Teaching Syrian Students in Turkish Schools: Experiences of Teachers MR Yasar, Z Amac Sustainable Multilingualism 13 (1), 232-244, 2018 | 32 | 2018 |
İlk ve Ortaokullardaki Suriyeli Öğrencilerin Eğitimi: Türkiye’de Yapılan Akademik Çalışmalar Üzerine Sistematik Bir İnceleme Z Amaç, MR Yaşar Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 6 (85), 417-434, 2018 | 22 | 2018 |
Are Teacher Education Programs Failing the Nation's Urban Schools? A Closer Look at Pre-Service Teachers' Beliefs about Working with Inner-City Students. S Celik, Z Amaç Online Submission, 2012 | 22 | 2012 |
Öğretmen Adaylarının Dezavantajlı Öğrencilere Eğitim Verme Deneyimleri: Zorluklar ve Fırsatlar MR Yaşar, Z Amaç Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 611-634, 2018 | 20 | 2018 |
Kapsayıcı eğitim ve ilkokul öğretmenleri: Sistematik bir inceleme A Zeynel Electronic Journal of Education Sciences 10 (19), 74-97, 2021 | 15* | 2021 |
Sınıf öğretmeni adaylarının birleştirilmiş sınıf uygulamaları: Görüş ve öneriler F Yıldırım, Z Amaç Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 30 (2), 203-220, 2020 | 12 | 2020 |
Girls’ Self-Esteem Comparison in Competitive and Recreational Gymnastics Z Amac, N Anastasio, A Morwick, J Jialin Yi Indiana University at Bloomington. Report, Y520 520, 2002 | 12 | 2002 |
“Mülteci Öğrenciler Kanadı Kırık Kuşlar Gibidir”: Öğretmen Adaylarının Mülteci Öğrenci Algıları D Burak, Z Amaç Milli Eğitim 50 (Özel Sayı), 221-247, 2021 | 6* | 2021 |
Temporary education centers for Syrian asylum seekers: Opportunities and challenges Z Amac, MR Yasar International Symposium on the Middle East in 500 years from Mercidabık to …, 2017 | 6 | 2017 |
Critical Reading Self Efficacy and Information Pollution on the Internet: Preservice Teachers' Perceptions. Y Alan, Z Amaç Shanlax International Journal of Education 9 (4), 178-189, 2021 | 5 | 2021 |
Sınıf İçi Kültürel Çeşitlilik İçin Öğretmen Yeterlilik Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması Teacher Efficacy Scale for Classroom Diversity (TESCD): A Validity and … Z Amaç, D Burak, S Duran Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (14), 208-223, 2017 | 5 | 2017 |
Öğretmen Yeterlikleri ve Çok Kültürlülük: Öğretmenlik Eğitimi İçin Bir Analiz Z Amac Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu: Değişen Dünyada Vatandaşlık …, 2012 | 5 | 2012 |
Göç ve Eğitim MR Yaşar, Z Bektaş, Fatih, Amaç PANİK YOK!!! BEN MÜLTECİYİM Hikâyeleriyle Mülteci Öğrencilere Yönelik …, 2020 | 3* | 2020 |
Refugee students are like broken-winged birds” pre-service teachers’ perceptions of refugee students D Burak, Z Amaç Milli Eğitim 50, 221-247, 2021 | 2 | 2021 |
Panik yok!!! Ben mülteciyim: Hikâyeleriyle mülteci öğrencilere yönelik etkinlik örnekleri MA Karaman, Z Amaç, Y Doğan, F Bektaş, ( Ed.) | 2 | 2020 |
Mültecilerin İlkokuldaki Eğitimi ve Sınıf Öğretmenleri İçin Etkinlik Örnekleri D Burak, Z Amaç PANİK YOK!!! BEN MÜLTECİYİM Hikâyeleriyle Mülteci Öğrencilere Yönelik …, 2020 | 2 | 2020 |
Teaching Syrian students in Turkish schools: Experiences of teachers. Sustainable Multilingualism, 13, 232-244 MR Yasar, Z Amac | 2 | 2018 |
Experiences of Pre-service Teachers about Educating Disadvantaged Students: Challenges and Opportunities MR Yasar, Z Amac Mersin University Journal of The Faculty of Education 14 (2), 611-634, 2018 | 2 | 2018 |
Türkiye’deki Suriyeli Öğrencilerin İlk ve Ortaokullardaki Eğitimi Üzerine Yapılan Akademik Çalışmaların Bir Analizi Z Amaç, MR Yaşar INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON MULTIDISCIPLINARY ACADEMİC STUDIES (ISMAS), 6-7, 2018 | 2 | 2018 |
Sosyal Bilgiler 5. Sınıf öğrencilerinin grafik okuma becerisini kazanma düzeyleri. N Şimşek, IH Akgün, Z Amac 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), 2011 | 2 | 2011 |