Göçle gelen ailelerin çocuklarının eğitim-öğrenim hakkı ve sorunları üzerine nitel bir çalışma C Topsakal, Z Merey, M Keçe Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 6 (27), 546-560, 2013 | 107 | 2013 |
İlköğretim sosyal bilgiler kazanımlarının sosyal bilimler disiplinlerine ve disiplinlerarası anlayışa uygunluğunun belirlenmesi AGM KEÇE, AGZ MEREY Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 110-139, 2011 | 95 | 2011 |
Uşak üniversitesi öğrencilerinin tarihi ve kültürel eserler hakkındaki ilgi ve farkındalıklarının incelenmesi D Erkan, MEM KEÇE Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (2), 267-285, 2011 | 62 | 2011 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları K KARATEKİN, Z MEREY, K Murat Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (1), 72-96, 2015 | 57 | 2015 |
PROSPECTIVE TEACHERS'REASONS FOR CHOOSING TEACHING AS A PROFESSION B KILCAN, K Murat, O ÇEPNİ, AÇ KILINÇ Kastamonu Education Journal 22 (1), 69-80, 2014 | 43 | 2014 |
PROSPECTIVE TEACHERS'REASONS FOR CHOOSING TEACHING AS A PROFESSION B KILCAN, K Murat, O ÇEPNİ, AÇ KILINÇ Kastamonu Education Journal 22 (1), 69-80, 2014 | 43 | 2014 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Ankara'nın Tarihi ve Kültürel Turizm Değerlerine Yönelik İlgi ve Farkındalıkları. M Keçe Journal of Kirsehir Education Faculty 16 (1), 2015 | 33 | 2015 |
Sosyal bilgiler dersinde çoklu ortam kullanımının öğrencilerin zaman kronoloji ve değişim sürekliliği algılama becerilerine etkisi B Akbaba, M Keçe, M Erdem Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 14 (2), 2012 | 31 | 2012 |
Tarihsel düşünme becerileri ile tarih okuryazarlığı becerilerinin karşılaştırılması K Murat Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi 7 (03), 108-122, 2015 | 24 | 2015 |
ÖĞRENCİLERİN TARİH OKURYAZARLIĞI DÜZEYLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER: ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE DAYALI NİTEL BİR ARAŞTIRMA B Ata, M Keçe Turkish History Education Journal 3 (2), 1-23, 2014 | 18 | 2014 |
İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE YER ALAN KAZANIMLARIN VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI KONULARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ D TONGA, MKG KILIÇOĞLU Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 171 (171), 289-308, 2013 | 18 | 2013 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN TARİH KONULARI: ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE DAYALI NİTEL BİR ARAŞTIRMA. M KEÇE Journal Of Turkish Educational Sciences 11 (4), 2013 | 17 | 2013 |
Sosyal bilgiler öğretiminde yararlanılan sınıf içi tarihi roman kullanım tekniklerinin öğrencilerin tarih okuryazarlığı düzeylerine etkisi M Keçe Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 17 | 2013 |
Demokratik katılım ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması D Erkan, K Murat Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (1), 177-207, 2015 | 15 | 2015 |
Tarih ve sosyal bilgiler öğretmen adaylarının bazı tarih kavramlarına ilişkin algılarının metaforlar yoluyla analizi M KEÇE Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (4), 143-156, 2014 | 15 | 2014 |
Problems related to the teaching of Social Studies and suggestions for solution: Teachers’ opinions based on a qualitative research M Keçe Procedia-Social and Behavioral Sciences 122, 388-392, 2014 | 14 | 2014 |
Türk atasözlerinde doğal çevre algısı ve çevre eğitimi açısından önemi U Karakuş, M Keçe Zeitschrift für die welt der Türken/Journal of World of Turks 4 (3), 131-145, 2012 | 14 | 2012 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİĞİ BİR MESLEK OLARAK SEÇME NEDENLERİ B KILCAN, K Murat, O ÇEPNİ, AÇ KILINÇ Kastamonu Eğitim Dergisi 22 (1), 69-80, 2014 | 12 | 2014 |
Öğretmen adaylarının tarihi ve kültürel eserler hakkındaki ilgi ve farkındalıklarının incelenmesi, I M Keçe, E Dinç Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 16-18, 2010 | 11 | 2010 |
A qualitative study on education rights and problems of immigrant families’ children C Topsakal, Z Merey, M Keçe The Journal of International Social Research 6 (27), 546-560, 2013 | 9 | 2013 |