Takip et
Zeynel Amac
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Teaching Syrian Students in Turkish Schools: Experiences of Teachers
MR Yasar, Z Amac
Sustainable Multilingualism 13 (1), 232-244, 2018
322018
İlk ve Ortaokullardaki Suriyeli Öğrencilerin Eğitimi: Türkiye’de Yapılan Akademik Çalışmalar Üzerine Sistematik Bir İnceleme
Z Amaç, MR Yaşar
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 6 (85), 417-434, 2018
222018
Are Teacher Education Programs Failing the Nation's Urban Schools? A Closer Look at Pre-Service Teachers' Beliefs about Working with Inner-City Students.
S Celik, Z Amaç
Online Submission, 2012
222012
Öğretmen Adaylarının Dezavantajlı Öğrencilere Eğitim Verme Deneyimleri: Zorluklar ve Fırsatlar
MR Yaşar, Z Amaç
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 611-634, 2018
202018
Kapsayıcı eğitim ve ilkokul öğretmenleri: Sistematik bir inceleme
A Zeynel
Electronic Journal of Education Sciences 10 (19), 74-97, 2021
15*2021
Sınıf öğretmeni adaylarının birleştirilmiş sınıf uygulamaları: Görüş ve öneriler
F Yıldırım, Z Amaç
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 30 (2), 203-220, 2020
122020
Girls’ Self-Esteem Comparison in Competitive and Recreational Gymnastics
Z Amac, N Anastasio, A Morwick, J Jialin Yi
Indiana University at Bloomington. Report, Y520 520, 2002
122002
“Mülteci Öğrenciler Kanadı Kırık Kuşlar Gibidir”: Öğretmen Adaylarının Mülteci Öğrenci Algıları
D Burak, Z Amaç
Milli Eğitim 50 (Özel Sayı), 221-247, 2021
6*2021
Temporary education centers for Syrian asylum seekers: Opportunities and challenges
Z Amac, MR Yasar
International Symposium on the Middle East in 500 years from Mercidabık to …, 2017
62017
Critical Reading Self Efficacy and Information Pollution on the Internet: Preservice Teachers' Perceptions.
Y Alan, Z Amaç
Shanlax International Journal of Education 9 (4), 178-189, 2021
52021
Sınıf İçi Kültürel Çeşitlilik İçin Öğretmen Yeterlilik Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması Teacher Efficacy Scale for Classroom Diversity (TESCD): A Validity and …
Z Amaç, D Burak, S Duran
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (14), 208-223, 2017
52017
Öğretmen Yeterlikleri ve Çok Kültürlülük: Öğretmenlik Eğitimi İçin Bir Analiz
Z Amac
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu: Değişen Dünyada Vatandaşlık …, 2012
52012
Göç ve Eğitim
MR Yaşar, Z Bektaş, Fatih, Amaç
PANİK YOK!!! BEN MÜLTECİYİM Hikâyeleriyle Mülteci Öğrencilere Yönelik …, 2020
3*2020
Refugee students are like broken-winged birds” pre-service teachers’ perceptions of refugee students
D Burak, Z Amaç
Milli Eğitim 50, 221-247, 2021
22021
Panik yok!!! Ben mülteciyim: Hikâyeleriyle mülteci öğrencilere yönelik etkinlik örnekleri
MA Karaman, Z Amaç, Y Doğan, F Bektaş, ( Ed.)
22020
Mültecilerin İlkokuldaki Eğitimi ve Sınıf Öğretmenleri İçin Etkinlik Örnekleri
D Burak, Z Amaç
PANİK YOK!!! BEN MÜLTECİYİM Hikâyeleriyle Mülteci Öğrencilere Yönelik …, 2020
22020
Teaching Syrian students in Turkish schools: Experiences of teachers. Sustainable Multilingualism, 13, 232-244
MR Yasar, Z Amac
22018
Experiences of Pre-service Teachers about Educating Disadvantaged Students: Challenges and Opportunities
MR Yasar, Z Amac
Mersin University Journal of The Faculty of Education 14 (2), 611-634, 2018
22018
Türkiye’deki Suriyeli Öğrencilerin İlk ve Ortaokullardaki Eğitimi Üzerine Yapılan Akademik Çalışmaların Bir Analizi
Z Amaç, MR Yaşar
INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON MULTIDISCIPLINARY ACADEMİC STUDIES (ISMAS), 6-7, 2018
22018
Sosyal Bilgiler 5. Sınıf öğrencilerinin grafik okuma becerisini kazanma düzeyleri.
N Şimşek, IH Akgün, Z Amac
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), 2011
22011
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20