Kaynaştırma uygulanan bir ilköğretim sınıfındaki sosyal yeterlik özelliklerinin betimlenmesi ve iyileştirilmesi çalışmaları A Çolak, S Vuran, Y Uzuner Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 14 (02 …, 2013 | 149 | 2013 |
Okul öncesi eğitim öğretmenlerinin kaynaştırmaya ilişkin görüşleri G Varlıer PQDT-Global, 2004 | 142 | 2004 |
Schoolwide Positive Behavioral Interventions and Support Practices: Review of Studies in the" Journal of Positive Behavior Interventions". K Ögülmüs, S Vuran Educational Sciences: Theory and Practice 16 (5), 1693-1710, 2016 | 93 | 2016 |
The sociometric status of students with disabilities in elementary level integration classes in Turkey. S Vuran Eurasian Journal of Educational Research (EJER), 2005 | 86 | 2005 |
Sosyal geçerlik kavramı ve Türkiye’de özel eğitim alanında yürütülen lisansüstü tezlerde sosyal geçerliğin değerlendirilmesi S Vuran, M Sönmez Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 9 (01), 55-67, 2008 | 84 | 2008 |
An analysis of the use of Social Stories in teaching social skills to children with Autism Spectrum Disorders. S Sani Bozkurt, S Vuran Educational Sciences: Theory and Practice 14 (5), 1875-1892, 2014 | 80 | 2014 |
Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Çocuklara Sosyal Beceri Öğretiminde Sosyal Öykü ve Video Model Uygulamalarının Etkililik ve Verimlilikleri. C Turhan, S Vuran International Journal of Early Childhood Special Education 7 (2), 2015 | 72 | 2015 |
Özel eğitim S Vuran Maya Akademi, 2016 | 71 | 2016 |
An Analysis of Studies Conducted Video Modeling in Teaching Social Skills. SO Gul, S Vuran Educational Sciences: Theory and Practice 10 (1), 249-274, 2010 | 61 | 2010 |
Normal sınıflara devam eden özel gereksinimli öğrencilerin kaynaştırma uygulamasına ilişkin görüşleri ve karşılaştıkları sorunlar SO Gül, S Vuran Eğitim ve Bilim 40 (180), 2015 | 60 | 2015 |
İlköğretimde kaynaştırma İH Diken, S Batu, AŞ Öz, O Özokçu, MA Melekoğlu, ES Pınar, N Karasu, ... Pegem Akademi, 2013 | 51 | 2013 |
The views of preschool teachers about integration G Varlier, S Vuran Educational Sciences: Theory & Practice 6 (2), 578-585, 2006 | 51 | 2006 |
Children with special needs' opinions and problems about inclusive practices S Gül, S Vuran Egitim ve Bilim 40 (180), 2015 | 50 | 2015 |
Zihinsel yetersizliği olan çocukların eğitimi S Eripek, S Vuran G. Akçamete,(edt,). Özel eğitim (1. basım), 245-278, 2008 | 50 | 2008 |
Empowering Leisure Skills in Adults with Autism: An Experimental Investigation through the Most to Least Prompting Procedure. S Vuran International Journal of Special Education 23 (1), 174-181, 2008 | 48 | 2008 |
Design and use of interactive social stories for children with autism spectrum disorder (ASD) S Sani-Bozkurt, S Vuran, Y Akbulut Contemporary Educational Technology 8 (1), 1-25, 2017 | 47 | 2017 |
Sosyal becerilerin öğretiminde video model yöntemiyle yürütülen araştırmaların analizi SO Gül, S Vuran Educational Research 29, 143-155, 2010 | 45 | 2010 |
Sosyal yeterliklerin geliştirilmesi S Vuran İlköğretimde kaynaştırma içinde (s 221-242). Anadolu Üniversitesi …, 2007 | 44 | 2007 |
Değerlendirme ve bireyselleştirilmiş eğitim programlarını geliştirme O Gürsel, S Vuran İlköğretimde kaynaştırma içinde, 194-22, 2010 | 38 | 2010 |
Zihin engelli çocuk annelerine ödüllendirme ve eleştirmemenin kazandırılmasında bilgilendirme, dönüt verme, dönüt verme ve ödüllendirmenin etkililiği S Vuran PQDT-Global, 1997 | 36 | 1997 |