Takip et
Aynur Geçer
Aynur Geçer
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Kocaeli Üniversitesi
kocaeli.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Relations between online learning and learning styles
F Dağ, A Geçer
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 862-871, 2009
1932009
A blended learning experience.
A Gecer, F Dag
Educational Sciences: Theory and Practice 12 (1), 438-442, 2012
1882012
İlköğretim fen ve teknoloji dersi öğretmenlerinin öğrenme-öğretme sürecinde yaşadıkları sorunlar
A Geçer, R Özel
Kuram ve uygulamada eğitim bilimleri 12 (3), 1-26, 2012
1322012
Lecturer-student communication in blended learning environments.
A Gecer
Educational Sciences: Theory and Practice 13 (1), 362-367, 2013
912013
Chatbot application in a 5th grade science course
A Deveci Topal, C Dilek Eren, A Kolburan Geçer
Education and Information Technologies 26 (5), 6241-6265, 2021
822021
Öğretmen yakınlığının öğrencilerin başarı-tutum ve güdülenme düzeyi üzerindeki etkisi
A Geçer, D Deryakulu
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi 10 (40), 518-543, 2004
78*2004
Teknik Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojisi ve Materyal Geliştirme Dersine Yönelik Deneyimleri
A Gecer
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 1-25, 2010
602010
Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayar Okur-Yazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi: Kocaeli Üniversitesi Örneği
AK GEÇER, DAĞ Funda
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 20-44, 2010
55*2010
An Examination of Studying Approaches and Information Literacy Self-Efficacy Perceptions of Prospective Teachers.
AK Geçer
Eurasian Journal of Educational Research 49, 151-172, 2012
402012
Elementary Science and Technology Teachers' Views on Problems Encountered in the Instructional Process.
A Gecer, R Ozel
Educational Sciences: Theory and Practice 12 (3), 2256-2261, 2012
322012
Prediction of public and private university students’ communication apprehension with lecturers
AK Geçer, AE Gümüş
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 3008-3014, 2010
282010
An analysis of the utility of digital materials for high school students with intellectual disability and their effects on academic success
A Deveci Topal, A Kolburan Geçer, E Çoban Budak
Universal Access in the Information Society 22 (1), 95-110, 2023
212023
Öğretmenlerin bilgi ve iletişim teknolojilerinden yararlanma durumlarının bazı değişkenlere göre incelenmesi
A Kolburan-Geçer, İ Gökdaş
Eğitim bilimleri araştırmaları dergisi 4 (1), 89-112, 2014
212014
Öğrenci algılarına göre öğretim elemanlarının iletişim biçimleri
A Ergin, A Geçer
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 41 (1), 2008
202008
ÖĞRETMEN ADAYLARININ WEB ORTAMINDA BİLGİ ARAMA-YORUMLAMA STRATEJİLERİNİN DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
A Geçer
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 4 (2), 1-16, 2014
192014
Öğretmen adaylarının internet etiği algıları ve kontrol odağı algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
N Tosun, A Geçer, DN KAŞIKCI
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 2 (4), 82-103, 2016
182016
Development of Satısfactıon Scale For E-Course: Reliability and Validity Study/E-Derslere Yönelik Memnuniyet Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
AK GEÇER, AD TOPAL
Eğitimde Kuram ve Uygulama 11 (4), 1272-1287, 2015
182015
Bir harmanlanmış öğrenme tecrübesi
F DAĞ, A GEÇER
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 12 (1), 425-442, 2012
182012
The effect of algorithm teaching on the problem-solving skills of deaf-hard hearing students
A Deveci Topal, E Çoban Budak, A Kolburan Geçer
Program 51 (4), 354-372, 2017
152017
The effect of programming with scratch course on reflective thinking skills of students towards problem solving
EÇ Budak, AK Geçer, AD Topal
Journal of Learning and Teaching in Digital Age 6 (1), 72-80, 2021
132021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20