Takip et
Hilal Yılmaz
Hilal Yılmaz
artvin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ DUYGUSAL ZEKA DÜZEYLERİ İLE ÜNİVERSİTE YAŞAMINA UYUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
H Yılmaz, R Zembat
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 118-136, 2019
28*2019
Examining the relationship between levels of teaching practices preschool teachers use to promote children’s self-regulated learning and their self-regulation levels
R Zembat, H Yılmaz
Educational Policy and Research, 521-531, 2018
24*2018
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ile Akademik Motivasyonları ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
R Zembat, E Akşin Yavuz, Hİ Tunçeli, H Yılmaz
Kuramsal Eğitimbilim 11 (4), 789-808, 2018
21*2018
Okul öncesi öğretmenlerinin yaratıcı düşünme eğilimleri ve sınıf yönetimleri
R Zembat, G İlçi Küsmüş, H Yılmaz
Değişen Dünyada Eğitim, 67-80, 2018
192018
Okul öncesi dönem çocuklarının mizaç özellikleri ile sosyal becerileri arasındaki ilişkinin İncelenmesi
R Zembat, H Yılmaz, G İlçi Küsmüş
Değişen Dünyada Eğitim, 43-56, 2018
18*2018
DUYGUSAL ZEKÂ VE EMPATİK EĞİLİM: OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
GU BALAT, G ÇELEBİ, H YILMAZ, T GÜMÜŞTEKİN
17*2014
Yaratıcılık ve hoşgörü: Okul öncesi öğretmen adayları üzerine bir araştırma
H Yılmaz, Y Güven
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 3 (2), 258-277, 2019
16*2019
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
R Zembat, H Yılmaz, G İlçi Küsmüş
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 5 (2), 172-186, 2019
132019
Okul Öncesi Eğitimde Doğal ve Artık Materyallerin Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşleri
R ZEMBAT, D TOSUN, NB ÇALIŞ, H YILMAZ
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 4 (1), 19-31, 2020
112020
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Sınıf: Çocukların Gözünden Değerlendirme
S İsmailoğlu, H Yılmaz
International Journal of Social Science, 387-400, 2019
82019
Okul Öncesi Duygu Düzenleme Ölçeği’nin geçerlik ve güvenirlik çalışması
H Yılmaz, R Zembat
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 5 (2), 526-551, 2021
52021
Alfa Nesli Çocuklarının Sınıflarında Teknoloji Kullanımı
S İsmailoğlu, H Yılmaz
Uluslararası Okul Yöneticileri Konferansı/ Okul Tasarımı ve Estetiği, 107-121, 2019
52019
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Oynama Eğilimlerinin Öğretmenlerinin Eğlence Eğilimleri ve Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
R Zembat, H Yılmaz
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 431-446, 2020
3*2020
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Duygu Düzenleme Becerileri ile Öğretmen-Çocuk İlişkisi Üzerine Bir Değerlendirme
H Yılmaz, R Zembat
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 42 (1), 323-358, 2023
22023
Do Preschool Teacher Candidates' Self-Efficacy Beliefs and Attitudes towards the Profession Predict Their Entrepreneurship?.
H Yilmaz, Hİ Tunçeli, EA Yavuz, R Zembat
Journal of Pedagogical Research 6 (4), 234-251, 2022
22022
Duygu Düzenleme ve Mesleki Kaygı: Okul Öncesi Öğretmen Adaylarını Değerlendirme
H YILMAZ
Ege Eğitim Dergisi 24 (3), 298-313, 2023
2023
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Okula Uyumlarının Evde Öğrenme Ortamları Açısından Değerlendirilmesi
H Yılmaz, S İsmailoğlu
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR) 10 …, 2023
2023
COVID-19 Pandemi Sürecinde Oyun Etkinlikleri: Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bakış Açısından Bir Değerlendirme
H YILMAZ, R ZEMBAT
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi 3 (Prof. Dr. Ayla OKTAY Özel Sayısı), 45-55, 2023
2023
Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Gözünden Deprem
H Yılmaz, E Arslan
Sosyal Bilimlerinde Güncel Tartışmalar 12, 1257-1269, 2023
2023
Teacher Leadership and Classroom Management: A Research on Preschool Teachers
R Zembat, H Yılmaz, Ş Değirmenci, B Çelik
International Journal of Progressive Education 19 (2), 102-117, 2023
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20