Takip et
Doç. Dr. Gökhan KAYILI
Doç. Dr. Gökhan KAYILI
Assoc. Prof. Dr. at Selcuk University, Faculty of Health Sciences, Department of Child Development
selcuk.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Okul öncesi öğretmenliği okul uygulamalarında yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri (ss. 128-152)
Z SEÇER, N ÇELİKÖZ, AGG KAYILI
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 128-152, 2010
1412010
Examination of the Effects of the Montessori Method on Preschool Children's Readiness to Primary Education.
G Kayili, R Ari
Educational Sciences: Theory and Practice 11 (4), 2104-2109, 2011
1192011
Montessori yönteminin anaokulu çocuklarının ilköğretime hazır bulunuşluklarına etkisinin incelenmesi
G Kayili
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010
962010
MONTESSORİ EĞİTİMİ ALAN VE ALMAYAN ANAOKULU ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BECERİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
S Koçyiğit, G KAYILI
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 511-516, 2008
952008
Social skills and problem behaviours of children with different cognitive styles who attend preschool education
Z Seçer, N Çeliköz, S Koçyiğit, F Seçer, G Kayılı
Journal of psychologists and counsellors in schools 20 (1), 91-98, 2010
882010
Montessori yönteminin beş-altı yaş çocuklarının alıcı dil gelişimine etkisinin incelenmesi
G Kayılı, S Koçyiğit, F Erbay
Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi 26, 347-355, 2009
882009
The Effect of Montessori Method Supported by Social Skills Training Program on Turkish Kindergarten Children’s Skills of Understanding Feelings and Social Problem Solving
G Kayılı, R Arı
Journal of Education and Training Studies 4 (12), 81-91, 2016
83*2016
Determination of word knowledge and comprehension levels in normal developing and learning disorder children
SSY Doğru, E Alabay, G Kayılı
Elementary Education Online 9 (3), 2010
51*2010
The effect of Montessori Method on cognitive tempo of Kindergarten children
G Kayılı
Early Child Development and Care, 2018
502018
Kaynaştırma eğitimi dersinin okul öncesi öğretmeni adaylarının kaynaştırmaya ilişkin görüşlerine etkisi
G Kayılı, S Koçyiğit, SSY Doğru, S Çiftçi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (20), 48-65, 2010
492010
Montessori Yönteminin beş-altı yaş çocuklarının dikkat toplama becerilerine etkisinin incelenmesi
S Koçyiğit, G Kayılı, F Erbay
Çağdaş Eğitim Dergisi 372, 16-21, 2010
432010
Examining School Readiness of Preschool Children with Different Cognitive Style
S Koçyiğit, G Kayılı
Education and Science 39 (175), 14-26, 2014
32*2014
Wally Sosyal Problem Çözme Testi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
G Kayılı, R Arı
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (3), 51-60, 2015
312015
AİLESİNDE ENGELLİ BİREY BULUNAN OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ SOSYAL BECERİLERİ VE PROBLEM DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
S DOĞRU, G KAYILI, E Alabay, Ö Kuşçu, A SARIKAYA
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 219-236, 2013
282013
Examination of Social Competence and School Adjustment of Primary School Children Who Had Pre-School Education with The Montessori Method.
G Kayılı, Ö Kuşcu
Journal of Teaching and Education 1 (2), 399-405, 2012
172012
The effects of Orff-based attention-enhancing musiceducation programme on impulsive preschool children’s cognitive tempo
G Kayılı, Ö Kuşcu
Early Child Development and Care, 2020
142020
Examination of the Effects of Computer Assisted Preschool Educational Activities on Children’s Intuitive Mathematical Ability.
FÜ YILDIZ, G KAYILI
2nd International Conference on Multidisciplinary Innovation for …, 2015
142015
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜZİK EĞİTİMİNE İLİŞKİN TUTUMLARINA ORFF SCHULWERK PEDAGOJİSİNİN ETKİSİ
Ö Kuşcu, G KAYILI, N Barışeri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 2 (1), 2013
122013
The Analysis of Creativity of Pre-School Children in Turkey Acording to Different Variants
Ö Kuşcu, G Kayılı, AD Özdemir
International Journal of Arts and Sciences 4 (5), 208-218, 2011
112011
Anaokulu çocuklarının iletişim becerileri ile sosyal problem çözme becerileri arasındaki ilişki
G Kayılı
Turkish Studies 13 (4), 841-858, 2018
102018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20