Takip et
Ersin KARADEMİR
Ersin KARADEMİR
ogu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmen ve öğretmen adaylarının fen ve teknoloji dersi kapsamında okul dışı öğrenme etkinliklerini gerçekleştirme amaçlarının planlanmış davranış teorisi yoluyla belirlenmesi
E Karademir
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
1192013
Sınıf öğretmeni adaylarının öğrenme stillerinin demografik değişkenler açısından incelenmesi
E Karademir, Ö Tezel
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28), 129-145, 2010
782010
Examining the relationship between middle school students’ critical reading skills, science literacy skills and attitudes: A structural equation modeling
E Karademir, U Ulucinar
Journal of Education in Science Environment and Health 3 (1), 29-39, 2017
722017
Bilgisayar destekli öğretimin öğrencilerin fen ve teknoloji dersi elektrik ünitesindeki akademik başarı düzeylerine, bilimsel süreç becerilerine ve tutumlarına etkisi
E Karademir
Fen Bilimleri Enstitüsü, Eskişehir, 2009
422009
Investigation the scientific creativity of gifted students through project-based activities.
E Karademir
International Journal of Research in Education and Science 2 (2), 416-427, 2016
402016
Fen bilimleri öğretmenlerinin beceri kavramına yönelik algıları: Bir olgubilim çalışması
E Karademir, E Sarikahya, K Altunsoy
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 18 (1), 53-71, 2017
292017
Orta Asya’daki zekâ ve strateji oyunları destekli öğretime dayalı uygulamaların akademik başarıya ve tutuma etkisi
O Seval, E Karademir, E Artvinli
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi …, 2016
292016
EĞİTSEL İNTERNET KULLANIMI İLE TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ VE EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNE YÖNELİK TUTUM ARASINDAKİ İLİŞKİ: ÖĞRETMEN ADAYLARI ÖRNEĞİ
E KARADEMİR
Electronic Turkish Studies 10 (15), 2015
212015
ÖĞRETMEN ADAYLARININ GİRİŞİMCİLİK DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
E KARADEMİR, MZ BALBAĞ, F ÇEMREK
Milli Eğitim Dergisi 47 (220), 177-200, 2018
202018
Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Laboratuvarında Argümantasyon Tabanlı Öğretime Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
G KARAER, E KARADEMİR, Ö TEZEL
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20, 217-241, 2019
192019
Determining the factors that affect the objectives of pre-service science teachers to perform outdoor science activities
E Karademir, S Erten
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology 1 …, 2013
192013
Okul Dışı Ortamlarda Fen Öğretimi
E Karademir
Güncel Yaklaşım ve Yöntemlerle Etkinlik Destekli Fen Öğretimi 1, 426-449, 2018
142018
Eğitim Fakültelerinin Yapılandırılması Sürecinde Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinci ve Özyeterliliklerinin Belirlenmesi
E KARADEMİR
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama 7 (13), 3-18, 2016
112016
Ortaokulda görev yapan okul yöneticisi ve öğretmenlerin öğrenci merkezli eğitime ilişkin görüşleri
B Erdem, E Karademir, Ö Tezel
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi …, 2018
102018
Örnek ve Uygulama Destekli Fen Öğretiminde Disiplinlerarası Beceri Etkileşimi
E Karademir
82017
OKUL DIŞI ÖĞRENME ARACI OLARAK FEN BİLİMLERİ DERSİNDE BİLİM RADYOSU KULLANIMI: ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
E Karademir, H Duman
Anadolu Öğretmen Dergisi 4 (1), 61-74, 2020
72020
Proje tabanlı öğretimin fen laboratuvarı dersinde kullanımının sınıf öğretmeni adaylarının görüşlerine göre değerlendirilmesi
G Karaer, E Karademir, Ö Tezel
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 8 (1), 73-95, 2020
62020
Fen öğretiminde beceri kavramı ve disiplinlerarası kullanımı
E Karademir
Pegem Atıf İndeksi, 1-40, 2017
62017
Criatividade como habilidade interdisciplinar
E Karademir
Educar em Revista 37, e81546, 2021
52021
Okul dışı ortamlarda fen öğretimi (426-448)
E Karademir
Güncel yaklaşım ve yöntemlerle destekli fen öğretimi. Ankara: Pegem Akademi, 2018
52018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20