Fen, teknoloji, mühendislik ve matematik (FeTeMM) spotu geliştirme etkinliği E Baran, S Canbazoğlu-Bilici, C Mesutoğlu Journal of Inquiry Based Activities 5 (2), 60-69, 2015 | 269 | 2015 |
The effect of a guided inquiry method on pre-service teachers’ science teaching self-efficacy beliefs Z Özdilek, N Bulunuz Journal of Turkish science education 6 (2), 24-42, 2009 | 99 | 2009 |
Noise Pollution in Turkish Elementary Schools: Evaluation of Noise Pollution Awareness and Sensitivity Training. N Bulunuz International Journal of Environmental and Science Education 9 (2), 215-234, 2014 | 81 | 2014 |
Understanding of earth and space science concepts: strategies for concept‐building in elementary teacher preparation N Bulunuz, OS Jarrett School Science and Mathematics 109 (5), 276-289, 2009 | 72 | 2009 |
The effects of hands-on learning stations on building American elementary teachers’ understanding about earth and space science concepts N Bulunuz, OS Jarrett Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 6 (2), 85-99, 2010 | 68 | 2010 |
Fen öğretiminde biçimlendirici değerlendirme ve etkili uygulama örneklerinin tanıtılması M Bulunuz, N Bulunuz Journal of Turkish Science Education 10 (4), 119-135, 2013 | 67 | 2013 |
An evaluation of primary school students' views about noise levels in school N Bulunuz, M Bulunuz, AY Orbak, N Mulu, ÖF Tavşanlı International Electronic Journal of Elementary Education 9 (4), 725-740, 2017 | 64 | 2017 |
Covid-19 salgini dönemi uzaktan eğitim çalişmalari ve sonraki süreçle ilgili fen bilimleri öğretmenlerinin görüş ve önerileri N BULUNUZ Millî Eğitim 49 (1), 343-369, 2020 | 56 | 2020 |
Effects of formative assessment probes integrated in extra-curricular hands-on science: Middle school students' understanding N Bulunuz, M Bulunuz, H Peker Journal of Baltic Science Education 13 (2), 243, 2014 | 55 | 2014 |
COVID-19 salgini döneminde yürütülen uzaktan eğitim çalişmalarinin öğretmenler tarafindan değerlendirilmesi ve sonraki sürece ilişkin öneriler M Ünal, N Bulunuz Milli Eğitim Dergisi 49 (1), 343-369, 2020 | 53 | 2020 |
Clinical supervision model to improve supervisory skills of cooperating teachers and university supervisors during teaching practice E Gürsoy, N Bulunuz, Ş Baltacı-Göktalay, M Bulunuz, J Kesner, ... HU Journal of Education 1, 191-203, 2013 | 53 | 2013 |
İlkokullarda gürültü kirliliğinin düzeyi, etkileri ve kontrol edilmesine yönelik sınıf öğretmenlerinin görüşlerinin değerlendirilmesi M Bulunuz, N Bulunuz, ÖF Tavşanlı, AY Orbak, N Mutlu Kastamonu Education Journal 26 (3), 661-671, 2018 | 37 | 2018 |
Akusti̇k i̇yi̇leşti̇rme yapilmiş bi̇r okulda gürültü düzeyi̇ni̇n değerlendirilmesi M Bulunuz, N Bulunuz, JK Tuncal Eğitimde Kuram ve Uygulama 13 (4), 637-658, 2017 | 37 | 2017 |
Play in the Sandpit: A University and a Child-Care Center Collaborate in Facilitated-Action Research. O Jarrett, S French-Lee, N Bulunuz, M Bulunuz American Journal of play 3 (2), 221-237, 2010 | 33 | 2010 |
Achievement levels of middle school students in the standardized science and technology exam and formative assessment probes: A comparative study N Bulunuz, O Tavsanli, M Bulunuz, F Karagoz Journal of Education in Science Environment and Health 2 (1), 33-50, 2016 | 32 | 2016 |
Biçimlendirici değerlendirme sorusu kullanılarak lise öğrencilerine eylemsizlikle ilgili yapılan öğretimin değerlendirilmesi M Bulunuz, N Bulunuz Journal of Inquiry Based Activities 6 (2), 50-62, 2016 | 26 | 2016 |
Öğretmen eğitiminde klinik danışmanlık modeli ve mevcut uygulamaların değerlendirilmesi N Bulunuz, M Bulunuz Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 38 (38), 131-141, 2015 | 26 | 2015 |
Biçimlendirici yoklama soruları ile 7. sınıf öğrencilerinin isı ve sıcaklık konusundaki kavramsal anlama düzeylerinin belirlenmesi Z Kıryak, N Bulunuz, Ö Zeybek Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 9 (2 …, 2015 | 23 | 2015 |
Fifth-Grade Elementary School Students’ Conceptions and Misconceptions about the Fungus Kingdom∗ N Bulunuz, OS Jarrett, M BULUNUZ Journal of Turkish Science Education 5 (3), 32-46, 2008 | 21 | 2008 |
Introduction and assessment of a formative assessment strategy applied in middle school science classes: Annotated student drawings N Bulunuz International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology 7 …, 2019 | 20 | 2019 |