Türkçe öğretiminde yazma eğitimi A Göçer Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi-Journal of International Social …, 2010 | 460 | 2010 |
Dil-kültür ilişkisi ve etkileşimi üzerine A Göçer Türk Dili 729 (1), 50-57, 2012 | 336 | 2012 |
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ İLE İLGİLİ ÇALIŞMALARA GENEL BİR BAKIŞ. A Göçer, S Moğul Electronic Turkish Studies 6 (3), 2011 | 317 | 2011 |
TÜRKÇE EĞİTİMİNDE ÖĞRENCİLERİN SÖZ VARLIĞINI GELİŞTİRME ETKİNLİKLERİ VE SÖZLÜK KULLANIMI A Göçer Turkish Studies 4 (4), 1025-1055, 2009 | 233 | 2009 |
Yazma eğitimi-Yazma uğraşı: Yazı nasıl yazılır? Nasıl yazar olunur? A Göçer Pegem Atıf İndeksi, 001-360, 2018 | 203 | 2018 |
İlköğretim Türkçe ders kitaplarinin ölçme ve değerlendirme açisindan incelenmesi A Göçer Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (1), 197-210, 2008 | 144 | 2008 |
Türkçe eğitiminde ölçme ve değerlendirme A Göçer Pegem Atıf İndeksi, 001-362, 2018 | 134 | 2018 |
TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE ÇOK UYARANLI BİR ÖĞRENME ORTAMI OLUŞTURMAK İÇİN SEÇKİN EDEBÎ ÜRÜNLERDEN YARARLANMA A Göçer Türklük Bilimi Araştırmaları, 341-369, 2010 | 116 | 2010 |
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ KAYNAKÇASI A Göçer, AGG TABAK, A Coşkun Türklük Bilimi Araştırmaları, 73-126, 2012 | 112 | 2012 |
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN DERS KİTAPLARININ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME AÇISINDAN İNCELENMESİ A Göçer Dil Dergisi, 30-46, 2007 | 105 | 2007 |
A comparative research on the effectivity of cooperative learning method and jigsaw technique on teaching literary genres A Göçer Educational Research and Reviews 5 (8), 439, 2010 | 98 | 2010 |
Türkçe öğretmeni adaylarının dil kültür ilişkisi üzerine görüşleri: Fenomenolojik bir araştırma A Göçer Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (2), 25-38, 2013 | 94 | 2013 |
6-8. SINIFLAR TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÜRÜN VE SÜREÇ ODAKLI YAZMA YAKLAŞIMLARI ÇERÇEVESİNDE DEĞERLENDİRİLMESİ G Tabak, A Göçer Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 147-169, 2013 | 92 | 2013 |
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN YAZILI ANLATIM BECERİLERİNİN SÜREÇ YAKLAŞIMI VE METİNSELLİK ÖLÇÜTLERİ EKSENİNDE DEĞERLENDİRİLMESİ NİĞDE ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ A Göçer Kastamonu Education Journal 18 (1), 271-290, 2010 | 86 | 2010 |
Türkçenin Yabanci Dil Olarak Öğretiminde Konuşma Becerisinin Kazandirilmasi A Göçer Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 17 (2), 21-36, 2015 | 83 | 2015 |
Etkinlik temelli ilk okuma ve yazma öğretimi A Göçer Anı Yayıncılık, 2008 | 83 | 2008 |
Temel dil becerilerinin geliştirilmesinde dil bilgisi öğrenme alanının yeri, işlevi ve öğretimi: bütünlük ilkesi ve tümevarım yöntemi ekseninde tematik bir yaklaşım A Göçer Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 233-242, 2015 | 80 | 2015 |
Türkiye'de Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğreten Öğretmenlerin Uygulamalarına Yönelik Nitel Bir Araştırma A GÖÇER Dil Dergisi 145, 28-47, 2009 | 75 | 2009 |
Türkçe dersi metin işleme sürecinde bağlam temelli sözcük öğretimi ve etkin sözcük dağarcığı oluşturmadaki işlevi A Göçer Ana Dili Eğitimi Dergisi 3 (1), 48-63, 2015 | 74 | 2015 |
Öğrencilerin yazılı anlatım çalışmalarının Türkçe öğretmenlerince değerlendirilmesi üzerine A Göçer Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (2), 2011 | 73 | 2011 |