Takip et
Deniz Akdal
Deniz Akdal
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
ahievran.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The Effects of Intertextual Reading Approach on the Development of Creative Writing Skills.
D Akdal, A Sahin
Eurasian Journal of Educational Research 54, 171-186, 2014
452014
Metinler arası okuma yaklaşımının ilköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin yaratıcı yazma becerilerine etkisi
D Akdal
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011
342011
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GELECEK BEKLENTİLERİ
T Başkonuş, D Akdal, M Taşdemir
242011
Sesbilgisel farkındalık becerilerini desteklemeye yönelik SESFAR müdahale programının etkililiğinin incelenmesi
D Akdal, T KARGIN
Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (6), 2609-2620, 2019
192019
Okul öncesi öğretmenlerinin “sesbilgisel farkındalık” kavramına yönelik bilgi düzeyleri ve sınıf içi etkinlikler
D AKDAL
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 (2), 496-515, 2020
102020
The Examination of the Opinions of Parents with Children Who Have Special Needs Regarding the Distance Education Process.
D Akdal, Ö Baltaci, ÖF Akbulut
International Online Journal of Education and Teaching 8 (3), 1817-1832, 2021
82021
Öğretmenlerin Bitişik Eğik Yazı Öğretiminde Karşılaştıkları Problemler. 9
A Şahin, D Akdal
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu 20 (22), 157-161, 2010
72010
SINIFLARINDA ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİ OLAN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
D ÖZTÜRK, D AKDAL
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 453-484, 2022
62022
The opinions of the classroom teachers about the enrichment educational programs for gifted students who continue to the inclusive classes
T Yazıcıoğlu, D Akdal
Pen akademik, 2020
42020
Öğretmen adaylarının kaynaştırma eğitimine yönelik inançları ile yetersizliği olan bireylerin eğitimine yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi
D AKDAL, T BOZDAĞ, Y AYDIN, A AŞKAN
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) 4 (1), 73-91, 2020
42020
The Investigating of Effectiveness of the Sesfar Intervention Program Aimed Supporting at Phonological Awareness Skills
D AKDAL, T KARGIN
Kastamonu Education Journal 27 (6), 2019
42019
AN ANALYSIS OF THE EDUCATIONAL PROBLEMS EXPERIENCED BY CHILDREN WITH CEREBRAL PALSY IN PRESCHOOL EDUCATION DURING THE COVID-19 PANDEMIC PROCESS BASED ON THE PARENTAL VIEWS
D AKDAL, T YAZICIOĞLU
International Journal of Education Technology and Scientific Researches 6 …, 2021
22021
PSİKOLOJİK DANIŞMANLARIN KAYNAŞTIRMA/BÜTÜNLEŞTİRME EĞİTİMİNE YÖNELİK YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI.
D Akdal, E Bulat, F YÜZBAŞIOĞLU
International Journal of Eurasia Social Sciences/Uluslararasi Avrasya Sosyal …, 2023
12023
An analysis of the effects of the Early Mathematics Intervention Program on early mathematics skills of pre-school children at risk
T YAZICIOĞLU, D Akdal
Participatory Educational Research 10 (1), 237-250, 2022
12022
Özel Yetenekli Öğrencilerin Belirlenmesi Amacıyla Öğretmenlere Verilen Eğitimin Öğretmenlerin Bilgi Düzeylerine Etkisi
BG GÜRLER, A ŞAHİN, D AKDAL
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 9 (3), 273-293, 2023
2023
Sınıf Öğretmenlerinin Üstün Yetenekliler Eğitimine İlişkin Algı Düzeyleri
HB Özata, A Taşdemir, D Akdal
ERPA 2022, 201, 2022
2022
Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Sesbilgisel Farkındalık Düzeylerini Belirleme Testi” Geliştirme Çalışması
D Akdal
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 704-749, 2021
2021
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERİN SPORTİF ETKİNLİKLERİNE VE SPORA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
T BAŞKONUŞ, D AKDAL
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi 11 (1), 1-20, 2021
2021
Özel eğitim öğretmen adaylarının zihinsel yetersizliği olan bireylerin sportif etkinliklerine ve spora yönelik tutumlarının incelenmesi
D Akdal, T Başkonuş
2021
A Test Development Study for “the Determination of Phonological Awareness Levels” of Preschool Teacher
D AKDAL
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 704-749, 2021
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20