The Effects of Intertextual Reading Approach on the Development of Creative Writing Skills. D Akdal, A Sahin Eurasian Journal of Educational Research 54, 171-186, 2014 | 45 | 2014 |
Metinler arası okuma yaklaşımının ilköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin yaratıcı yazma becerilerine etkisi D Akdal Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011 | 34 | 2011 |
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GELECEK BEKLENTİLERİ T Başkonuş, D Akdal, M Taşdemir | 24 | 2011 |
Sesbilgisel farkındalık becerilerini desteklemeye yönelik SESFAR müdahale programının etkililiğinin incelenmesi D Akdal, T KARGIN Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (6), 2609-2620, 2019 | 19 | 2019 |
Okul öncesi öğretmenlerinin “sesbilgisel farkındalık” kavramına yönelik bilgi düzeyleri ve sınıf içi etkinlikler D AKDAL Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 (2), 496-515, 2020 | 10 | 2020 |
The Examination of the Opinions of Parents with Children Who Have Special Needs Regarding the Distance Education Process. D Akdal, Ö Baltaci, ÖF Akbulut International Online Journal of Education and Teaching 8 (3), 1817-1832, 2021 | 8 | 2021 |
Öğretmenlerin Bitişik Eğik Yazı Öğretiminde Karşılaştıkları Problemler. 9 A Şahin, D Akdal Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu 20 (22), 157-161, 2010 | 7 | 2010 |
SINIFLARINDA ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİ OLAN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ D ÖZTÜRK, D AKDAL Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 453-484, 2022 | 6 | 2022 |
The opinions of the classroom teachers about the enrichment educational programs for gifted students who continue to the inclusive classes T Yazıcıoğlu, D Akdal Pen akademik, 2020 | 4 | 2020 |
Öğretmen adaylarının kaynaştırma eğitimine yönelik inançları ile yetersizliği olan bireylerin eğitimine yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi D AKDAL, T BOZDAĞ, Y AYDIN, A AŞKAN Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) 4 (1), 73-91, 2020 | 4 | 2020 |
The Investigating of Effectiveness of the Sesfar Intervention Program Aimed Supporting at Phonological Awareness Skills D AKDAL, T KARGIN Kastamonu Education Journal 27 (6), 2019 | 4 | 2019 |
AN ANALYSIS OF THE EDUCATIONAL PROBLEMS EXPERIENCED BY CHILDREN WITH CEREBRAL PALSY IN PRESCHOOL EDUCATION DURING THE COVID-19 PANDEMIC PROCESS BASED ON THE PARENTAL VIEWS D AKDAL, T YAZICIOĞLU International Journal of Education Technology and Scientific Researches 6 …, 2021 | 2 | 2021 |
PSİKOLOJİK DANIŞMANLARIN KAYNAŞTIRMA/BÜTÜNLEŞTİRME EĞİTİMİNE YÖNELİK YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI. D Akdal, E Bulat, F YÜZBAŞIOĞLU International Journal of Eurasia Social Sciences/Uluslararasi Avrasya Sosyal …, 2023 | 1 | 2023 |
An analysis of the effects of the Early Mathematics Intervention Program on early mathematics skills of pre-school children at risk T YAZICIOĞLU, D Akdal Participatory Educational Research 10 (1), 237-250, 2022 | 1 | 2022 |
Özel Yetenekli Öğrencilerin Belirlenmesi Amacıyla Öğretmenlere Verilen Eğitimin Öğretmenlerin Bilgi Düzeylerine Etkisi BG GÜRLER, A ŞAHİN, D AKDAL Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 9 (3), 273-293, 2023 | | 2023 |
Sınıf Öğretmenlerinin Üstün Yetenekliler Eğitimine İlişkin Algı Düzeyleri HB Özata, A Taşdemir, D Akdal ERPA 2022, 201, 2022 | | 2022 |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Sesbilgisel Farkındalık Düzeylerini Belirleme Testi” Geliştirme Çalışması D Akdal Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 704-749, 2021 | | 2021 |
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERİN SPORTİF ETKİNLİKLERİNE VE SPORA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ T BAŞKONUŞ, D AKDAL Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi 11 (1), 1-20, 2021 | | 2021 |
Özel eğitim öğretmen adaylarının zihinsel yetersizliği olan bireylerin sportif etkinliklerine ve spora yönelik tutumlarının incelenmesi D Akdal, T Başkonuş | | 2021 |
A Test Development Study for “the Determination of Phonological Awareness Levels” of Preschool Teacher D AKDAL Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 704-749, 2021 | | 2021 |