Dil ve Edebiyat Araştırmaları, 1-12, 2024
2024
MİKE BARTLETT'İN THE 47TH OYUNUNDA POST-TRUTH BİR SHAKESPEARE OKUMASI: KAZANMAK YA DA KAZANMAMAK
M Günenç
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 485-498, 2023
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20