Follow
Doç. Dr. Gökhan KAYILI
Doç. Dr. Gökhan KAYILI
Assoc. Prof. Dr. at Selcuk University, Faculty of Health Sciences, Department of Child Development
Verified email at selcuk.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Okul öncesi öğretmenliği okul uygulamalarında yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri (ss. 128-152)
Z SEÇER, N ÇELİKÖZ, AGG KAYILI
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 128-152, 2010
1402010
Examination of the Effects of the Montessori Method on Preschool Children's Readiness to Primary Education.
G Kayili, R Ari
Educational Sciences: Theory and Practice 11 (4), 2104-2109, 2011
1192011
Montessori yönteminin anaokulu çocuklarının ilköğretime hazır bulunuşluklarına etkisinin incelenmesi
G Kayili
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010
962010
MONTESSORİ EĞİTİMİ ALAN VE ALMAYAN ANAOKULU ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BECERİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
S Koçyiğit, G KAYILI
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 511-516, 2008
952008
Social skills and problem behaviours of children with different cognitive styles who attend preschool education
Z Seçer, N Çeliköz, S Koçyiğit, F Seçer, G Kayılı
Journal of psychologists and counsellors in schools 20 (1), 91-98, 2010
882010
Montessori yönteminin beş-altı yaş çocuklarının alıcı dil gelişimine etkisinin incelenmesi
G Kayılı, S Koçyiğit, F Erbay
Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi 26, 347-355, 2009
882009
The Effect of Montessori Method Supported by Social Skills Training Program on Turkish Kindergarten Children’s Skills of Understanding Feelings and Social Problem Solving
G Kayılı, R Arı
Journal of Education and Training Studies 4 (12), 81-91, 2016
83*2016
Determination of word knowledge and comprehension levels in normal developing and learning disorder children
SSY Doğru, E Alabay, G Kayılı
Elementary Education Online 9 (3), 2010
51*2010
The effect of Montessori Method on cognitive tempo of Kindergarten children
G Kayılı
Early Child Development and Care, 2016
502016
Kaynaştırma eğitimi dersinin okul öncesi öğretmeni adaylarının kaynaştırmaya ilişkin görüşlerine etkisi
G Kayılı, S Koçyiğit, SSY Doğru, S Çiftçi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (20), 48-65, 2010
492010
Montessori Yönteminin beş-altı yaş çocuklarının dikkat toplama becerilerine etkisinin incelenmesi
S Koçyiğit, G Kayılı, F Erbay
Çağdaş Eğitim Dergisi 372, 16-21, 2010
432010
Examining School Readiness of Preschool Children with Different Cognitive Style
S Koçyiğit, G Kayılı
Education and Science 39 (175), 14-26, 2014
32*2014
Wally Sosyal Problem Çözme Testi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
G Kayılı, R Arı
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (3), 51-60, 2015
312015
AİLESİNDE ENGELLİ BİREY BULUNAN OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ SOSYAL BECERİLERİ VE PROBLEM DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
S DOĞRU, G KAYILI, E Alabay, Ö Kuşçu, A SARIKAYA
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 219-236, 2013
272013
Examination of Social Competence and School Adjustment of Primary School Children Who Had Pre-School Education with The Montessori Method.
G Kayılı, Ö Kuşcu
Journal of Teaching and Education 1 (2), 399-405, 2012
172012
The effects of Orff-based attention-enhancing musiceducation programme on impulsive preschool children’s cognitive tempo
G Kayılı, Ö Kuşcu
Early Child Development and Care, 2018
142018
Examination of the Effects of Computer Assisted Preschool Educational Activities on Children’s Intuitive Mathematical Ability.
FÜ YILDIZ, G KAYILI
2nd International Conference on Multidisciplinary Innovation for …, 2015
142015
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜZİK EĞİTİMİNE İLİŞKİN TUTUMLARINA ORFF SCHULWERK PEDAGOJİSİNİN ETKİSİ
Ö Kuşcu, G KAYILI, N Barışeri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 2 (1), 2013
122013
Anaokulu çocuklarının iletişim becerileri ile sosyal problem çözme becerileri arasındaki ilişki
G Kayılı
Turkish Studies 13 (4), 841-858, 2018
102018
The Analysis of Creativity of Pre-School Children in Turkey Acording to Different Variants
Ö Kuşcu, G Kayılı, AD Özdemir
International Journal of Arts and Sciences 4 (5), 208-218, 2011
102011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20