Takip et
Tuba Demircioğlu
Tuba Demircioğlu
cu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Investigating the effect of argument-driven inquiry in laboratory instruction.
T Demircioglu, S Ucar
Educational Sciences: Theory and Practice 15 (1), 267-283, 2015
2192015
The Effect of Argument-driven Inquiry on pre-service science teachers' attitudes and argumentation skills
T Demircioğlu, S Ucar
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 5035-5039, 2012
1182012
Akkuyu Nükleer Santrali Konusunda Üretilen Yazılı Argümanların İncelenmesi.
T DEMİRCİOĞLU, S UÇAR
Ilkogretim Online 13 (4), 2014
812014
Changes in preservice teacher attitudes toward astronomy within a semester-long astronomy instruction and four-year-long teacher training programme
S Ucar, T Demircioglu
Journal of Science Education and Technology 20, 65-73, 2011
672011
Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının laboratuvar eğitiminde argüman temelli sorgulamanın etkisinin incelenmesi
T Demircioğlu
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011
522011
ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK BİLİMİN DOĞASI KONULU DİSİPLİNLER ARASI ÖĞRETİM PROGRAMI GELİŞTİRMEYE İLİŞKİN BİR İHTİYAÇ ANALİZİ ÇALIŞMASI.
A Doğanay, T Demircioğlu, M YEŞİLPINAR
Electronic Turkish Studies 9 (5), 2014
332014
Investigation of written arguments about Akkuyu Nuclear Power plant
T Demircioğlu, S Uçar
Elementary Education Online 13 (4), 1373-1386, 2014
312014
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ YENİLİKÇİLİK DÜZEYLERİNİN AVRUPA BİRLİĞİ HAYAT BOYU ÖĞRENME PROJELERİNE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
T Demircioğlu, GY KONOKMAN, C Akay
Electronic Journal of Social Sciences 15 (59), 2016
212016
Developing students’ critical thinking skills and argumentation abilities through augmented reality–based argumentation activities in science classes
T Demircioglu, M Karakus, S Ucar
Science & Education 32 (4), 1165-1195, 2023
172023
Ortaokul Öğrencilerinin Geometrik Cisimler ve Hacim Ölçme Konusuna Yönelik Yazılı Argümantasyon Becerilerinin İncelenmesi.
YG Demirel Tuba, Somyürek Atasoy Sibel
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 191-211, 2017
14*2017
Investigate the effect of argumentation-promoted interactive simulation applications on students’ argumentation levels, academic achievements, and entrepreneurship skills in …
GM Canoz, S Ucar, T Demircioglu
Thinking Skills and Creativity 45, 101106, 2022
92022
The Impact of Augmented Reality-Based Argumentation Activities on Middle School Students’ Academic Achievement and Motivation in Science Classes
T Demircioglu, M Karakus, S Ucar
Education Quarterly Reviews 5 (2), 2022
92022
Development of preservice teachers’ understanding of the nature of science through an interdisciplinary curriculum: A case study.
DA Yeşilpınar Uyar Melis, Demirel Tuba
Journal of Baltic Science Education 17 (4), 728, 2018
92018
Investigating the effect of argument-driven inquiry in laboratory instruction. Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri, 15 (1), 267–283
T Demircioglu, S Ucar
82015
Argüman-temelli sorgulama yönteminin fen ve teknoloji öğretmen adaylarının akademik başarısına ve bilimsel işlem becerilerine etkisinin incelenmesi
T Demircioğlu, S Uçar
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’nde Sunulan Bildiri …, 2012
62012
Picturing pre-service and in-service teachers’ views about scientists and science teaching
S Uçar, İ Eti, T Demircioğlu, Y Aktaş Arnas
International Journal of Early Years Education 31 (3), 773-789, 2023
52023
The Effect of Online Argumentation in Open-Ended Physics Experiments on Academic Achievement and the Change in Argumentation Abilities.
T Demircioglu
International Journal of Curriculum and Instruction 14 (2), 1561-1577, 2022
52022
A need assessment study for an interdisciplinary curriculum about nature of science for prospective elementary teachers
A Doğanay, T Demircioğlu, M Yeşilpınar
Turkish Studies 9 (5), 777-798, 2014
52014
Bir bilim şenliğine katılan ortaokul öğrencilerinin bilim insanlarına yönelik algıları ve bilim şenliğinin farklı grup katılımcılara göre değerlendirilmesi
T Demircioğlu
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 1 (2), 186-197, 2022
12022
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ AVRUPA BİRLİĞİ HAYAT BOYU ÖĞRENME PROJELERİNE BAKIŞI THE EDUCATION FACULTY ACADEMICIANS’VIEWS ON THE EUROPEAN UNION LIFELONG LEARNING …
GY KONOKMAN, C AKAY, T DEMİRCİOĞLU
12015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20