Çocuk oyun alanlarinin biçimsel özellikleri açisindan değerlendirilmesi (Konya İli Örneği) G Duman, N Koçak Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 11 (1), 64-81, 2013 | 91 | 2013 |
Anne babaların çocuk istismarıyla ilgili tutumlarının incelenmesi H Yalçın, N Koçak, G Duman Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi …, 2014 | 50 | 2014 |
TÜRKİYE VE AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ’NDE ANASINIFINA DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN OYUN DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ G DUMAN, ZF TEMEL Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 1 (1), 279-298, 2011 | 40 | 2011 |
Okul öncesi eğitimde beden eğitimi ve oyun G DUMAN Eğiten Kitap, 2015 | 37 | 2015 |
Anaokulu kaynaştırma sınıfında yer alan özel gereksinimli bir çocuğun sosyal oyun ve sosyal iletişim özellikleri G Duman, N Koçak Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 2 (3), 99-108, 2016 | 35 | 2016 |
Turkish preschool staff's opinions about hormones, additives and genetically modified foods BC Ozer, G Duman, B Cabuk Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1734-1743, 2009 | 27 | 2009 |
Türkiye ve Amerikada anasınıfına devam eden çocukların oyun davranışlarının incelenmesikültürler arası bir çalışma G Duman | 23 | 2010 |
EVALUATING PRACTICUM EXPERIENCES OF EARLY CHİLDHOOD EDUCATION PROGRAM FROM STUDENTS’PERSPECTIVE G Duman Kastamonu Education Journal 21 (4), 1661-1674, 2013 | 15 | 2013 |
Okul öncesi eğitimde uygulanan hareket etkinlik planlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi Ö Purtaş, G Duman Turkish Journal of Primary Education 2 (1), 11-29, 2017 | 13 | 2017 |
Hareket eğitimine giriş G DUMAN Hedef CS, 2015 | 13 | 2015 |
Hareketli oyun eğitim programının okul öncesi kaynaştırma eğitimi alan ortopedik engelli çocukların kaba motor becerilerine etkisinin incelenmesi T Kanmaz Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017 | 11 | 2017 |
Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi ve MEB Mobil Anaokulu Projesi’nin Birlikte Yürütülmesi İle Çocukların Gelişimlerinin Desteklenmesi: Peçenek Köyü Örneği G Haktanır, E Akgün, G Karaman, G Duman Kastamonu Eğitim Dergisi 21 (1), 69-82, 2013 | 11 | 2013 |
TEMEL MOTOR BECERİLER KAZANDIRMA EĞİTİM PROGRAMININ ANALİZİ G DUMAN Turkish Journal of Primary Education 4 (2), 112-120, 2019 | 10 | 2019 |
Analyzing the embedded learning-based movement education program’s effects on preschool children’s visual-motor coordination and self-regulation. F ÖZKÜR, G DUMAN Journal of Education and Learning 8 (5), 2019 | 9 | 2019 |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN SANAT ETKİNLİKLERİNE KARŞI GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ G Duman Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (1), 2014 | 7 | 2014 |
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARINA YÖNELİK HAREKET ETKİNLİĞİ PARKURLARININ İNCELENMESİ Ö PURTAŞ, G DUMAN Social sciences studies journal 3 (10), 2017 | 6 | 2017 |
Sağlık ve sosyal alan lisans birinci sınıf öğrencilerinin iletişim ve empatik becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi H DERE ÇİFTÇİ, N KOÇAK, G DUMAN Cumhuriyet International Journal Of Education 4 (1), 2015 | 6 | 2015 |
Pre-service preschool teachers’ self competency evaluation of challenging play behaviors G Duman Educational Research and Reviews 8 (24), 2313-2316, 2013 | 6 | 2013 |
Implementing circle time activities into Turkish national preschool program G Duman Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1730-1733, 2009 | 6 | 2009 |
The examination of movement activity plans applied in early childhood education in terms of various variables Ö PURTAŞ, G DUMAN Turkish Journal of Primary Education 2 (1), 2017 | 5 | 2017 |