Follow
Ela Ayse Koksal
Ela Ayse Koksal
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Verified email at ohu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
The effect of guided-inquiry instruction on 6th grade Turkish students' achievement, science process skills, and attitudes toward science
EA Koksal, G Berberoglu
International Journal of Science Education 36 (1), 66-78, 2014
2602014
Öğretmen rehberliğindeki sorgulayıcı araştırma yöntemi ile bilimsel süreç becerilerinin kazandırılması
EA Köksal
Unpublished Doctoral Dissertation). Orta Doğu Teknik Üniversitesi Fen …, 2008
302008
İLKÖĞRETİM FEN EĞİTİMİNDE KAVRAM YANILGILARI KONUSUNDA YAPILAN ÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ
Ş Aydoğan, EA Köksal
Eğitimde Kuram ve Uygulama 13 (2), 232-260, 2017
272017
İlköğretim fen ve matematik öğretmenleri için ölçme ve değerlendirme yeterlikleri ölçeğinin geliştirilmesi
HY Ekinci, EA Köksal
Kastamonu Eğitim Dergisi 19 (1), 167-184, 2011
242011
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE SORGULAYICI ARAŞTIRMA YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
EA Köksal
Kastamonu Eğitim Dergisi 19 (3), 819-848, 2011
192011
The acquisition of science process skills through guided (teacher-directed) inquiry
EA Köksal
Middle East Technical University, 2008
172008
Factors effecting students’ performances on an environment achievement test
FO Armagan, EA Koksal
Procedia-Social and Behavioral Sciences 9, 1585-1591, 2010
142010
Fen bilgisi öğretmen adaylarının radyoaktiflikle ilgili bilgi düzeyleri
Z Molu, H Kahyaoğlu, EA Köksal
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi 1 (1), 165-190, 2016
72016
2001 ortaöğretim kurumları öğrenci seçme ve yerleştirme sınavlarında çıkan biyoloji sorularının içerik analizi
EA Köksal, OÖ Fen
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 6-9, 1998
71998
Öğretmen görüşlerine göre ilköğretim fen ders kitaplarının değerlendirilmesi
EA Köksal, FÖ Armağan
Avrupa Birliği ile Bütünleşme Sürecinde İlköğretim Eğitimi Sempozyumu. Dokuz …, 2006
62006
The assessment of the biology items in the 1998-2001 Secondary School Institutions student selection and placement tests.
EA Köksal
Middle East Technical University, 2002
62002
Content analysis of the misconception studies in elementary science education
Ş Aydoğan, EA Köksal
Journal of Theory and Practice in Education 13 (2), 232-260, 2017
52017
Evrim eğitimde örnek öğretim deseni [Case study in evolution education]
EA Köksal, HÖ Arslan
Biyoloji Eğitiminde Evrim Sempozyumu, 165-184, 2007
52007
Ortaokul fen ve teknoloji dersinde müzikli fen animasyonu kullanımı hakkında öğretmen görüşleri
B ERTUĞRUL-AKYOL, H KAHYAOĞLU, EA KÖKSAL
International Journal of Active Learning 2 (1), 22-37, 2017
42017
ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİTKİ VE HAYVAN TÜRLERİ HAKKINDAKİ BİLGİ VE ALGILARI
EA Köksal, Z GELEBEK
Avrasya Terim Dergisi 7 (2), 1-13, 2019
22019
Fen ve matematik öğretmenlerinin bilimsel model hakkindaki görüşlerinin incelenmesi
EA KÖKSAL, H YILDIRIM
HAYEF Journal of Education 13 (3), 113-130, 2016
22016
Potentilla recta L.(Rosaceae) grup A, B, ve C polen morfolojilerinin ışık elektron mikroskoplarında karşılaştırmalı incelenmesi
EA Köksal
22001
8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM MERKEZİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ.
S SOYKAN, EA KÖKSAL
Journal of World of Turks/Zeitschrift für die Welt der Türken 15 (1), 2023
12023
Analysis of the cognitive and affective outcomes of the educational programs of the Royal Botanical Garden, Edinburgh
EA Köksal
Acta Scientiae 19 (4), 2017
12017
6. sınıf fen bilimleri dersi için soluk alma verme modelinin geliştirilmesi
ZE Gökmen, EA Köksal
Journal of Inquiry Based Activities 5 (2), 91-99, 2015
12015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20