Takip et
Fatma KÖYBAŞI ŞEMİN
Fatma KÖYBAŞI ŞEMİN
cumhuriyet.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmenlerin Örgütsel Adalet Algıları ile Örgütsel Sinizm Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.
F KÖYBAŞI, CT UĞURLU, A Öncel
Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 18 (1), 2017
60*2017
The competencies of principals in ensuring sustainable education: Teachers' views
F Köybaşı Şemin
International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE) 8 (2 …, 2019
52*2019
The analysis of school principals’ perception of entrepreneurship, self efficacy and organizational commitment
F Köybaşı, B Dönmez
Educational Administration: Theory and Practice 23 (2), 249-280, 2017
39*2017
Öğretmenlerin sendikal örgütlenmeye ilişkin görüşleri
F KÖYBAŞI, CT UGURLU, C Arslan
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 9 (27/3), 101-123, 2016
272016
İlkokullarda Ders Denetimine İlişkin Öğretmen Görüşleri
F Köybaşı, CT Uğurlu, A Bakır, B Karakuş
Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and …, 2017
252017
The Factors that Influence Bureaucracy and Professionalism in Schools: A Grounded Theory Study
F Köybaşı, CT Uğurlu, A Ağıroğlu Bakır
Journal of Education and Practice 8 (8), 196-207, 2017
222017
Prospective Teachers' Conceptions of Teaching and Learning and Their Attitudes towards Multicultural Education.
C Koç, F Köybasi
Educational Research and Reviews 11 (22), 2048-2056, 2016
182016
İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRETMENLERİNİN ALGILARINA GÖRE EĞİTİM DENETMENLERİNİN ROLLERİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜZEYLERİ
F Köybaşı, B Dönmez
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 1 (3), 339, 2012
182012
Müdürlerin okul liderliği davranışları: Öğretimsel destek, ilişki ve açıklık düzeyleri
F KÖYBAŞI, K Beycioğlu, CT UGURLU, Ö Niyazi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (24), 781-808, 2017
172017
Çağdaş eğitim denetimi modeli olarak okullarda farklılaştırılmış denetim uygulamalarına ilişkin bir araştırma
F KÖYBAŞI, CT UGURLU, D Demir
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 15 (1), 43-57, 2017
172017
Kadın okul yöneticileri üzerine nitel bir araştırma
AA BAKIR, CT UĞURLU, F KÖYBAŞI, K ÖZYAZICI
Current Research in Education 3 (1), 1-14, 2017
142017
OKULLARDA ÖRGÜTSEL BAĞLILIK YARATAN BİR ÖNCÜL OLARAK İMAJ
F Köybaşı, CT Uğurlu, N Ceylan
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 155-172, 2017
132017
Öğretmenlerin örgütsel güven düzeylerine ilişkin lojistik yordayıcılık
F Köybaşı, CT UGURLU, HG Usta
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 36 (2), 2016
112016
Okulların Sahip Oldukları Sosyal Sermayeye İlişkin Öğretmen Görüşleri
F KÖYBAŞI, CT UĞURLU, AG GÜNER
112016
Eğitim fakültesi öğrencilerinin görüşlerine göre üniversitenin örgütsel imajının değerlendirilmesi
F KÖYBAŞI, CT UGURLU, N CEYLAN
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (3), 885-896, 2016
102016
Developing sustainable education disposition scale and teacher views regarding the education disposition
F Köybaşı
Journal of Education and Future, 65-81, 2020
92020
Okul güvenliği: Türkiye’de basına yansıyanlar/school security: reflected to the press in Turkey
H Kahraman, FK Şemin, CT Uğurlu
Journal of History Culture and Art Research 8 (1), 392-408, 2019
82019
Okul Yöneticisi Girişimcilik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
F Köybaşı, B Dönmez
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 2017
8*2017
The Started Newly and Retired Primary School Teachers' Opinions Related to Occupational Values and Analyzing the Chance of These Values.
F Koybasi, B Donmez
Educational Sciences: Theory and Practice 12 (2), 1391-1396, 2012
8*2012
Okul liderliği ölçeği (OLÖ) geçerlik ve güvenirlik çalışması
F Köybaşı, K Beycioğlu, CT Uğurlu, N Özer
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 21-42, 2018
72018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20