Bir yazgı olarak kaygı E Çiftçi ETHOS: Felsefe ve Toplumsal Bilimlerde Diyaloglar 6 (2), 12-18, 2013 | 5 | 2013 |
Augustinus’ un zaman anlayışı E Çiftçi Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi 8 (2), 313-319, 2018 | 4 | 2018 |
Nietzsche’nin Hınç Çözümlemesi ve Hümanist Psikoterapi. E Çiftçi Beytulhikme: An International Journal of Philosophy 6 (1), 2016 | 4 | 2016 |
Temsilden kullanıma: Resim kuramının evrimi E Çiftçi Kaygı. Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi 12, 47-56, 2009 | 3 | 2009 |
Aşka Övgü E Çiftçi ETHOS: Felsefe ve Toplumsal Bilimlerde Diyaloglar Dergisi, 1-8, 2011 | 1 | 2011 |
Frankfurt okulunda felsefe kavramı AE Çiftçi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2000 | 1 | 2000 |
YANLIŞTAKİ DOĞRU: SPİNOZA’NIN AFFECTİO’SU E ÇİFTÇİ FLSF Felsefe ve Sosyal Bilimler Dergisi, 265-276, 2017 | | 2017 |
Felsefe Diyalogları E Yağanak | | 2016 |
SOKRATES’İN YASASI E Çiftçi ETHOS 3, 4, 2009 | | 2009 |
Sokrates’ in YasasiThe Law Of Socrates E ÇİftÇİ | | 2009 |
Öznenin Öncesi: Var E Çiftçi | | 2008 |
ETİK DENEYİMİNİN KÖKENİ: YÜZYÜZE E ÇİFTÇİ Felsefe Dünyası, 154-159, 2007 | | 2007 |
The possibility of an ethical transcendental philosophy in levinas AE Çiftçi Middle East Technical University, 2005 | | 2005 |