Erken çocukluk döneminde gelişimin değerlendirilmesi ve önemi Hİ TUNÇELİ, R Zembat Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 3 (3), 1-12, 2017 | 111 | 2017 |
Öğretmen adaylarının iletişim becerileri ile öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi (Sakarya Üniversitesi örneği) Hİ Tunçeli Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 3 (3), 51-58, 2013 | 92 | 2013 |
Anaokullarına devam eden 6 yaş çocuklarının sosyal becerilerinin okul olgunluklarına etkilerinin incelenmesi Hİ Tunçeli, B Akman Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara, 2012 | 68 | 2012 |
Okul öncesi öğretmen adaylarının" okul yöneticisi" kavramına ilişkin algılarına yönelik metafor çalışması R Zembat, H TUNÇELİ, E Akşin Hacettepe University Faculty of Health Sciences Journal, 2015 | 66 | 2015 |
ÇOCUKLARIN BENLİK ALGISI, MİZAÇ VE SOSYAL BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER R Zembat, S Koçyiğit, EA Yavuz, Hİ TUNÇELİ Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 7 (1), 548-567, 2018 | 45 | 2018 |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİ BECERİLERİ İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ R Zembat, Hİ Tunçeli, EA Yavuz Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 24-43, 2017 | 42 | 2017 |
Okul öncesi eğitim kurumuna devam eden çocukların annelerinin öz yeterlilik ve öfke düzeylerinin incelenmesi GU Balat, T Sezer, Hİ Tunçeli Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi 29, 47-63, 2014 | 19 | 2014 |
The investigation of school readiness level of six years old preschool children in terms of different variables HI Tunçeli, B Akman Procedia-Social and Behavioral Sciences 106, 2899-2905, 2013 | 18 | 2013 |
Öğretmenlik mesleğine yönelik tutum ile akademik motivasyon ve başarı arasındaki ilişkinin incelenmesi R Zembat, E Akşın-Yavuz, Hİ Tunçelı, H Yılmaz Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 11 (4), 789-808, 2018 | 17 | 2018 |
The relationship between candidate teachers' communication skills and their attitudes towards teaching profession (Sakarya University sample) Hİ Tunçeli Pegem Journal of Education and Instruction 3 (3), 51-58, 2013 | 16 | 2013 |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMI (2006) HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ MO RAMAZAN, Hİ TUNÇELİ Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 67-79, 2016 | 9 | 2016 |
Okul öncesi dönem çocuklarının" tehlike" kavramına ilişkin görüşleri E Akşin, H TUNÇELİ Hacettepe University Faculty of Health Sciences Journal, 2015 | 9 | 2015 |
LAP-3 Gelişim Değerlendirme Ölçeğinin Türkçeye uyarlanması ve 48-72 aylık çocukların gelişimlerinin incelenmesi Hİ Tunçeli Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017 | 8 | 2017 |
Okul öncesi eğitim kurumuna devam eden çocukların annelerinin öz yeterlik ve öfke düzeylerinin incelenmesi G Uyanık Balat, T Sezer, Hİ Tunçeli KKEFD 29, 47-63, 2014 | 8 | 2014 |
Okul öncesi öğretmenlerinin eğitim-öğretim süreçlerinde uygulamayı tercih ettikleri etkinlik türlerine ilişkin görüşleri Z Kılıç, Hİ Tunçeli, FÖ Ünsal Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 2021 | 7 | 2021 |
48-72 AYLIK ÇOCUKLARIN GELİŞİMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN LAP-3 GELİŞİM DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ İLE İNCELENMESİ Hİ TUNÇELİ, R ZEMBAT Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (4), 2321-2356, 2018 | 7 | 2018 |
The Importance and assessment of early childhood development HI Tunçeli, R Zembat Journal of Education, Theory and Practical Research 3 (3), 1-12, 2017 | 7 | 2017 |
Okul öncesi öğretmen adaylarının kontrol odağı ve karar verme stilleri arasındaki ilişkinin incelenmesi R Zembat, Hİ Tunçeli, EA Yavuz, Z KILIÇ Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (26), 365-384, 2018 | 6 | 2018 |
Erken çocukluk döneminde gelişimin değerlendirilmesi ve önemi. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi, 3 (3), 1-12 Hİ Tunçeli, R Zembat | 5 | 2017 |
Evaluation and importance of development in early childhood Hİ Tunçeli, R Zembat Journal of Educational Theory and Practice Research 3 (3), 1-12, 2017 | 5 | 2017 |