Takip et
Suzan Coban
Suzan Coban
nevsehir.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effects of the ımage of destination on tourist satisfaction and loyalty: the case of Cappadocia
S Coban
EuroJournals Publishing, Inc, 2012
4792012
Müşteri sadakatinin kazanılmasında veri tabanlı pazarlamanın kullanımı
S Çoban
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (19), 295-307, 2005
1602005
Toplam kalite yönetimi perspektifinde içsel pazarlama anlayışı
S Çoban
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2004
1542004
Kurumsal imaj oluşturma aracı olarak sponsorluk ve internet uygulamaları
S Çoban
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 8 (2), 2003
1072003
Çevresel Duyarliliğin Yeşil Ürün Satin Alma Davranişina Etkisi: Ordu Üniversitesi Örneği
A Alkaya, S Çoban, A Tehci, Y Ersoy
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 121-134, 2016
712016
YILDIRMA (MOBBING) OLGUSUNUN İÇSEL PAZARLAMA İLE İLİŞKİSİ: NEVŞEHİR’DE BULUNAN BANKALAR ÖRNEĞİ
S Çoban, M Nakip
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21 (1), 307-320, 2010
402010
YEŞİL PAZARLAMA KARMASINA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERE GÖRE FARKLILAŞMASI: AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
S ÇOBAN, Y SÖNMEZ
Nevşehir Haci Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 3 …, 2014
342014
Tüketicilerin yeşil pazarlama uygulamalarıyla ilgili tutum ve davranışları: Ahi Evran Üniversitesi örneği
Y Sömez, S Çoban
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2014
272014
Political marketing, word of mouth communication and voter behaviours interaction
R Ozturk, S Coban
Business and Economics Research Journal 10 (1), 245-258, 2019
262019
Medyada Yer Alan Sosyal Pazarlama Kampanyalarina Yönelik Tüketici Değerlendirmeleri: Konya İlinde Bir Uygulama
Ş Akdoğan, S Çoban, R Öztürk
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 1-18, 2015
262015
Kayseri Mobilya Sanayinin Diş Ticaret Yapisi Ve Sorunlarina Yönelik Bir Araştirma
S Çoban
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi …, 2005
262005
İç müşterilerin tatmini ve içsel pazarlama faaliyetlerinin değerlendirilmesi: Kayseri süpermarketlerinde bir uygulama
S Çoban
Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi 7 (14), 206-218, 2007
232007
evaluation of stakeholders’ expectations towards congress tourism by kano model: case of Nevşehir
Y Karakuş, S Çoban
Anais Brasileiros de Estudos Turísticos, 8-20, 2018
222018
Ethical perceptions of social marketing campaigns: An empirical study on Turkish consumers
S Çoban, R Öztürk, MŞ Akdoğan
European Scienfic Institute, 2012
172012
Siyasal pazarlamanın seçmen davranışlarına etkisinde ağızdan ağıza iletişimin aracılık rolü: Konya ili örneği
R Öztürk, S Çoban
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2017
162017
The effects of factors of internal marketing on components of organizational commitment in four and five star hotels located in Cappadocia
S Çoban, NŞ PERÇİN
Social Sciences 6 (2), 202-217, 2011
162011
Mobil bankacılıkta algılanan deneyimsel değer ve davranışsal etkileri: Nevşehir ili örneği
S Çoban, M Demirhan
142019
Turistik bölgeler için yeni ürün geliştirme modeli: Nevşehir ili üzerine bir uygulama
Y Karakuş, S ÇOBAN
82017
Doğrudan pazarlamanın çağdaş bir tekniği olarak sanal pazarlama ve Türkiye konaklama işletmelerinde bir uygulama
suzan çoban
İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler En, 2002
82002
MOBİL BANKACILIKTA ALGILANAN DENEYİMSEL DEĞERİN TATMİN VE BAĞLILIK ÜZERİNE ETKİSİNDE GÜVENİN DÜZENLEYİCİ ROLÜ
S Çoban, M Demirhan
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi 9 (1), 135-155, 2019
72019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20