Gönül Sakız
Title
Cited by
Cited by
Year
Does perceived teacher affective support matter for middle school students in mathematics classrooms?
G Sakiz, SJ Pape, AW Hoy
Journal of school Psychology 50 (2), 235-255, 2012
3732012
Perceived instructor affective support in relation to academic emotions and motivation in college
G Sakiz
Educational Psychology 32 (1), 63-79, 2012
692012
Başarıda anahtar kelime: Öz-yeterlik
G SAKIZ
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 26 (1), 185-210, 2013
612013
Does teacher affective support matter? An investigation of the relationship among perceived teacher affective support, sense of belonging, academic emotions, academic self …
G Sakiz
The Ohio State University, 2007
532007
Fen ve teknoloji dersinde akıllı tahta kullanımının öğrenci başarısına ve dersin işlenişine yönelik tutuma etkisi
G SAKIZ, B Özden, A Dursun, Ö Şimşek
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 18 (3), 257-274, 2014
492014
Mastery and performance approach goal orientations in relation to academic self-efficacy beliefs and academic help seeking behaviors of college students in Turkey
G Sakiz
Educational Research 2 (1), 771-778, 2011
462011
Perceived teacher affective support in relation to emotional and motivational variables in elementary school science classrooms in Turkey
G Sakiz
Research in Science & Technological Education 35 (1), 108-129, 2017
292017
Fen ve teknoloji dersinde portfolyo kullanımının öğrenci başarısı ve kalıcılığa etkisi
M TURAN, G SAKIZ
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (3), 48-63, 2014
292014
Erken çocukluk döneminde gelişim ve öğrenmenin değerlendirilmesi ve desteklenmesi
O McAfee, DJ Leong
Nobel Akademik Yayıncılık, 2012
202012
Perceived Teacher Factors in Relation to Students' Achievement-Related Outcomes in Science Classrooms in Elementary School.
G Sakiz
European Journal of Science and Mathematics Education 3 (2), 115-129, 2015
192015
Özdüzenleme ve özdüzenlemeli öğrenme: Kuramsal bakış
G Sakız, İE Yetkin-Özdemir
Özdüzenleme: Öğrenmeden öğretime özdüzenleme davranışlarının gelişimi …, 2014
182014
An Interview with Dale Schunk
G Sakiz
Educational Psychology Review 20 (4), 485-491, 2008
142008
Yetişkinlerin Küresel Isınma ile İlgili Bilgi Düzeyleri ve Geri Dönüşüm Farkındalıkları.
A GÜRER, G SAKIZ
Itobiad: Journal of the Human & Social Science Researches 7 (2), 2018
82018
Teacher affective support and its impact on early adolescents
G Sakiz, SJ Pape, A Woolfolk Hoy
Annual Meeting of the American Psychological Association (San Francisco, CA …, 2007
72007
Özdüzenlemeli öğrenmede duyuşsal bir boyut: Akademik duygular
G Sakız
Özdüzenleme: Öğrenmeden öğretime özdüzenleme davranışlarının gelişimi …, 2014
62014
Başarı Testi Geliştirme Süreci: İlkokul Dördüncü Sınıf Maddeyi Tanıyalım Ünitesi Örneği
G ÜÇÜNCÜ, G SAKİZ
Kastamonu Eğitim Dergisi 28 (1), 82-94, 2020
52020
Improving middle school students’ academic enjoyment, academic self-efficacy, and academic effort in mathematics: Teacher affective support effect
G Sakiz, A Woolfolk-Hoy
annual meeting of the European Conference on Educational Research, Vienna …, 2009
52009
İLKOKUL DÜZEYİNDE DİJİTAL OKURYAZARLIK BECERİLERİ RUBRİĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Z AYDEMİR, G SAKIZ, MC DOĞAN
Milli Eğitim Dergisi 48 (1), 617-638, 2019
42019
Özdüzenleme: Öğrenmeden öğretime özdüzenleme davranışlarının gelişimi, stratejiler ve öneriler
G Sakız (Ed.)
Nobel Akademik Yayıncılık, 2014
42014
A task development process: The case of fourth grade introdcution to matter unit.
G Üçüncü, G Sakız, S Ada
The Turkish Online Journal of Educational Technology 11 (Special Issue), 155-164, 2016
32016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20