Follow
Bulut Dülek
Bulut Dülek
Verified email at yyu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
The impact of social media advertisement awareness on brand awareness, brand image, brand attitude and brand loyalty: a research on university students
R SAYDAN, B DÜLEK
International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences …, 2019
922019
Effect of social media marketing on e-wom, brand loyalty, and purchase intent
B Dülek, İ Aydın
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 271-288, 2020
452020
Tüketici Temelli Marka Değeri Algılamalarının Gsm Operatörleri Bazında Analizi: Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Örneği
A Gök, B Dülek
The Journal of Academic Social Science Studies, 89-107, 2015
25*2015
Effect of Social Media Marketing On E-Wom, Brand Loyalty, and Purchase Intent. Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 20, 271–288
B Dülek, İ Aydin
142020
MUTLULUK-DAVRANIŞ MODELİ: TÜKETİCİLERİN MENTAL İYİ OLUŞ HÂLİNİN ONLİNE FİİLİ SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ
Z ÇELİK, B DÜLEK
Beykoz Akademi Dergisi 8 (1), 252-264, 2019
102019
Covid-19 pandemisinin pazarlama faaliyetleri üzerindeki etkileri
İ Aydın, B Dülek
Akdeniz Zirvesi 3, 17-18, 2020
82020
TÜKETİCİLERİN GSM OPERATÖRÜ MARKALARINA YÖNELİK KAÇINMA DAVRANIŞLARI
B DÜLEK, Y CÖMERT
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 6 (1), 34-54, 2019
82019
TÜKETİCİLERİN MARKA MEMNUNİYETİ İLE OLUMSUZ AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM VE ONLİNE ŞİKÂYET DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ANALİZİ
B DÜLEK
Sosyal Bilimler Akademi Dergisi 2, 23-36, 2019
62019
Metaverse: Bibliometric analysis, A conceptual model proposal, and a marketing-oriented approach
Z Çelik, B Dülek, İ Aydın, R Saydan
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2022
52022
DİJİTAL ÇAĞDA MARKA YÖNETİMİ
B DÜLEK, İ AYDIN
52021
Sosyal Medya PazarlamaninElektronı̇k Ağizdan Ağiİletı̇şı̇m, MarkaSadakatı̇ Ve Satin AlmNı̇yetı̇nEtkı̇sı̇
B Dülek, İ Aydin
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 20, 271-288, 2020
52020
Covid-19 Korkusunun Online Alışveriş Tutumu ve Satın Alma Niyetine Etkisinde Ölüm Kaygısının Aracılık Rolü
B DÜLEK
Equinox Journal of Economics Business and Political Studies 9 (2), 141-157, 2022
42022
INVESTIGATION OF CONSUMERS'INTENTIONS TO USE DIGITAL CURRENCY FOR SHOPPING
Z ÇELİK, B DÜLEK
Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 12 (23), 284-303, 2022
32022
Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutları Üzerine Etkisi
B Dülek, ME Yaşar
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 9 (3), 799-807, 2021
32021
TÜKETİM KARŞITI EYLEMLERİN PAZARLAMA FAALİYETLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
B DÜLEK, Y CÖMERT
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 3 …, 2018
32018
ONLİNE ALIŞVERİŞTE MARKA İMAJININ ONLİNE SATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ; AMPRİK BİR ÇALIŞMA
R SAYDAN, B DÜLEK
Sosyal Bilimler Akademi Dergisi 5 (1), 70-82, 2022
22022
FACTORS AFFECTING POSITIVE WORD-OF-MOUTH COMMUNICATION INTENTION FOR DRONE-BASED DELIVERY SERVICE IN RETAILING
B DÜLEK, Z ÇELİK
Akademik Yaklaşımlar Dergisi 13 (1), 40-55, 2022
22022
THE EFFECT OF WEBSITE APPEAL ON BEHAVIORAL INTENTION IN ONLINE SHOPPING AND THE MEDIATING ROLE OF EMOTIONAL APPEAL
B DÜLEK
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 13 (25), 74-88, 2022
22022
Tüketicilerin Marka Kaçınması Davranışlarının Demografik Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi: Van İli Örneği
B DÜLEK
JOEEP: Journal of Emerging Economies and Policy 6 (1), 222-232, 2021
22021
MARKA BEĞENİLİRLİĞİ ALGILAMALARININ MARKA DEĞERİ ÜZERİNE ETKİSİ:: BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
B DÜLEK, ME YAŞAR
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR) 7 …, 2020
22020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20