Takip et
Nermin Kibrislioglu Uysal
Nermin Kibrislioglu Uysal
hacettepe.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
An Investigation About 6th Grade Students Attitudes Towards Mathematics
N Kibrislioglu
Procedia - Social and Behavioral Sciences 186, 64-69, 2015
522015
An overview of e-assessment
N DOĞAN, N KIBRISLIOĞLU, H KELECİOĞLU, RK HAMBLETON
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (Special Issue), 1-5, 2020
282020
Ebeveynlik biçiminin kişilik özellikleri, benlik saygisi ve yaşam doyumunu yordama gücü
MT DOST, M Aytaç, NK UYSAL
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 18 (71), 1146-1165, 2019
152019
Measurement invariance of science self-efficacy scale in PISA
NK Uysal, ÇA Arıkan
International Journal of Assessment Tools in Education 5 (2), 325-338, 2018
122018
The Effect of Background Variables on Gender Related Differential Item Functioning
NK UYSAL, KA KABASAKAL
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi 8 (4), 373-390, 2017
52017
Araştırma görevlilerinin meslek tercih nedenlerinin ikili karşılaştırma yöntemi ile ölçeklenmesi
NK UYSAL
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 24-27, 2017
42017
A phenomenological study on the effectiveness of curriculum and course information packages in the Bologna process
FER Seval, H Kelecioğlu, DÇ Aktan, SG Burakgazi, Ö Özdiyar, F Uysal, ...
Yükseköğretim Dergisi 9 (2), 234-246, 2019
32019
Inequality in education in Turkey in the scope of PISA and TSI
NK UYSAL, S GELBAL
Kastamonu Education Journal 26 (4), 1187, 2018
22018
Development of mathematics-related beliefs scale for the 5 th grade students in Turkey
N Kibrislioglu, C Haser
9th Congress of European research in mathematics education, 2016
22016
Pısa ve Tüik Verileri Çerçevesinde Türkiye’de Eğitimde Eşitsizlik
NK UYSAL, S GELBAL
Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (4), 1195-1206, 0
2
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Matematik Hakkındaki İnanışları.
NK Uysal, Ç Haser
Ilkogretim Online 17 (2), 2018
12018
CRONBACH a VE MCDONALDS w DEĞERLERININ GERÇEK VERILERDE KARŞILAŞTIRILMASI
S Aydoğan, N Kıbrıslıoğlu Uysal, N Doğan
the Journal of Academic Social Sciences 62 (62), 468-468, 2017
2017
Öğrenci Özelliklerinin Cinsiyete Dayalı Değişen Madde Fonksiyonuna Etkisi* The Effect of Background Variables on Gender Related Differential Item Functioning
NK UYSAL, KA KABASAKAL
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 8 (4), 373-390, 2017
2017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–13