Takip et
Handan Özdemir Ozdemir HÖA H ÖZDEMİR Hozdemir HOzdemir HO AKBAY
Handan Özdemir Ozdemir HÖA H ÖZDEMİR Hozdemir HOzdemir HO AKBAY
Ostim Teknik Üniversitesi
ostimteknik.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Consumers' Purchase Intentions for Foreign Products: An Empirical Research Study in Istanbul, Turkey
AE Ergin, H Akbay Özdemir
International Business and Economics Research Journal 9 (10), 115-122, 2010
662010
Giyim ve Gıda Ürünleri Kategorilerinde Tüketicilerin Plansız Satın Alma Davranışları Üzerine Bir Araştırma
HÖA Elif AKAGÜN ERGİN
Afyon Kocatepe Üniversitesi, İİBF Dergisi 13 (2), 275-292, 2011
49*2011
Brand loyalty in the cosmetics industry: A field study on Turkish womens brand loyalty among cosmetics products
EA Ergin, H Ozdemir, N Parilti
Journal of Business & Economics Research (JBER) 3 (5), 2005
402005
Factors influencing young consumers’ preferences of domestic and international fast food brands
EA Ergin, HÖ Akbay
Internation marketing trends Conference, 2014
262014
An Empirical Investigation of Turkish Consumers’ Online Shopping Patterns
AE Ergin, H Akbay Özdemir
Journal of Global Business and Technology 4 (2), 54-59, 2008
212008
Insights into Consumer Preference of Foreign Brand Names: Reality or Myth?”
AE Ergin, H Özdemir, B Özsaçmacı
International Journal of Marketing Studies 6 (4), 157-164, 2014
192014
The Effect of Brand Associations: A Field Study on Turkish Consumers
AE Ergin, H Özdemir, B Özsaçmacı
International Business & Economics Research Journal 5 (8), 65-74, 2006
182006
Advertising Ethics: A Field Study on Turkish Consumers
H Ergin, Akagün Elif, Akbay Özdemir
Journal of Applied Business Research 23 (4), 17-26., 2007
17*2007
Müşteri Affeder mi? (Zincir Süpermarketlerde Hizmet Hataları Ve Telafileri Üzerine Nitel Bir Araştırma)
MSA Handan ÖZDEMİR
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi 54 (1), 549-564, 2019
13*2019
ÜRÜN GERİ ÇAĞIRMA TÜKETİCİLERİ NASIL ETKİLER? MARKA İMAJI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
H ÖZDEMİR
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi 53 (3), 1198-1208, 2018
6*2018
Çevre Dostu Ambalajlı Ürün Özelliklerinin Tüketici Tutum ve Satın Alma Niyetine Etkisi (Effect of Eco-Friendly Packaged Product Properties on Consumer Attitudes and Purchase …
B ÖZSAÇMACI, H ÖZDEMİR
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH-TURK 12 (3), 2682 …, 2020
5*2020
Do Young Consumers Abandon Ship after a Celebrity Endorsement Scandal? Evidence from an Emerging Market
HÖ Elif AKAGÜN ERGİN
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi 54 (1), 41-52, 2019
4*2019
The Effects of Single vs. Multiple Celebrity Endorsements towards Consumers' Purchase Intentions
EA Ergin, HO Akbay
Cankaya University, 2010
42010
Exploring Demand toward Celebrity Memorabilia: Do Celebrities Never Really Die?
HÖ Elif Akagün ERGİN
International Journal of Marketing Studies 8 (6), 45-51, 2016
32016
Milli ve Kültürel Değerlerin Marka Tercihine Etkisi: Televizyon Reklamları Üzerine Bir Araştırma
H Özdemir, EA Ergin, MS Avci
Third Sector Social Economic Review 56 (2), 1167-1189, 2021
22021
Consumer Preferences for Fast Food Brands: Evidence from an Emerging Country
EAE Handan ÖZDEMİR
Journal of Marketing Development and Competitiveness 11 (3), 109-122, 2017
22017
Yıldız Gücü (Star Power): Yıldız Sporcular Y Kuşağı Tüketicilerinin Tüketim Kararlarını Etkiler Mi?
H Özdemir, EA Ergin, MS Avcı
İşletme Araştırmaları Dergisi 13 (2), 1751-1763, 2021
12021
“Dönüştürücü Tüketici Araştırması”
H ÖZDEMİR
Pazarlama Araştırmaları-I, 33-44, 2019
12019
The Angry Customers: A Reflection on Apparel Retailers in Turkey
AE Ergin, H Özdemir, B Özsaçmacı
International Journal of Marketing Studies 7 (2), 84-89, 2015
12015
Satın Alma Eğilim ve Davranışlarında Rol Modellerin Etkisi
AE Ergin, ÖH Akbay, B Özsaçmacı
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi 47 (1), 58-68, 2012
1*2012
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20