Suriyeli misafir öğrencilere Türkçe öğretimi projesi üzerine bir değerlendirme KK Büyükikiz, Ö Çangal Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 5 (3), 2016 | 113 | 2016 |
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Bosna Hersekli Öğrencilerin Konuşma Kaygıları E Boylu, Ö Çangal Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi 4 (1), 349-368, 2015 | 103* | 2015 |
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Dil İhtiyaç Analizi: İran Örneği E Boylu, Ç Önder International Journal of Language Academy 2 (4), 127-151, 2014 | 64* | 2014 |
Yabancılara Türkçe öğretiminde kültür taşıyıcısı olarak türküler Ö Çangal Gazi Üniversitesi Türkçe Araştırmaları Akademik Öğrenci Dergisi 2 (2), 9-20, 2012 | 63 | 2012 |
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Dil İhtiyaç Analizi Bosna Hersek Örneği N Çalışkan Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 2013 | 62 | 2013 |
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Dil İhtiyaç Analizi: Bosna-Hersek Örneği Ö Çangal Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans …, 2013 | 59* | 2013 |
Türkçenin yabancı dil olarak uzaktan öğretimine ilişkin öğrenici ve öğretici görüşleri H Güngör, Ö Çangal, T DEMİR Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (3), 1163-1191, 2020 | 45 | 2020 |
Yabancılara Türkçe öğretiminde iş Türkçesi öğretim programı, ders kitabı ve terimler sözlüğü denemesi: bankacılık örneği F Temizyürek, Ö Çangal, S Yörüsün Zeitschrift für die Welt der Türken/Journal of World of Turks 7 (2), 87-111, 2015 | 32 | 2015 |
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Alanında Görev Yapacak Öğretmenlerin Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Bir Öneri Erol Barın, Önder Çangal, Umut Başar International Journal of Language Academy 5 (7), 81-98, 2017 | 24 | 2017 |
Türkçe öğrenen İranlılar için turizm Türkçesi öğretim programı, terimler sözlüğü ve konuşma kılavuzu denemesi Ö Çangal, U Başar Turkish Studies 11 (3), 707-734, 2016 | 22 | 2016 |
Yabancılara Türkçe öğretiminde sosyal medya kullanımının yazma becerisine etkisi Ö Çangal Hacettepe Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü, 2020 | 13 | 2020 |
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMININ YAZMA BECERİSİNE ETKİSİNE YÖNELİK ÖĞRENİCİ GÖRÜŞLERİ Ö Çangal Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, 52-61, 2020 | 13 | 2020 |
Bosna-Hersek’te Türkçe öğretimi, karşılaşılan güçlükler ve çözüm önerileri Ö Çangal, A Hattatioğlu Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde yöntem ve uygulamalar içinde, 71-112, 2016 | 12 | 2016 |
Yabancılara Türkçe öğretiminde etkin katılımlı ders dışı etkinliklerin öğrenci motivasyonuna etkisi M Saydam, Ö Çangal Journal of Theoretical Educational Science 11 (2), 342-356, 2018 | 11 | 2018 |
Özel Amaçlı Türkçe Öğretimi Ders Kitabı Önerisi: Bankacılık Türkçesi Önder Çangal, Serdar Yörüsün Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi TEKE 6 (4), 2669-2693, 2017 | 11* | 2017 |
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Ad Durum Eklerinin Yan İşlevlerinin Öğretilmesi Ö ÇANGAL, U BAŞAR 21. Yüzyılda Eğitim Ve Toplum Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Araştırmalar …, 2018 | 10 | 2018 |
Dil öğretiminde YouTube’un kullanımı: Yabancılara Türkçe öğretenlerin deneyimleri ve bakış açıları Ö ÇANGAL RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 63-80, 2021 | 8 | 2021 |
Analysis of the attitudes of the instructors towards the use of technology in teaching turkish as a foreign language U Başar, Ö Çangal International Online Journal of Educational Sciences 13 (1), 18-32, 2021 | 5 | 2021 |
BOSNA HERSEKLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE ÖĞRENME AMACI, TUTUMU VE ÖĞRENME BECERİLERİ H KARATAY, H GÜNGÖR, Ö ÇANGAL Kesit Akademi Dergisi, 18-31, 2018 | 5 | 2018 |
The Language Needs Analysis of Turkish Learners in Kazakhstan: An Example of International Hoca Ahmet Turkish-Kazakh University H Adıyaman, Ö Çangal, H Yazıci, Muhammet 1st International Symposium of Teaching Turkish as a Foreign Language, 79-90, 2016 | 5* | 2016 |