Programlama öğretiminde karşılaşılan zorluklara yönelik öğretmen görüşleri ve çözüm önerileri H Cevahir, M Özdemir Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu içinde 24, 26, 2017 | 46 | 2017 |
The effect of animation-based worked examples supported with augmented reality on the academic achievement, attitude and motivation of students towards learning programming H Cevahir, M Özdemir, MH Baturay Participatory Educational Research 9 (3), 226-247, 2022 | 34 | 2022 |
Mobile learning researches towards individuals with disabilities: A content analysis between 2005 and 2015 H CEVAHİR, M Özdemir Istanbul Journal of Open and Distance Education 1 (2), 2015 | 18 | 2015 |
Çevrimiçi Öğrenme Motivasyon Ölçeği’nin Türkçe'ye Uyarlanması: Geçerlik ve G Çalışması, D ÖZBAŞI, H CEVAHIR, M ÖZDEMIR Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 352-368, 2018 | 17* | 2018 |
Algoritmik düşünme yeterliliği ile problem çözme becerisi arasındaki ilişkinin incelenmesi: Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi örneği Ü DEMİR, H CEVAHİR Kastamonu Eğitim Dergisi 28 (4), 1610-1619, 2020 | 10 | 2020 |
Çalışılmış örnekler ile programlama öğretiminde geleneksel öğretim materyali ile artırılmış gerçeklik destekli animasyonlu öğretim materyalinin etkisinin karşılaştırılması H Cevahir Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Çanakkale, 2017 | 4 | 2017 |
Çevrimiçi Öğrenme Motivasyon Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik D ÖZBAŞI, H CEVAHİR, M ÖZDEMİR Journal of Education 8 (2), 2018 | | 2018 |
Sanal Gerçeklik Teknolojisi ile Hazırlanmış Bir Algoritma Öğrenme Uygulamasının Kullanılabilirliğine Yönelik Öğrenci Görüşleri D Demir, H Cevahir, M Özdemir 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 35-45, 2017 | | 2017 |