Follow
Feyza Gün
Feyza Gün
Verified email at kmu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Öğretim elemanlarının algılarına göre örgütsel sinizm ile tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
F Gün
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
1082015
New education system in Turkey (4+ 4+ 4): A critical outlook
F Gün, GA Baskan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 131, 229-235, 2014
732014
The Relationship between Teachers' Democratic Classroom Management Attitudes and Students' Critical Thinking Dispositions.
T Turabik, F Gün
Journal of Education and Training Studies 4 (12), 45-57, 2016
452016
Öğretmenlerin eğitime inanma ve işle bütünleşme düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
F Gün
37*2017
ARAŞTIRMA GÖREVLİLERİNİN KENDİNİ SABOTAJ EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ
H Büyükgöze, GÜN Feyza
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (2), 2015
372015
Building the Professional Identity of Research Assistants: A Phenomenological Research.
H Büyükgöze, F Gün
Educational Sciences: Theory and Practice 17 (1), 237-263, 2017
272017
Learning–centred leadership and student achievement: Understanding the mediating effect of the teacher professional community and parental involvement
N Özdemir, F Gün, A Yirmibeş
Educational Management Administration & Leadership 51 (6), 1301-1321, 2023
252023
School engagement as a predictor of burnout in university students
S AKBAŞLI, G Arastaman, GÜN Feyza, T TURABİK
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 45 (45), 293-309, 2019
212019
Öğretim elemanlarının algılarına göre psikolojik güçlendirme ile örgütsel özdeşleşme arasındaki ilişkinin incelenmesi
F Gün, T Turabik
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (3), 886-905, 2017
192017
Akademik Özyeterlik ile Akademik Erteleme Eğilimi İlişkisi: Aday Öğretmenler Üzerine Bir Çalışma
GÜN Feyza, T TURABİK, GA BASKAN
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (4), 815-826, 2020
16*2020
Öğretmen adaylarının olası benliklerinin öğretme motivasyonları üzerindeki etkisi
F Gün, T Turabik
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 8 (1), 214-234, 2019
162019
An investigation of the relationship between organizational cynicism and burnout regarding the perceptions of academicians
F GÜN, G Atanur Baskan
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2017
14*2017
Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Türk Eğitim Sisteminin Sorunları ve Olası Çözüm Önerileri
N Neyişci, T Turabik, GÜN Feyza, K Nuray
Kastamonu Eğitim Dergisi 28 (6), 2257-2270, 2020
122020
Üniversite öğrencilerinin okul bağlılığı ölçeğinin Türk kültürüne uyarlanması: geçerlik ve güvenirlik çalışması
F Gün, T Turabik, G Arastaman, S Akbaşlı
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (2), 507-520, 2019
10*2019
The effects of possible selves of teacher candidates on their teaching motivation
F Gün, T Turabik
Cumhuriyet International Journal of Education 8 (1), 214-324, 2019
62019
Araştırma Görevlilerinin Bireysel Gelişim İnisiyatifinde Özyeterliğin Rolü
GÜN Feyza, H BÜYÜKGÖZE
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 418-432, 2015
62015
Exploring Teaching Satisfaction of Public High School Teachers: Empirical Evidence from Turkey.
H Büyükgöze, F Gün
Acta Didactica Napocensia 10 (4), 11-20, 2017
52017
Uluslararası eğitime giriş
F Gün, H Topaloğlu, MS Yalçın
Pegem Atıf İndeksi, 103-123, 2017
42017
Öğretim liderliği, mesleki işbirliği, kolektif sorumluluk ve akademik başarı arasındaki ilişkilerin incelenmesi
F Gün
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021
32021
Profiles of New University Academic Staff: Changing Views of Turkish Postgraduate Students Between 2002 and 2016
ŞŞ Erçetin, ŞN Açıkalın, F Gün
Chaos, Complexity and Leadership 2016 4, 299-308, 2018
12018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20