OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ DUYGUSAL ZEKA DÜZEYLERİ İLE ÜNİVERSİTE YAŞAMINA UYUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ H Yılmaz, R Zembat Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 118-136, 2019 | 28* | 2019 |
Examining the relationship between levels of teaching practices preschool teachers use to promote children’s self-regulated learning and their self-regulation levels R Zembat, H Yılmaz Educational Policy and Research, 521-531, 2018 | 24* | 2018 |
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ile Akademik Motivasyonları ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi R Zembat, E Akşin Yavuz, Hİ Tunçeli, H Yılmaz Kuramsal Eğitimbilim 11 (4), 789-808, 2018 | 21* | 2018 |
Okul öncesi öğretmenlerinin yaratıcı düşünme eğilimleri ve sınıf yönetimleri R Zembat, G İlçi Küsmüş, H Yılmaz Değişen Dünyada Eğitim, 67-80, 2018 | 19 | 2018 |
Okul öncesi dönem çocuklarının mizaç özellikleri ile sosyal becerileri arasındaki ilişkinin İncelenmesi R Zembat, H Yılmaz, G İlçi Küsmüş Değişen Dünyada Eğitim, 43-56, 2018 | 18* | 2018 |
DUYGUSAL ZEKÂ VE EMPATİK EĞİLİM: OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA GU BALAT, G ÇELEBİ, H YILMAZ, T GÜMÜŞTEKİN | 17* | 2014 |
Yaratıcılık ve hoşgörü: Okul öncesi öğretmen adayları üzerine bir araştırma H Yılmaz, Y Güven Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 3 (2), 258-277, 2019 | 16* | 2019 |
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi R Zembat, H Yılmaz, G İlçi Küsmüş Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 5 (2), 172-186, 2019 | 13 | 2019 |
Okul Öncesi Eğitimde Doğal ve Artık Materyallerin Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşleri R ZEMBAT, D TOSUN, NB ÇALIŞ, H YILMAZ Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 4 (1), 19-31, 2020 | 11 | 2020 |
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Sınıf: Çocukların Gözünden Değerlendirme S İsmailoğlu, H Yılmaz International Journal of Social Science, 387-400, 2019 | 8 | 2019 |
Okul Öncesi Duygu Düzenleme Ölçeği’nin geçerlik ve güvenirlik çalışması H Yılmaz, R Zembat Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 5 (2), 526-551, 2021 | 5 | 2021 |
Alfa Nesli Çocuklarının Sınıflarında Teknoloji Kullanımı S İsmailoğlu, H Yılmaz Uluslararası Okul Yöneticileri Konferansı/ Okul Tasarımı ve Estetiği, 107-121, 2019 | 5 | 2019 |
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Oynama Eğilimlerinin Öğretmenlerinin Eğlence Eğilimleri ve Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi R Zembat, H Yılmaz Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 431-446, 2020 | 3* | 2020 |
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Duygu Düzenleme Becerileri ile Öğretmen-Çocuk İlişkisi Üzerine Bir Değerlendirme H Yılmaz, R Zembat Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 42 (1), 323-358, 2023 | 2 | 2023 |
Do Preschool Teacher Candidates' Self-Efficacy Beliefs and Attitudes towards the Profession Predict Their Entrepreneurship?. H Yilmaz, Hİ Tunçeli, EA Yavuz, R Zembat Journal of Pedagogical Research 6 (4), 234-251, 2022 | 2 | 2022 |
Duygu Düzenleme ve Mesleki Kaygı: Okul Öncesi Öğretmen Adaylarını Değerlendirme H YILMAZ Ege Eğitim Dergisi 24 (3), 298-313, 2023 | | 2023 |
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Okula Uyumlarının Evde Öğrenme Ortamları Açısından Değerlendirilmesi H Yılmaz, S İsmailoğlu International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR) 10 …, 2023 | | 2023 |
COVID-19 Pandemi Sürecinde Oyun Etkinlikleri: Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bakış Açısından Bir Değerlendirme H YILMAZ, R ZEMBAT Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi 3 (Prof. Dr. Ayla OKTAY Özel Sayısı), 45-55, 2023 | | 2023 |
Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Gözünden Deprem H Yılmaz, E Arslan Sosyal Bilimlerinde Güncel Tartışmalar 12, 1257-1269, 2023 | | 2023 |
Teacher Leadership and Classroom Management: A Research on Preschool Teachers R Zembat, H Yılmaz, Ş Değirmenci, B Çelik International Journal of Progressive Education 19 (2), 102-117, 2023 | | 2023 |