Takip et
Tevfik İŞLEYEN
Tevfik İŞLEYEN
atauni.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
EXAMINING METACOGNITIVE AWARENESS OF SECONDARY SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS IN TERMS OF SOME VARIABLES
D Deniz, B Küçük, Ş Cansız, L Akgün, T İşleyen
Kastamonu Education Journal 22 (1), 305-320, 2014
1012014
Öğretmen adaylarının yaratıcı düşünme düzeylerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi/Examining prospective teachers' level of creative thinking in terms of different …
T İşleyen, B Küçük
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (21), 199-208, 2013
81*2013
BAĞINTI VE FONKSİYON KONUSUNDAKİ ÖĞRENME GÜÇLÜKLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
R Dikici, T İŞLEYEN
Kastamonu Eğitim Dergisi, 105, 2004
752004
Conceptual and procedural learning in mathematics
T Isleyen, A Isik
Research in Mathematical Education 7 (2), 91-99, 2003
632003
6. sınıf oran orantı konusundaki kavram yanılgıları
A Kaplan, T İşleyen, M Öztürk
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 19 (3), 953-968, 2011
532011
Bilgisayar destekli matematik öğretimi dersinde dinamik matematik yazılımının kullanımı/The use of dynamic mathematics software in computer assisted mathematics instruction course
Y Zengin, TB Kağızmanlı, E Tatar, T İşleyen
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (23), 167-180, 2013
502013
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretmeye yönelik kaygılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi (Bayburt örneği)
BK Demir, Ş Cansız, D Deniz, CÇ Kansu, T İşleyen
Bayburt eğitim fakültesi dergisi 11 (2), 2016
31*2016
Identifying the secondary school students’ misconceptions about functions
B Küçük
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 3837-3842, 2011
272011
Secondary School Mathematics Teachers' and Students' Views on Computer Assisted Mathematics Instruction in Turkey: Mathematica Example.
MA Ardiç, T Isleyen
Malaysian Online Journal of Educational Technology 5 (1), 46-64, 2017
242017
Transfer of mathematical knowledge: series
L Akgun, C Isik, E Tatar, T Isleyen, Y Soylu
Australian Journal of Teacher Education (Online) 37 (3), 83-89, 2012
232012
Matematik ve sanat
A Duru, T İşleyen
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 479-491, 2005
222005
High School Mathematics Teachers' Levels of Achieving Technology Integration and In-Class Reflections: The Case of Mathematica.
MA Ardiç, T Isleyen
Universal Journal of Educational Research 5 (n12B), 1-17, 2017
212017
The Effects of Argumentation Based Science Learning Approach on Creative Thinking Skills of Students.
B Küçük Demir, T Isleyen
Educational Research Quarterly 39 (1), 49-82, 2015
192015
Fonksiyonlarla ilgili bazı kavram yanılgıları
M ÖZKAYA, T İŞLEYEN
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 3 (1), 1-32, 2012
192012
The Effect of Mathematics Instruction through Computer Algebra Systems on the Academic Achievements of Secondary Education Students: Turkey Example.
MA Ardiç, T Isleyen
Journal of Education and e-Learning Research 5 (3), 165-173, 2018
142018
Problem solving approaches of mathematics teacher candidates in PISA 2003
Z Bayrakdar, D Deniz, L Akgün, T Isleyen
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 3334-3337, 2011
142011
Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının olasılık öğretimi üzerine etkisi
ÖS Can, T İşleyen, BK Demir
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (24), 559-572, 2017
132017
Tarih dersi öğretiminde matematik dersinin yeri
İC TÜRK, T İŞLEYEN
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2004
132004
HIGH SCHOOL STUDENTS’PERCEPTIONS OF INFINITY
T İşleyen
Kastamonu Education Journal 21 (3), 1235-1252, 2013
92013
ALT VEKTÖR UZAYI KAVRAMININ KAVRAMSAL ÖĞRENİLMESİ ÜZERİNE
T İşleyen, A Işık
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 492-501, 2010
92010
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20