Takip et
Bulut Dülek
Bulut Dülek
yyu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The impact of social media advertisement awareness on brand awareness, brand image, brand attitude and brand loyalty: a research on university students
R SAYDAN, B DÜLEK
International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences …, 2019
912019
Effect of social media marketing on e-wom, brand loyalty, and purchase intent
B Dülek, İ Aydın
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 271-288, 2020
452020
Tüketici Temelli Marka Değeri Algılamalarının Gsm Operatörleri Bazında Analizi: Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Örneği
A Gök, B Dülek
The Journal of Academic Social Science Studies, 89-107, 2015
25*2015
Effect of Social Media Marketing On E-Wom, Brand Loyalty, and Purchase Intent. Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 20, 271–288
B Dülek, İ Aydin
142020
MUTLULUK-DAVRANIŞ MODELİ: TÜKETİCİLERİN MENTAL İYİ OLUŞ HÂLİNİN ONLİNE FİİLİ SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ
Z ÇELİK, B DÜLEK
Beykoz Akademi Dergisi 8 (1), 252-264, 2019
102019
Covid-19 pandemisinin pazarlama faaliyetleri üzerindeki etkileri
İ Aydın, B Dülek
Akdeniz Zirvesi 3, 17-18, 2020
82020
TÜKETİCİLERİN GSM OPERATÖRÜ MARKALARINA YÖNELİK KAÇINMA DAVRANIŞLARI
B DÜLEK, Y CÖMERT
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 6 (1), 34-54, 2019
82019
TÜKETİCİLERİN MARKA MEMNUNİYETİ İLE OLUMSUZ AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM VE ONLİNE ŞİKÂYET DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ANALİZİ
B DÜLEK
Sosyal Bilimler Akademi Dergisi 2, 23-36, 2019
62019
Metaverse: Bibliometric analysis, A conceptual model proposal, and a marketing-oriented approach
Z Çelik, B Dülek, İ Aydın, R Saydan
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2022
52022
DİJİTAL ÇAĞDA MARKA YÖNETİMİ
B DÜLEK, İ AYDIN
52021
Sosyal Medya PazarlamaninElektronı̇k Ağizdan Ağiİletı̇şı̇m, MarkaSadakatı̇ Ve Satin AlmNı̇yetı̇nEtkı̇sı̇
B Dülek, İ Aydin
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 20, 271-288, 2020
52020
Covid-19 Korkusunun Online Alışveriş Tutumu ve Satın Alma Niyetine Etkisinde Ölüm Kaygısının Aracılık Rolü
B DÜLEK
Equinox Journal of Economics Business and Political Studies 9 (2), 141-157, 2022
42022
INVESTIGATION OF CONSUMERS'INTENTIONS TO USE DIGITAL CURRENCY FOR SHOPPING
Z ÇELİK, B DÜLEK
Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 12 (23), 284-303, 2022
32022
Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutları Üzerine Etkisi
B Dülek, ME Yaşar
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 9 (3), 799-807, 2021
32021
TÜKETİM KARŞITI EYLEMLERİN PAZARLAMA FAALİYETLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
B DÜLEK, Y CÖMERT
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 3 …, 2018
32018
ONLİNE ALIŞVERİŞTE MARKA İMAJININ ONLİNE SATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ; AMPRİK BİR ÇALIŞMA
R SAYDAN, B DÜLEK
Sosyal Bilimler Akademi Dergisi 5 (1), 70-82, 2022
22022
FACTORS AFFECTING POSITIVE WORD-OF-MOUTH COMMUNICATION INTENTION FOR DRONE-BASED DELIVERY SERVICE IN RETAILING
B DÜLEK, Z ÇELİK
Akademik Yaklaşımlar Dergisi 13 (1), 40-55, 2022
22022
THE EFFECT OF WEBSITE APPEAL ON BEHAVIORAL INTENTION IN ONLINE SHOPPING AND THE MEDIATING ROLE OF EMOTIONAL APPEAL
B DÜLEK
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 13 (25), 74-88, 2022
22022
Tüketicilerin Marka Kaçınması Davranışlarının Demografik Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi: Van İli Örneği
B DÜLEK
JOEEP: Journal of Emerging Economies and Policy 6 (1), 222-232, 2021
22021
MARKA BEĞENİLİRLİĞİ ALGILAMALARININ MARKA DEĞERİ ÜZERİNE ETKİSİ:: BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
B DÜLEK, ME YAŞAR
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR) 7 …, 2020
22020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20