Misconception in Chemistry Education and Practices to Eliminate Them: Literature Analysis. M Üce, İ Ceyhan Journal of Education and Training Studies 7 (3), 202-208, 2019 | 95 | 2019 |
Determining Students' Conceptual Understanding Level of Thermodynamics. H Saricayir, S Ay, A Comek, G Cansiz, M Uce Journal of Education and Training Studies 4 (6), 69-79, 2016 | 61 | 2016 |
Prospective teachers’ conceptual understanding of electrochemistry: Galvanic and electrolytic cells ALİ Özkaya, M Üce, M Şahin University Chemistry Education 7, 2003 | 58 | 2003 |
Üniversite 1. sınıf genel kimya dersinde asit-baz konusunun öğretiminde kavramsal değişim metinleri ve kavram haritalarının kullanılması M Üce, H Sarıçayır MÜ Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 16, 163-170, 2002 | 46 | 2002 |
Effectiveness of conceptual change-oriented teaching strategy to improve students' understanding of galvanic cells AR Özkaya, M Üce, H Saricayir, M Sahin Journal of Chemical Education 83 (11), 1719, 2006 | 40 | 2006 |
Teaching the mole concept using a conceptual change method at college level. M Uce Education 129 (4), 683-692, 2009 | 34 | 2009 |
Problem-Based Learning Method: Secondary Education 10th Grade Chemistry Course Mixtures Topic. M Üce, I Ates Journal of Education and Training Studies 4 (12), 30-35, 2016 | 31 | 2016 |
Dynamic equilibrium explained using the computer H Sarıçayır, M Şahin, M Üce Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 2 (2), 130-137, 2006 | 28 | 2006 |
Ortaöğretim kimya eğitiminde asitler ve bazlar konusunun öğretiminde klasik ve deneysel yöntemlerin başarıya ve kimya tutumuna etkisinin karşılaştırılması ÜCE Musa Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 18 …, 2003 | 24 | 2003 |
Kimya eğitimi. IV M Üce, AR Özkaya, M Şahin Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, 437-439, 2000 | 24 | 2000 |
Constructing models in teaching of chemical bonds: Ionic bond, covalent bond, double and triple bonds, hydrogen bond and molecular geometry M Uce Educational research and reviews 10 (4), 491, 2015 | 18 | 2015 |
Effectiveness of a Conceptual Change-Oriented Teaching Strategy to Improve Students' Understanding of Galvanic Cells. AR Ozkaya, M Uce, H Saricayir, M Sahin Journal of Chemical Education 83 (11), 1719-1723, 2006 | 16 | 2006 |
Ortaöğretim 12 Sınıf Kimya Dersi Öğretim Programının Uygulanması İle İlgili Kimya Öğretmenlerinin Görüşleri M Üce, H Sarıçayır Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 38 (38), 2013 | 13 | 2013 |
Lise öğrencilerinin nanobilim ve nanoteknoloji farkındalığı A İsmail, ÜCE Musa Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 37 (2), 685-710, 2017 | 11 | 2017 |
In Situ Techniques for Monitoring Electrochromism: An Advanced Laboratory Experiment H Saricayir, M Uce, A Koca Journal of Chemical Education 87 (2), 205-207, 2010 | 8 | 2010 |
Elektrokimyasal pillerle ilgili kavram yanılgılarının öğretim sürecinde göz önünde bulundurulması. IV AR Özkaya, M Üce, M Şahin Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, 490-495, 2000 | 6 | 2000 |
Kimya Öğretmen Adaylarının Ortaöğretim Kimya Eğitimi Hakkındaki Düşünceleri ÜCE Musa, M Şahin Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 13 …, 2001 | 5 | 2001 |
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Kimya Eğitimi Anabilim Dalı Öğrencilerinin Kullandıkları Laboratuarlar Hakkındaki Görüşleri M Üce, M Şahin Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Maltepe University, 398-402, 2001 | 3 | 2001 |
Kavramsal değişim metinlerinin madde ve özellikleri konusunun öğretimindeki başarıya etkisi ÜCE Musa, H SARIÇAYIR Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 30 …, 2013 | 2 | 2013 |
ORTAÖĞRETİMDE KİMYASAL REAKSİYONLAR VE ENERJİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE KLASİK VE DENEYSEL YÖNTEMLERİN KARŞILAŞTIRILMASI M Üce, H Sarıçayır, F Ulusoy Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 167-189, 2009 | 1 | 2009 |