Follow
demet tiryaki
Title
Cited by
Cited by
Year
Zihinsel yetersizliği olan öğrencilere tam saatleri ayırt etme becerisinin öğretiminde doğrudan öğretim modelinin etkililiği
S Tufan, D Tiryaki, B Arslantekin
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 21 (4 …, 2020
62020
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Okuma Hatalarının İncelenmesi
D Tiryaki, B Altunay
Ana Dili Eğitimi Dergisi 12 (2), 461-484, 2024
2024
ZİHİNSEL YETERSİZLİKTEN ETKİLENMİŞ ÖĞRENCİLERE TAM SAATLERİ AYIRT ETME BECERİSİNİN ÖĞRETİMİNDE DOĞRUDAN ÖĞRETİM MODELİNİN ETKİLİLİĞİ
S TUFAN, D TİRYAKİ, B ARSLANTEKİN
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–3