Nermin Karabacak
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Sosyal bilgiler dersinde eğitsel oyunların öğrencilerin erişi düzeyine etkisi
N Karabacak
Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek …, 1996
441996
Sosyal bilgiler öğretmen kılavuz kitaplarının öğretimdeki yansımaları
İ Turan, N Karabacak
Milli Eğitim Üç Aylık Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi 177, 138-151, 2008
212008
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME STİLLERİ İLE ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI TERCİHLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
C Ozan, N Karabacak, E KIZILTAŞ, A Küçükoğlu
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 6 (3), 1818-1843, 2017
72017
Sınıf öğretmenlerinin mesleki değerleri üzerine nitel bir çalışma
N Karabacak
Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2016
72016
Türk eğitim sistemindeki fatih projesinin CIPP modeline göre incelenmesi
N Karabacak
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (3), 2015
72015
Yükseköğretimde akademik teşvik uygulaması üzerine bir değerlendirme
M Küçük, N Karabacak
Turkish Journal of Teacher Education 6 (2), 124-157, 2017
52017
Primary school teachers’ professional values from the perspective of teaching expert
N Karabacak, M Küçük, İ Korkmaz
Turkish Journal of Teacher Education 4 (2), 66-100, 2015
52015
İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE BİR DEĞERLENDİRMESİ
N KARABACAK, İ TURAN
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 209-233, 2007
52007
Analysis of implementation and output process of a pilot study in a school in the context of FATİH Project
N Karabacak, M Küçük
Turkish Journal of Teacher Education 5 (2), 97-126, 2016
42016
Uzmanların bakış açısından sınıf öğretmenlerinin mesleki değerleri.[Primary school teachers’ professional values from the perspective of teaching experts]
N Karabacak, M Kucuk, I Korkmaz
Turkish Journal of Teacher Education 4 (2), 1-32, 2015
42015
School Administrators Opinion on Professional Skills Required To Be Gained to Classroom Teachers In-Service Training Process
Ş SEZER, N KARABACAK, M KÜÇÜK, İ KORKMAZ
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 12 (4), 1223-1238, 2019
22019
An evaluation on the application of academic encouragement in Turkish Higher Education
M Küçük, N Karabacak
Turkish Journal of Teacher Education 6 (2), 124-157, 2017
22017
Analysis of the New Development in the Turkish Education System (4+ 4+ 4) in Respect to Curriculum Development
A Küçükoğlu, N Karabacak
US-China Education Rewiew B 4 (38), 465-476, 2014
22014
Adequacy of undergraduate classroom teaching programmes for fostering professional values: A case study
N Karabacak, İ Korkmaz, M Küçük
Psycho-Educational Research Reviews, 7-20, 2020
12020
School Administrators’ Opinions Related to the Values that should Be Gained to Classroom Teachers through In-Service Training
S Sezer, N Karabacak, M Kucuk, I Korkmaz
Eurasian Journal of Educational Research 20 (86), 175-196, 2020
12020
Investigation of Performance Based Academic Incentive Practice in Higher Education
N Karabacak, M Kucuk, I Korkmaz
Ani Publishing, 2020
2020
An Examination Of Syrian Students’ Educational Experiences At School From The Reflections Of Teachers
N Karabacak
Problems of Education in the 21st Century 78 (5), 754, 2020
2020
Yükseköğretimde Performansa Dayalı Akademik Teşvik Uygulamasının İncelenmesi
N Karabacak, M Küçük, İ Korkmaz
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 8 (3), 831-864, 2020
2020
Turkish Elementary Teachers' Value Perceptions: A Sample of Rize.
N Karabacak, A Küçük, M Küçük
International Journal of Progressive Education 15 (4), 259-279, 2019
2019
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME STİLLERİ İLE ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI TERCİHLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
O Ceyhun, N KARABACAK, E KIZILTAŞ, A KÜÇÜKOĞLU
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 6 (3), 1818-1843, 2017
2017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20