Takip et
Dr. Müslim ALANOĞLU
Dr. Müslim ALANOĞLU
firat.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
ÖĞRETMENLERİN KARARA KATILIMI VE İŞ DOYUMU ARASINDAKİ İLİŞKİ
Z Demirtaş, M Alanoğlu
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 83-100, 2015
107*2015
Ortaöğretim kurumlarının örgütsel öğrenme düzeylerinin okul etkililiği ve örgütsel vatandaşlık davranışlarına etkisi
M ALANOĞLU
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
622014
OKUL MÜDÜRLERİNİN KARİZMATİK LİDERLİK ÖZELLİKLERİ İLE ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
İB ARABACI, M ALANOĞLU, B DOĞAN
Turkish Journal of Educational Studies 1 (1), 192-221, 2014
472014
Algılanan okul müdürü yönetim tarzları ile öğretmenlerin karara katılma, örgütsel adalet, iş doyumu ve tükenmişlik algıları arasındaki ilişkinin analizi
M Alanoğlu
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019
432019
The Relationships between Organizational Learning Level, School Effectiveness and Organizational Citizenship Behavior.
M Alanoglu, Z Demirtas
Journal of Education and Training Studies 4 (4), 35-44, 2016
432016
Do teachers’ educational philosophies affect their digital literacy? The mediating effect of resistance to change
M Alanoğlu, A Serkan, S Karabatak
Education and Information Technologies 27, 3447-3466, 2022
362022
Öğretmenlerin örgütsel adalet algılarının örgütsel vatandaşlık davranışı üzerindeki etkisi
M Alanoğlu, Z Demirtaş
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 49 …, 2019
342019
The role of instructional leadership in increasing teacher self-efficacy: a meta-analytic review
M Alanoglu
Asia Pacific Education Review 23 (2), 233-244, 2022
212022
The Mediator Effect of Stress on Teachers’ Self-efficacy Beliefs and Job Satisfaction
S Karabatak, M Alanoğlu
International Journal of Contemporary Educational Research 6 (2), 230-242, 2019
21*2019
THE EFFECT OF TEACHERS'ORGANIZATIONAL CITIZENSHIP BEHAVIORS AND STRESS LEVELS ON SCHOOL EFFECTIVENESS
S Karabatak, M Alanoğlu, D Şengür
European Journal of Education Studies, 2018
172018
Examining of the Smartphone Cyberloafing in the Class: Relationship with the Attitude towards Learning and Prevention of Cyberloafing
M Alanoğlu, S Karabatak
International Journal of Technology in Education 4 (2), 351-372, 2021
162021
Öğretmen Gözünden Covid-19 Süreci: Öğrencilerin Bağımsız Araştırma ve Öz-Düzenleme Becerilerine İlişkin Bir Durum Çalışması
M Alanoğlu, B Doğan Atalan
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-13, 2021
162021
Management Styles’ Levels of Predicting Job Satisfaction and Burnout: Intermediary Role of Organizational Justice
M Alanoğlu, Z Demirtaş
Egitim ve Bilim 45 (204), 401-423, 2020
16*2020
Effects of Homework Supported Distance Education on Academic Satisfaction, Academic Achievement, and Attitude towards Distance Education
S Karabatak, M Alanoğlu, M Karabatak
8th International Symposium on Digital Forensics and Security, 2020
122020
The Relationship between Teachers' Perceptions of Organizational Justice and Job Satisfaction= Ögretmenlerin örgütsel adalet ve is doyumu algilari arasindaki iliski.
M Alanoglu, Z Demirtas
Pegem Journal of Education and Instruction 9 (1), 149-170, 2019
112019
Social connectedness, gratitude and demographic variables as predictors of teachers' perceptions of organizational cynicism
M ALANOĞLU, S KARABATAK
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET) 8 (2), 884-903, 2021
92021
FACULTY MEMBERS' DIGITAL FOOTPRINT EXPERIENCES AND DIGITAL FOOTPRINT AWARENESS
S Karabatak, M Alanoğlu
Educational AcademicResearch 44 (1), 31-41, 2022
72022
The effect of bureaucratic school structure on teachers' job satisfaction: The mediator role of the organizational justice
M ALANOĞLU, Z DEMİRTAŞ
Research in Educational Administration & Leadership 6 (2), 432-470, 2021
72021
The mediating effects of job satisfaction and organisational justice on the relationship between principals' management style and teachers' organisational citizenship behaviour …
M Alanoğlu, S Karabatak
KEDI Journal of Educational Policy 17 (2), 145-169, 2020
62020
ÖĞRETMENLERİN OKULLARDA SİBER ZORBALIĞA MARUZ KALMA DÜZEYLERİNİN ARAŞTIRILMASI
M Alanoğlu, S Karabatak
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 45-70, 2020
5*2020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20