ÖĞRETMENLERİN KARARA KATILIMI VE İŞ DOYUMU ARASINDAKİ İLİŞKİ Z Demirtaş, M Alanoğlu Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 83-100, 2015 | 117* | 2015 |
Ortaöğretim kurumlarının örgütsel öğrenme düzeylerinin okul etkililiği ve örgütsel vatandaşlık davranışlarına etkisi M ALANOĞLU Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 63 | 2014 |
Do teachers’ educational philosophies affect their digital literacy? The mediating effect of resistance to change M Alanoğlu, A Serkan, S Karabatak Education and Information Technologies 27, 3447-3466, 2022 | 54 | 2022 |
Bürokratik Okul Yapısı ile Müdür Yönetim Tarzları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi M Alanoğlu, Z Demirtaş Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 199-213, 2020 | 52 | 2020 |
OKUL MÜDÜRLERİNİN KARİZMATİK LİDERLİK ÖZELLİKLERİ İLE ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ İB ARABACI, M ALANOĞLU, B DOĞAN Turkish Journal of Educational Studies 1 (1), 192-221, 2014 | 50 | 2014 |
Algılanan okul müdürü yönetim tarzları ile öğretmenlerin karara katılma, örgütsel adalet, iş doyumu ve tükenmişlik algıları arasındaki ilişkinin analizi M Alanoğlu Yayınlanmamış Doktora Tezi, Fırat Üniversitesi, Elazığ, 2019 | 47 | 2019 |
The Relationships between Organizational Learning Level, School Effectiveness and Organizational Citizenship Behavior. M Alanoglu, Z Demirtas Journal of Education and Training Studies 4 (4), 35-44, 2016 | 44 | 2016 |
Öğretmenlerin örgütsel adalet algılarının örgütsel vatandaşlık davranışı üzerindeki etkisi M Alanoğlu, Z Demirtaş Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 49 …, 2019 | 42 | 2019 |
The role of instructional leadership in increasing teacher self-efficacy: a meta-analytic review M Alanoglu Asia Pacific Education Review 23 (2), 233-244, 2022 | 35 | 2022 |
The Mediator Effect of Stress on Teachers’ Self-efficacy Beliefs and Job Satisfaction S Karabatak, M Alanoğlu International Journal of Contemporary Educational Research 6 (2), 230-242, 2019 | 24 | 2019 |
Examining of the Smartphone Cyberloafing in the Class: Relationship with the Attitude towards Learning and Prevention of Cyberloafing M Alanoğlu, S Karabatak International Journal of Technology in Education 4 (2), 351-372, 2021 | 20 | 2021 |
THE EFFECT OF TEACHERS'ORGANIZATIONAL CITIZENSHIP BEHAVIORS AND STRESS LEVELS ON SCHOOL EFFECTIVENESS S Karabatak, M Alanoğlu, D Şengür European Journal of Education Studies, 2018 | 19 | 2018 |
Öğretmen Gözünden Covid-19 Süreci: Öğrencilerin Bağımsız Araştırma ve Öz-Düzenleme Becerilerine İlişkin Bir Durum Çalışması M Alanoğlu, B Doğan Atalan Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-13, 2021 | 18 | 2021 |
Management Styles’ Levels of Predicting Job Satisfaction and Burnout: Intermediary Role of Organizational Justice M Alanoğlu, Z Demirtaş Egitim ve Bilim 45 (204), 401-423, 2020 | 16* | 2020 |
Effects of Homework Supported Distance Education on Academic Satisfaction, Academic Achievement, and Attitude towards Distance Education S Karabatak, M Alanoğlu, M Karabatak 8th International Symposium on Digital Forensics and Security, 2020 | 12 | 2020 |
The effect of bureaucratic school structure on teachers' job satisfaction: The mediator role of the organizational justice M ALANOĞLU, Z DEMİRTAŞ Research in Educational Administration & Leadership 6 (2), 432-470, 2021 | 11 | 2021 |
Social connectedness, gratitude and demographic variables as predictors of teachers' perceptions of organizational cynicism M ALANOĞLU, S KARABATAK International Online Journal of Education and Teaching (IOJET) 8 (2), 884-903, 2021 | 11 | 2021 |
The Relationship between Teachers' Perceptions of Organizational Justice and Job Satisfaction= Ögretmenlerin örgütsel adalet ve is doyumu algilari arasindaki iliski. M Alanoglu, Z Demirtas Pegem Journal of Education and Instruction 9 (1), 149-170, 2019 | 10 | 2019 |
FACULTY MEMBERS' DIGITAL FOOTPRINT EXPERIENCES AND DIGITAL FOOTPRINT AWARENESS S Karabatak, M Alanoğlu Educational AcademicResearch 44 (1), 31-41, 2022 | 9 | 2022 |
Eğitimde Yapay Zeka M ALANOĞLU, S KARABATAK Eğitim Araştırmaları, 176-186, 2020 | 9 | 2020 |