Öğretim elemanlarının algılarına göre örgütsel sinizm ile tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi F Gün Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 108 | 2015 |
New education system in Turkey (4+ 4+ 4): A critical outlook F Gün, GA Baskan Procedia-Social and Behavioral Sciences 131, 229-235, 2014 | 73 | 2014 |
The Relationship between Teachers' Democratic Classroom Management Attitudes and Students' Critical Thinking Dispositions. T Turabik, F Gün Journal of Education and Training Studies 4 (12), 45-57, 2016 | 45 | 2016 |
Öğretmenlerin eğitime inanma ve işle bütünleşme düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi F Gün | 37* | 2017 |
ARAŞTIRMA GÖREVLİLERİNİN KENDİNİ SABOTAJ EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ H Büyükgöze, GÜN Feyza Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (2), 2015 | 37 | 2015 |
Building the Professional Identity of Research Assistants: A Phenomenological Research. H Büyükgöze, F Gün Educational Sciences: Theory and Practice 17 (1), 237-263, 2017 | 27 | 2017 |
Learning–centred leadership and student achievement: Understanding the mediating effect of the teacher professional community and parental involvement N Özdemir, F Gün, A Yirmibeş Educational Management Administration & Leadership 51 (6), 1301-1321, 2023 | 25 | 2023 |
School engagement as a predictor of burnout in university students S AKBAŞLI, G Arastaman, GÜN Feyza, T TURABİK Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 45 (45), 293-309, 2019 | 21 | 2019 |
Öğretim elemanlarının algılarına göre psikolojik güçlendirme ile örgütsel özdeşleşme arasındaki ilişkinin incelenmesi F Gün, T Turabik Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (3), 886-905, 2017 | 19 | 2017 |
Akademik Özyeterlik ile Akademik Erteleme Eğilimi İlişkisi: Aday Öğretmenler Üzerine Bir Çalışma GÜN Feyza, T TURABİK, GA BASKAN Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (4), 815-826, 2020 | 16* | 2020 |
Öğretmen adaylarının olası benliklerinin öğretme motivasyonları üzerindeki etkisi F Gün, T Turabik Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 8 (1), 214-234, 2019 | 16 | 2019 |
An investigation of the relationship between organizational cynicism and burnout regarding the perceptions of academicians F GÜN, G Atanur Baskan HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2017 | 14* | 2017 |
Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Türk Eğitim Sisteminin Sorunları ve Olası Çözüm Önerileri N Neyişci, T Turabik, GÜN Feyza, K Nuray Kastamonu Eğitim Dergisi 28 (6), 2257-2270, 2020 | 12 | 2020 |
Üniversite öğrencilerinin okul bağlılığı ölçeğinin Türk kültürüne uyarlanması: geçerlik ve güvenirlik çalışması F Gün, T Turabik, G Arastaman, S Akbaşlı İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (2), 507-520, 2019 | 10* | 2019 |
The effects of possible selves of teacher candidates on their teaching motivation F Gün, T Turabik Cumhuriyet International Journal of Education 8 (1), 214-324, 2019 | 6 | 2019 |
Araştırma Görevlilerinin Bireysel Gelişim İnisiyatifinde Özyeterliğin Rolü GÜN Feyza, H BÜYÜKGÖZE Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 418-432, 2015 | 6 | 2015 |
Exploring Teaching Satisfaction of Public High School Teachers: Empirical Evidence from Turkey. H Büyükgöze, F Gün Acta Didactica Napocensia 10 (4), 11-20, 2017 | 5 | 2017 |
Uluslararası eğitime giriş F Gün, H Topaloğlu, MS Yalçın Pegem Atıf İndeksi, 103-123, 2017 | 4 | 2017 |
Öğretim liderliği, mesleki işbirliği, kolektif sorumluluk ve akademik başarı arasındaki ilişkilerin incelenmesi F Gün Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021 | 3 | 2021 |
Profiles of New University Academic Staff: Changing Views of Turkish Postgraduate Students Between 2002 and 2016 ŞŞ Erçetin, ŞN Açıkalın, F Gün Chaos, Complexity and Leadership 2016 4, 299-308, 2018 | 1 | 2018 |