Takip et
Prof. Dr. Dilek KARIŞAN
Prof. Dr. Dilek KARIŞAN
Professor of Science Education, Aydın Adnan Menderes University
adu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin FeTeMM Temelli Etkinlikler Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
S Gökbayrak, D Karisan
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi 3 (1), 25-40, 2017
1642017
STEM ETKİNLİKLERİNİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ AN INVESTIGATION OF THE EFFECTS OF STEM BASED ACTIVITIES ON PRESERVICE SCIENCE TEACHER …
S GÖKBAYRAK, D KARIŞAN
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 8 (2), 63-84, 2017
145*2017
Contextualization of nature of science within the socioscientific issues framework: A review of research
D Karisan, DL Zeidler
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology 5 …, 2017
1312017
Investigating the Preservice Primary School, Mathematics and Science Teachers’ STEM Awareness
DK Hasan Bakırcı
Journal of Education and Training Studies 6 (1), 32-42, 2018
912018
The impact of student centered microteaching practices on preservice science teachers' self-efficacy beliefs
D Karışan
Turkish Journal of Education 6 (4), 186-199, 2017
60*2017
Mikroişlemci Destekli Fen-Teknoloji-Mühendislik Matematik (STEM) Uygulamalarının 6. Sınıf Öğrencilerinin Bu Alanlara Yönelik Tutumlarına Etkisi
D KARIŞAN, Y YURDAKUL
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 8 (1 …, 2017
562017
Fen bilgisi öğretmen adaylarının iklim değişiminin dünyamıza etkileri konusundaki yazılı argümantasyon yeteneklerinin incelenmesi
D Karışan
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Yüzüncü Yıl Üniversitesi Fen Bilimleri …, 2011
562011
Fen bilgisi öğretmen adaylarının yenilenebilir enerji kaynaklarına yönelik bilgilerinin, tutumlarının ve bu kaynakların öğretimi konusundaki öz-yeterlik algılarının incelenmesi
ÜB CEBESOY, D KARIŞAN
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 1377-1415, 2017
46*2017
The Effect of Methods Course on Preservice Teachers' Awareness and Intentions of Teaching Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) Subject.
D Karisan, A Macalalag, J Johnson
International Journal of Research in Education and Science 5 (1), 22-35, 2019
432019
Bilimsel sorgulama hakkında görüş anketi: Türkçeye uyarlama, geçerlik ve güvenirlik çalışması
D Karışan, K Bilican, B Şenler
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 326-343, 2017
39*2017
Yansıtıcı sorgulamaya dayalı laboratuvar etkinliklerinin sınıf öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerilerine etkisinin incelenmesi
D KARIŞAN, K BİLİCAN, B ŞENLER
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (1), 123-146, 2016
252016
Exploration of preservice teachers’ reflective judgment and argumentation skills revealed in a socioscientific issues-based inquiry laboratory course
D Karışan
Middle East Technical University, 2014
232014
A science teacher’s PCK in classes with different academic success levels
D Karışan, A Şenay, B Ubuz
Journal of Educational and Instructional Studies in the World 3 (1), 22-31, 2013
232013
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Genetik Uygulamalarına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi1 Investigation of Pre-Service Science Teachers’ Attitudes …
E Uysal, ÜB Cebesoy, D KARIŞAN
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 9 (1), 1-14, 2018
192018
Pre-service teachers’ reflective judgment skills in the context of socio-scientific issues based inquiry laboratory course
DZ Dilek Karışan, Özgül Yılmaz-Tüzün
Turkish Journal of Education 7 (2), 99-116, 2018
182018
Öğretmen adaylarının sosyobilimsel konular hakkındaki görüş ve tutumları ile dünya vatandaşlığına dair değer yargılarının incelenmesi
F Türksever, D Karışan, AY Türkoğlu
Başkent University Journal of Education 7 (2), 339-354, 2020
162020
Öğretmen adaylarının FeTeMM öğretim yönelimlerinin anabilim dalına ve sınıf düzeyine göre incelenmesi
D Karışan, H Bakırcı
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 2018
162018
Bilim uygulamaları dersinin sosyobilimsel konular bağlamında öğretilmesinin öğrencilerin bilim-toplum sorunlarına duyarlılıklarına etkisinin incelenmesi
D Karışan, F Türksever
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 (2), 363-387, 2017
152017
Quality of preservice teachers argumentation in socioscientific issues context
D Karışan, ÖY Tüzün, DL Zeidler
Journal of Human Sciences 14 (4), 3504-3520, 2017
132017
Contents Exploring the Preservice Science Teachers' Written Argumentation Skills: The Global Climate Change Issue.
D Karisan, MS Topcu
International Journal of Environmental and Science Education 11 (6), 1347-1363, 2016
122016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20