Follow
Fatih AYDIN
Fatih AYDIN
Fen Bilgisi Eğitimi, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
Verified email at ibu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Utility of Concept Cartoons in Diagnosing and Overcoming Misconceptions Related to Photosynthesis.
F Ekici, E Ekici, F Aydin
International Journal of Environmental and Science Education 2 (4), 111-124, 2007
2392007
Öğretmenlerin alternatif ölçme değerlendirme konusundaki düşünceleri ve uyguladıkları
F Aydın
XIV. ulusal eğitim bilimleri kongresi 1, 775-779, 2005
922005
Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin sera gazları ve global ısınma ile ilgili anlama düzeyleri ve hatalı kavramları
M Bahar, F Aydın
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, 2002
892002
FEN BİLGİSİ DERSLERİNDE BENZEŞİMLERİN ANALOJİ KULLANILABİLİRLİĞİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ VE ÖRNEKLERİ
E Ekici, F Ekici, F Aydın
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 95-113, 2007
762007
Okulöncesi dönem fen eğitiminde fen ve doğa köşesinin kullanımına yönelik bir inceleme
B Parlakyıldız, F Aydın
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 6-9, 2004
712004
Ortaokul öğrencilerinin teknoloji kavramına ilişkin algılarının metafor analizi.[Metaphor analysis of secondary school students‟ perceptions related to technology concept]
S Karaçam, F Aydın
Gaziantep University Journal of Social Sciences 13 (2), 545-572, 2014
682014
Fen ders kitaplarında sunulan bilim insanlarının basmakalıp bilim insanı imajı açısından değerlendirilmesi
S Karaçam, F Aydın, A Digilli
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 33 (2), 606-627, 2014
632014
An Investigation Of Pre-Service Science Teachers' Cognitive Structures and Ideas About The Nature Of Technology.
F Aydin, MF Taşar
Journal of Kirsehir Education Faculty 11 (4), 2010
58*2010
1992-2011 yılları arasında çevre eğitimi ile ilgili yayımlanan yüksek lisans ve doktora tezlerindeki genel yönelimlerin belirlenmesi
Ş Yılmaz, F Aydın, M Bahar
Adıyaman Üniversitesi, 2015
522015
Teknolojinin doğasına yönelik fen bilgisi öğretmen adaylarının görüşlerinin ve kavramlarının gelişimi ve öğretimde ikilemlerin etkililiği
F Aydın
Yayımlanmamış doktora tezi Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2009
442009
Teknoloji okuryazarlığı: tarihsel bir betimleme
F Aydın, Y Silik
Aksaray Üniversitesi, 2018
342018
Öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumları: Ölçek geliştirme çalışması
F Aydın, FN Karaa
Journal of Turkish Science Education, 2013
342013
Öğretmen adaylarının yaratıcılık düzeyleri
E Serap, A Salih, F AYDIN, M Bahar, S Durmuş, M Polat, H Yaman
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2 (9 …, 2004
322004
İlköğretim 6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin teknolojiye yönelik düşüncelerinin çizimle belirlenmesi
F Aydın
International Conference on New Trends in Education and Their Implications …, 2011
302011
Genel fizik laboratuvarındaki öğrencilerin fiziğe karşı öz-yeterliliklerine animasyon ve simulasyonun etkisi
D Yener, F Aydın, N Köklü
282012
Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojiye ilişkin görüşleri
FN Karaa
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
21*2014
Fen ve teknoloji öğretim programlarinin teknoloji okuryazarliği boyutlari açisindan incelenmesi: Boylamsal bir çalişma
E Erdaş, P Aksüt, F Aydın
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (2), 132-146, 2015
192015
Metaphor analysis of secondary school students’ perceptions related to technology concept
S Karaçam, F Aydın
Gaziantep University Journal of Social Sciences 13 (2), 545-572, 2014
172014
Fen ve teknoloji laboratuar uygulamaları 1-2 (3. Baskı)
F Aydın, H Bertiz, M Bahar, M Polat
Pegem A Yayıncılık, 2013
162013
Dijital okuryazarlık ve teknoloji okuryazarlığı: karşılaştırmalı bir inceleme
Y Silik, F Aydın
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (4), 17-34, 2021
152021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20