EXAMINING METACOGNITIVE AWARENESS OF SECONDARY SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS IN TERMS OF SOME VARIABLES D Deniz, B Küçük, Ş Cansız, L Akgün, T İşleyen Kastamonu Education Journal 22 (1), 305-320, 2014 | 101 | 2014 |
Öğretmen adaylarının yaratıcı düşünme düzeylerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi/Examining prospective teachers' level of creative thinking in terms of different … T İşleyen, B Küçük Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (21), 199-208, 2013 | 81* | 2013 |
BAĞINTI VE FONKSİYON KONUSUNDAKİ ÖĞRENME GÜÇLÜKLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ R Dikici, T İŞLEYEN Kastamonu Eğitim Dergisi, 105, 2004 | 75 | 2004 |
Conceptual and procedural learning in mathematics T Isleyen, A Isik Research in Mathematical Education 7 (2), 91-99, 2003 | 63 | 2003 |
6. sınıf oran orantı konusundaki kavram yanılgıları A Kaplan, T İşleyen, M Öztürk Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 19 (3), 953-968, 2011 | 53 | 2011 |
Bilgisayar destekli matematik öğretimi dersinde dinamik matematik yazılımının kullanımı/The use of dynamic mathematics software in computer assisted mathematics instruction course Y Zengin, TB Kağızmanlı, E Tatar, T İşleyen Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (23), 167-180, 2013 | 50 | 2013 |
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretmeye yönelik kaygılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi (Bayburt örneği) BK Demir, Ş Cansız, D Deniz, CÇ Kansu, T İşleyen Bayburt eğitim fakültesi dergisi 11 (2), 2016 | 31* | 2016 |
Identifying the secondary school students’ misconceptions about functions B Küçük Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 3837-3842, 2011 | 27 | 2011 |
Secondary School Mathematics Teachers' and Students' Views on Computer Assisted Mathematics Instruction in Turkey: Mathematica Example. MA Ardiç, T Isleyen Malaysian Online Journal of Educational Technology 5 (1), 46-64, 2017 | 24 | 2017 |
Transfer of mathematical knowledge: series L Akgun, C Isik, E Tatar, T Isleyen, Y Soylu Australian Journal of Teacher Education (Online) 37 (3), 83-89, 2012 | 23 | 2012 |
Matematik ve sanat A Duru, T İşleyen Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 479-491, 2005 | 22 | 2005 |
High School Mathematics Teachers' Levels of Achieving Technology Integration and In-Class Reflections: The Case of Mathematica. MA Ardiç, T Isleyen Universal Journal of Educational Research 5 (n12B), 1-17, 2017 | 21 | 2017 |
The Effects of Argumentation Based Science Learning Approach on Creative Thinking Skills of Students. B Küçük Demir, T Isleyen Educational Research Quarterly 39 (1), 49-82, 2015 | 19 | 2015 |
Fonksiyonlarla ilgili bazı kavram yanılgıları M ÖZKAYA, T İŞLEYEN Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 3 (1), 1-32, 2012 | 19 | 2012 |
The Effect of Mathematics Instruction through Computer Algebra Systems on the Academic Achievements of Secondary Education Students: Turkey Example. MA Ardiç, T Isleyen Journal of Education and e-Learning Research 5 (3), 165-173, 2018 | 14 | 2018 |
Problem solving approaches of mathematics teacher candidates in PISA 2003 Z Bayrakdar, D Deniz, L Akgün, T Isleyen Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 3334-3337, 2011 | 14 | 2011 |
Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının olasılık öğretimi üzerine etkisi ÖS Can, T İşleyen, BK Demir Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (24), 559-572, 2017 | 13 | 2017 |
Tarih dersi öğretiminde matematik dersinin yeri İC TÜRK, T İŞLEYEN Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2004 | 13 | 2004 |
HIGH SCHOOL STUDENTS’PERCEPTIONS OF INFINITY T İşleyen Kastamonu Education Journal 21 (3), 1235-1252, 2013 | 9 | 2013 |
ALT VEKTÖR UZAYI KAVRAMININ KAVRAMSAL ÖĞRENİLMESİ ÜZERİNE T İşleyen, A Işık Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 492-501, 2010 | 9 | 2010 |