Follow
Leyla Özer
Leyla Özer
Verified email at hacettepe.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
The influence of hedonic motives and browsing on impulse buying
B GÜLTEKİN, L ÖZER
Journal of Economics and Behavioral Studies 4 (3), 180-189, 2012
2282012
Pre-and post-purchase stage in impulse buying: The role of mood and satisfaction
L Ozer, B Gultekin
Journal of retailing and consumer services 22, 71-76, 2015
1762015
MÜŞTERİ TATMİNİNE YÖNELİK LİTERATÜRDEKİ KURAMSAL TARTIŞMALAR
LŞ Özer
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 17 (2 …, 1999
1091999
Hizmet sektöründe tüketicilerin algıladıkları riskler: hava yolları sektöründe bir araştırma
L ÖZER, S GÜLPINAR
Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi, 49-65, 2005
752005
Genişletilmiş planlanmış davranış teorisi kapsamında yeşil yıldızlı otelleri tekrar ziyaret etme niyeti
L ÖZER, Ü Kement, B Gültekin
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 33 (4 …, 2015
642015
The logistics service providers during the COVID-19 pandemic: The prominence and the cause-effect structure of uncertainties and risks
B Gultekin, S Demir, MA Gunduz, F Cura, L Ozer
Computers & Industrial Engineering 165, 107950, 2022
602022
HİZMET SATIN ALMA SÜRECİNDE KULAKTAN KULAĞA İLETİŞİMİN ETKİSİ
L ÖZER, P ANTEPLİOĞLU
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 23 (1 …, 2005
572005
The association between perceived value and patient loyalty in public university hospitals in Turkey
L Özer, P Başgöze, A Karahan
Total Quality Management & Business Excellence 28 (7-8), 782-800, 2017
492017
Assessing perceived risk and perceived value in the hotel industry: an integrated approach
T Şen Küpeli, L Özer
Anatolia 31 (1), 111-130, 2020
312020
Effects of Brand Credibility on Technology Acceptance Model Adaption of the Model to the Purchase Intention
P BAŞGÖZE, L ÖZER
International Journal of Humanities and Social Science 2 (20), 292-298, 2012
232012
Satınalma sonrası tatminsizlik durumundaki tepkiler: Türkiye ve Azerbaycan'da bir araştırma
L ÖZER, A Ergeneli, V Hamidli
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 21 (1), 121-127, 2010
232010
Hizmet Sektöründe Müşteri Tatmini “Rusya Federasyonu Vatandaşlarının Türkiye’ye Seyahatlerine İlişkin Algılanan Hizmet Kalitesi ve Müşteri Tatmini Ölçümü”
L Özer
Yayınlanmamış Doktora Tezi, Hacettepe Üniversitesi, SBE, 1998
231998
Hizmet pazarlaması güncel konular ve yaklaşımlar
L Özer, Ş KAZANCI, S YILMAZEL, T ŞEN KÜPELİ, D Kuş Demiray, ...
DETAY YAYINCILIK, 2016
212016
Gender Effect on Brand Credibility and Purchase Relation Does BC Vary Among Different Brands
P Başgöze, L Özer
International Journal of Arts and Commerce 1 (5), 2012
152012
Bankacılık Sektöründe Müşteri Değerinin Marka Algıları ve Müşteri Sadakati Çerçevesinde İncelenmesi
L ÖZER, B BURUL, B Gültekin
Sosyoekonomi 19 (1), 295-315, 2013
142013
PAZARLAMA ANLAYIŞLARI İLE İLİŞKİ PAZARLAMASI UYGULAMALARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
LŞ Özer, N Yücel
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 22 (2 …, 2004
102004
İnsan Kaynakları Etkililiği Açısından İşgörenlere Yönelik Halkla İlişkiler Faaliyetlerine KKTC Konaklama İşletmeleri Yöneticilerinin Bakış Açısı
L ÖZER, ÇAM Fatma Çağla
DAÜ Turizm Araştırmaları Dergisi 3 (1), 2002
102002
Hizmet Sektöründe Müşteri Tatmini Rusya Federasyonu Vatandaşlarının Türkiye ye Seyahatlerine İlişkin Algılanan Hizmet Kalitesi ve Müşteri Tatmini Ölçümü
D AYHAN, L ÖZER
101999
Store image’s influence on perceived quality of store brands and store brand purchasing behavior
B Gültekin, L Özer
Mediterranean Journal of Social Sciences 3 (6), 189-195, 2012
72012
İnternet bankacılığında banka değiştirme niyetini etkileyen faktörler
L Özer, FG Bozkurt, AE Sertoğlu
İşletme Araştırmaları Dergisi 4 (4), 141-156, 2012
72012
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20