Takip et
mesut Gunenc
mesut Gunenc
adu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
OPHELIA AND GERTRUDE: VICTIMIZED WOMEN IN HAMLET.
M Günenç
Journal of International Social Research 8 (41), 2015
122015
MARTIN CRIMP’IN ATTEMPTS ON HER LIFE OYUNUNDA (POST-TRUTH) HAKĠKATĠN DEĞERSĠZLEġMESĠ OKUMA/SI
M Günenç
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi 7 (19), 1-13, 2019
5*2019
David Hare’in oyunlarında post-truth söylem
M Günenç
Çizgi Kitapevi, 2020
42020
A Paradigm of Dramatic and Postdramatic Tragedy: Simon Stephens’s Motortown
M Günenç
Folklor/Edebiyat 25 (99), 635-644, 2019
42019
Tom Stoppard’ın Rosencrantz ve Guildenstern Öldüler ve Travestiler Oyunlarında Postmodern Söylem
M Günenç
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 231-242, 2017
42017
Witnessing Trauma in Simon Stephens’ Motortown
M Günenç
Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, 129-138, 2018
32018
Reflections of the Surveillance and Oppressive Authority in Hunger Games Trilogy
M Günenç
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları …, 2022
22022
Post-Theories in Literary and Cultural Studies
ED Adanur, B Ağın, S Aktari-Sevgi, A Alkaç, G Almacıoğlu, N Birlik, ...
Rowman & Littlefield, 2022
12022
The Posthuman Turn in Postdramatic Theater
AA Güneng
Post-Theories in Literary and Cultural Studies, 199, 2022
12022
Political violence and re-victimization in The Ferryman
M Günenç
Ars Aeterna 13 (1), 80-95, 2021
1*2021
HAKİKATİN KISA BİR TARİHİ: POST-HAKİKAT BİR DÜNYA İÇİN AVUNMALAR (JULIAN BAGGINI)
M GÜNENÇ
Kültür Araştırmaları Dergisi 1 (3), 427-432, 2019
12019
Yok Olan Yazar, Var olan Seyirci: Tim Crouch The Author
M GÜNENÇ
Yedi Dergisi (Dokuz Eylül Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi), 45-52, 2018
12018
Postdramatic Theatrical Signs in Contemporary British Playwrights: Postdramatic Signs and Aspects in the Plays of Martin Crimp, Simon Stephens, Sarah Kane and Mark Ravenhill
M Günenç
LAP Lambert Academic Publishing, 2017
12017
The Crisis of Masculinity: Jez Butterworth’s Mojo
AG Biçer, M Günenç
Romanian Journal of English Studies 14 (1), 22-30, 2017
12017
Postdramatic Aspects of Mark Ravenhill’s Faust is Dead and Pool (No Water) ⃰
M Günenç, AG Biçer
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 14 (3), 2016
12016
The Paradox of Contemporary Life and War in Mark Ravenhill’s Shoot/Get Treasure/Repeat
M Günenç, AG Biçer
International Journal of Humanities and Social Science 6 (3), 36-43, 2016
12016
BETWEEN COMEDY AND CRUELTY: TIM CROUCH'S I, MALVOLIO.
AG Biçer, M Günenç
Journal of International Social Research 8 (41), 2015
12015
MİKE BARTLETT'İN THE 47TH OYUNUNDA POST-TRUTH BİR SHAKESPEARE OKUMASI: KAZANMAK YA DA KAZANMAMAK
M GÜNENÇ
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 485-498, 2023
2023
Edward Bond’s Dialectical Theatre from the Perspective of a Dialectical Understanding of Utopia and Dystopia
M Günenç
Cankaya University Journal of Humanities and Social Sciences 17 (1), 30-42, 2023
2023
In Interview: Key Features of Contemporary British Drama
A Sierz, M Günenç
New Theatre Quarterly 39 (1), 61-68, 2023
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20